Kdo sledujete tento model Suzuki v průběhu let, nevíte prosím, jestli každý rok na jaře jsou jiné barevné modely stromku? Podle fotek uživatelů tady to vypadá, že se ty barvy dost mění. Bude podle vás na jaře 2020 jiná barevná kolekce stromků? Nebo to Suzuki dělá jen nahodile a nic není jisté a bude to, co je letos? Ve kterém měsíci bývají nové modely na trhu?
S tím souvisí další dotaz. Koupili byste si raději novou motorku teď na podzim s tím, že jezdit nebude a možná bude levnější, nebo to nechat na jaro a mít nový model a lepší rok na pozdější prodej? Předpokládám, že by tam byl asi nějaký cenový rozdíl mezi letošní a novoroční. Jednak výprodej, podzim a jednak možné obecné zdražení na jaře. Takže koupit nyní=úspora, ano či ne?
Hloupý dotaz: ty nosiče na boční kufry, které prodávají na stromka různí prodejci jsou univerzální pro všechny kufry nebo se to musí ještě párovat, aby to k sobě sedělo? Abych nekoupil blbě.
Hloupý dotaz 2: proč se pro ten horní kufr musí ještě dokupovat jakási plotna? To ti výrobci kufrů nemůžou přizpůsobit tomu, co tam má už Suzuki? Tam přece jakýsi nosič je, ne? Nebo je to proto, že těch kufrů je pár a motorek tisíce?
Poslední dotaz je ohledně výšky motorky. Hodně se to tady diskutuje. Mám 188/90 a i proto jsem si vybral stromka, píše se, že pro vyšší lidi je v pohodě. Taky se tu ale všude píše, že existují kosti, nástavce řídítek atd., jak tu motorku ještě zvýšit. Asi mi většina lidí jako začátečníkovi doporučí motorku nejprve pojezdit nižší, jak je z výroby. Kdybych se pak ale rozhodl ji trochu zvednout, nebo jen řídítka, a udělal z ní trochu vyšší podvozek, nemění to těžiště natolik, že se na tom bude hůře jezdit? Motorka přece na zvýšení konstrukčně navržena nebyla. Předpokládám klasické ježdění asfalt/terén 90/10%.
Děkuji a prosím nebijte mne, pokud ty dotazy už tady byly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár rad k nákupu V-Strom 650XT
JJ, Strom není vyloženě enduro.
Ale je pravda že pokud má gumy, tak tě překvapivě spolehlivě rozumným terénem doveze.
Když jsem to koupil, byly na tom E07. Tak jsem to vyzkoušel po takových pesinkach, vymletou svážnicí s kamením a lesem, když jsem byl na rally a měli zavřenou cestu k RZ. Docela mě překvapilo jak snadno to šlo. Stačilo dát pozor abys nevymetl velký bláto nebo kámen a držet to trošku v otáčkách aby to mělo pohyb.
Je těžkej na předek, tak se neplasi, žádný stres, jede si . Je hodnej.
Ale asi by to dlouhodobě nedala vidle, a celkově , větev se mi sprajcla do svodu, kamínků plný susplech... Takže už mu to nedělám, dostal silniční gumy a když neni zbytí, přejdeme po polní cestě nebo tak, ale vic ne.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |