bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laciná náhrada dílu na BMW
Možná někdo z Vás bude stejně jako já měnit senzor polohy škrtící klapky a bude se chytat za hlavu kolik to stojí (víc jak 4000,- č.dílu 13548406249). - mám BMW R 1200 RT r.v. 06. Hledal jsem dlouho a našel stejnou věc používanou ve spoustě typů aut BMW. Nakonec jsem koupil TENTO za 932,- značky Febi, ale dá se koupit od 261,- zn. Delphi
Tvar, velikost, hodnoty... vše stejné, ale finanční rozdíl značný. Motor mi na volnoběžné otáčky kolísal a válce se hádaly, po výměně zase běží jak za mlada, takže doporučuji.

3 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 16:57 | Nahoru | #1
JiriK84> Uměl bys to nějak doložit? Stačí odkaz na forum.
Jinak předpokládám, že se jedná o tento filtr s regulátorem:
https://voton.cz/pal...ltr-bosch-f026403006

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 17:25 | Nahoru | #2
Slávek-TDM> to čerpadlo je tam čistě aby dotlačilo benal do vstřiku na nic jiného samotný tlak vstřiku si dělá vstřikovač, starych 1100 gs a 1150 když odejde čerpadlo někde v nehostiném prostředí (kde se to nedá prostě sehnat) stačí jej vykostit a napojit hadice napřímo na vsřiky pokud máš víc jak polovinu nádrže tak to jede dál. tedy to jesem četl... v praxi jsem to ještě nepoužil

Naposledy editováno 28.08.2019 17:26:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 18:22 | Nahoru | #3
Slávek-TDM> tak asi nejjednodušší je u některých motoru přítomnost regulátoru tlaku paliva s pomocnou podtlakovou regulací, několikrát jsem řešil různé závady a při tom sledoval i tlak paliva a pokud je regulátor tlaku až na vstřikovací liště tak je doplněn o ovládání podtlakem z motoru, a pokud se budeme bavit o konkrétním tlaku třeba 3.5 tak na volnoběh a při mírném zatížení se tlak pohybuje 3.4-3.6 je to dáno odporem pružiny v membráně, ale pokud má připojenou podtlakovou hadičku tak při zatížení tlak u některých motorů stoupá až na 4.2, a jak jsi se ptal na zvýšení spotřeby, v důsledku navýšení tlaku o 0.5 tak dojde při stejném jízdním režimu na stejnou případně nepatrně nižší spotřebu vlivem lepšího rozprášení paliva, samozřejmě záleží na stavu vstřiku. Naopak proti tomu nižší tlak o víc jak 1.0 způsobuje nepravidelný chod motoru, nižší výkon a vyšší spotřebu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 18:27 | Nahoru | #4
Slávek-TDM> a ještě ta regulace směsi lambdou, záleží na motoru, objemu, elektronice, rozsahu lambdy, stavu vstřikovačů a spoustě dalších věcí ale vyzkoušené mám že lambda dokáže uregulovat směs i na 6ti barech tlaku paliva na vstřikovací liště.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 Včera v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
Servis BMW R 1200 RT Vlastík.2882 7 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist