globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

7 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 12:21 | Nahoru | #1
HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 12:46 | Nahoru | #2

se-se píše: HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?


Tohle osobne nechapu celou dobu a dela to z myho podledu tu motorku naprosto nepouzitelnou. Jak muzes jezdit na necem, kde pichnes zadni kolo a nejsi schopen se z toho dostat dolu. A ani ve dvou lidech (pokud se nepletu) to dat na stojan nebo nekde oprit o svodidla. Nechapu, jak ti tohle muze vyhovovat. Ja bych takovouhle motorku oznacil za zcela a zrejme nevyhovujici.

Naposledy editováno 19.03.2019 12:55:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:02 | Nahoru | #3
se-se> tak kdyz uz se me na to ptas.. .

tak tady jeden kdy naprosto popiras tu tvou fyziku kterou tak dokonale znas. Nebo jeji aplikaci

tady tedy tvrdis se fyziku umis, na dalsi strance ti to trochu vyvrati assassin a tu mez unosnosti materialu oblozeni bych tedy rad videl

ne není to totéž a než něco takovýho napíšeš tak víc přemýšlej. zvýšit měrný tlak není totéž jako zvětšit plochu. Protože zvýšením tlaku zvětšíš tlak v hadicích a tím i jejich nafukování, dále se můžeš dostat nad mez únosnosti materiálu obložení a může se vytrhávat a může se poškodit jakákoli část páky či pumpy. A značnou část zdvihu utopîš v pružení mechanismu. Kdyby to bylo jak píšeš, tak se vůbec nemusí vyrábět vícepístkový třmeny. Takže klidně napiš názor ale nedělej na mě ramena.Já fyziku umím.

Více na: https://www.motorka.../?t=196193&pgr=5

pak tedy tedy to skromne vyjadreni toho co delas - podotykam ze ja jsem se te tam na to neptal . To jen k predchozimu prispevku
assassin> jj programuju, konstruuju, projektuju řídící systémy a to vše dost rozsáhlý a ještě včetně technologie a realizace a dělám to přes 30 let.. To, co píšeš je velmi ale velmi zjednodušující představa. Už jen dostat se ke komunikačním protokolům jednotlivých přístrojů je práce, která prostě nestojí za to. Dovol abych o tom něco věděl.
Dělám i pro sektor, který věřejný není takže konktétně ne.
Jinak ta pumpa se dá koupit i za dva litry ale tahle se na první vzetí do ruky zdá fakt dost dobrá.
Jinak ti doporučuji prostudovat přístuop, který se zove "přiměřené úsilí" . A taky jsem se odnaučil koukat s despektem na "čínské hračky", protože (bohužel) oni nás porážejí.

Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=7

tady se trochu navazis do cloveka , kterej IMHO fakt vi jen si dovolil s tebou nesouhlasit.
assassin> ono to spíš vypadá že o tom nevíš nic ty. O Suzuki nebyla řeč - s tím nemám nejmenší důvod něco dělat ani teoreticky - není co. Ty si jako fakt myslíš, že komunikační protokol je jen o nějakém spínání 0-1? No to jsi tedy příteli fakt ale vedle.

Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=8

no a zakoncis to timto:
s tebou je to fakt težký. Znáš to jen z Googlu ale budeš se do krve hádat jen abys měl navrch.Suzuki jrednotka se snímači sběrnicí nekomunikuje. Pouze s tachem a ABS. Znalost protokolu je ti totálně k prdu bez adres a formátů. Scottoiler má jen pulsní výstup na čerpadlo ale v displeji je snímač vibrací. TPMS má bezdrátovou komunikaci s čertvězjakým čínským protokolem. Oxford vytápění má jen PWM silový výstup (asi nezkoumal jsem to). POD300 s PC5 mluví asi na Canbusu kde ti nikdo nesdělí ani půl slova.. Rádio je rádio. Je tam dost zbytečný ale už tam holt je. A teď mě řekni jak bys to chtěl sdružovat. Jde to, všechno jde, ale tohle jen tak, že se začne od začátku jako kdyby tam nic nebylo. Tedy znova všechny zabudované snímače a funkce. A znovu ti opakuju. Co z toho? Když opominu že na zjištění komunikace, tam kde je, potřebuješ spoustu času a vybavení který normálně nikdo nepotřebuje, tak výsledný ovladač bude nepoužitelný nesmysl. Dotykáč za jízdy je blbost, znám to z tabletu víc než dobře a to je 8". I tlakovej jednobodovej displej je k prdu protože ty prvky musej bejt tak velký že bys musel za jízdy listovat a to je sice efektní ale je to nebezpečný..Takže vše co musíš ovládat byť občas za jízdy musí mít knoflík. Tak jak to je, je to naprosto ideální na ovládání.. Chtěl bys snad z toho za dost peněz a ještě víc práce udělat nepoužitelnej paskvil jen aby to líp vypadalo? Nechci se tu dotýkat autority tvé funkce, ale navrch máš jistě tím co víš o motorkách. O řízení se se mnou nehádej. Tam, když to povím kulantně, sis nevyhledal dost informací.

Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=8

vic uz snad nepotrebujes ne ? fyzika byla, kontrukter byl, jen ty patenty jsem nenasel. Ale sorry fakt se me nechce probirat tunama tvejch samochvalnejch prohlaseni.
Mozna by ses nad sebou mel zamyslet, s vekem to bude jen progradovat.

edit:preklepy

Naposledy editováno 19.03.2019 13:11:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:30 | Nahoru | #4
se-se> Motorka co má defekt nejde dát na centrál? Vždyť na centálu to stojí i bez kol.

Naposledy editováno 19.03.2019 13:37:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:41 | Nahoru | #5

se-se píše: HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?


chtělo by to stojan třetí...záložní

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:56 | Nahoru | #6

se-se píše: HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?



Dodělat třeba elektricky ovládaný teleskopický centrální stojan, kterým nahradíš originální Nevím jak to tam máš s volným místem, ale určitě by to nebylo zase tak sločité vymyslet

A pokud bys to propil s tím polohovám čidlem o kterém jsme se bavili, tak nebusíš ani řešit jestli máš zccela rovný podklad

Naposledy editováno 19.03.2019 13:59:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 18:14 | Nahoru | #7

se-se píše: HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?


Tady jsi to vystihl přesně motorka připravená skoro na jaderný výbuch a přitom stručně řečeno úplně na hovno.
A mohl by jsi dávat víc pozor, páč už se v tom dost motáš a dost si protiřečíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 19:32 | Nahoru | #8

se-se píše: HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?



Jsem nějak nepochopil smysl proč sebou teda vozíš montpáky a rezervu. Tak hlavně že ti vše funguje, jen tak dál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist