bbg_listopad_2





Téma: Laciná náhrada dílu na BMW
Možná někdo z Vás bude stejně jako já měnit senzor polohy škrtící klapky a bude se chytat za hlavu kolik to stojí (víc jak 4000,- č.dílu 13548406249). - mám BMW R 1200 RT r.v. 06. Hledal jsem dlouho a našel stejnou věc používanou ve spoustě typů aut BMW. Nakonec jsem koupil TENTO za 932,- značky Febi, ale dá se koupit od 261,- zn. Delphi
Tvar, velikost, hodnoty... vše stejné, ale finanční rozdíl značný. Motor mi na volnoběžné otáčky kolísal a válce se hádaly, po výměně zase běží jak za mlada, takže doporučuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 18:22 | Nahoru | #1
Slávek-TDM> tak asi nejjednodušší je u některých motoru přítomnost regulátoru tlaku paliva s pomocnou podtlakovou regulací, několikrát jsem řešil různé závady a při tom sledoval i tlak paliva a pokud je regulátor tlaku až na vstřikovací liště tak je doplněn o ovládání podtlakem z motoru, a pokud se budeme bavit o konkrétním tlaku třeba 3.5 tak na volnoběh a při mírném zatížení se tlak pohybuje 3.4-3.6 je to dáno odporem pružiny v membráně, ale pokud má připojenou podtlakovou hadičku tak při zatížení tlak u některých motorů stoupá až na 4.2, a jak jsi se ptal na zvýšení spotřeby, v důsledku navýšení tlaku o 0.5 tak dojde při stejném jízdním režimu na stejnou případně nepatrně nižší spotřebu vlivem lepšího rozprášení paliva, samozřejmě záleží na stavu vstřiku. Naopak proti tomu nižší tlak o víc jak 1.0 způsobuje nepravidelný chod motoru, nižší výkon a vyšší spotřebu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

30.8.2019 v 00:15 | Nahoru | #2

JiriK84 píše: Slávek-TDM> tak asi nejjednodušší je u některých motoru přítomnost regulátoru tlaku paliva s pomocnou podtlakovou regulací, několikrát jsem řešil různé závady a při tom sledoval i tlak paliva a pokud je regulátor tlaku až na vstřikovací liště tak je doplněn o ovládání podtlakem z motoru, a pokud se budeme bavit o konkrétním tlaku třeba 3.5 tak na volnoběh a při mírném zatížení se tlak pohybuje 3.4-3.6 je to dáno odporem pružiny v membráně, ale pokud má připojenou podtlakovou hadičku tak při zatížení tlak u některých motorů stoupá až na 4.2, a jak jsi se ptal na zvýšení spotřeby, v důsledku navýšení tlaku o 0.5 tak dojde při stejném jízdním režimu na stejnou případně nepatrně nižší spotřebu vlivem lepšího rozprášení paliva, samozřejmě záleží na stavu vstřiku. Naopak proti tomu nižší tlak o víc jak 1.0 způsobuje nepravidelný chod motoru, nižší výkon a vyšší spotřebu.


Množství paliva řídí jednotka délkou aktivace vstřikovače a tlakem paliva.Tlak paliva v liště je proto řízen podtlakem v sání pro zajištění stejného rozdílu tlaků, pro vstřik stejného množství paliva nezávisle na tlaku v sání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneumatiky . . . a teď jaký ? [1, 2] BMW R 1200 GS Jary 31 7.11.2019 v 10:32 pese
Vyhřívání gripu [1, 2] BMW R 1200 GS edymor 34 7.11.2019 v 09:47 ThomasDRZ
Skotsko BMW R 1200 GS 1Homolka 17 5.11.2019 v 21:17 JiB
Rusko - Petrohrad BMW R 1200 GS gulliver 27 30.10.2019 v 09:49 rider777
Jakou Navigaci na MOTO v roce 2019 [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 GS Adventure Borivas 116 29.10.2019 v 08:54 Zbyna72

TOPlist