No já vím, už aby bylo jaro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
tak tady jeden kdy naprosto popiras tu tvou fyziku kterou tak dokonale znas. Nebo jeji aplikaci
tady tedy tvrdis se fyziku umis, na dalsi strance ti to trochu vyvrati assassin a tu mez unosnosti materialu oblozeni bych tedy rad videl
ne není to totéž a než něco takovýho napíšeš tak víc přemýšlej. zvýšit měrný tlak není totéž jako zvětšit plochu. Protože zvýšením tlaku zvětšíš tlak v hadicích a tím i jejich nafukování, dále se můžeš dostat nad mez únosnosti materiálu obložení a může se vytrhávat a může se poškodit jakákoli část páky či pumpy. A značnou část zdvihu utopîš v pružení mechanismu. Kdyby to bylo jak píšeš, tak se vůbec nemusí vyrábět vícepístkový třmeny. Takže klidně napiš názor ale nedělej na mě ramena.Já fyziku umím.
Více na: https://www.motorka.../?t=196193&pgr=5
pak tedy tedy to skromne vyjadreni toho co delas - podotykam ze ja jsem se te tam na to neptal . To jen k predchozimu prispevku
assassin> jj programuju, konstruuju, projektuju řídící systémy a to vše dost rozsáhlý a ještě včetně technologie a realizace a dělám to přes 30 let.. To, co píšeš je velmi ale velmi zjednodušující představa. Už jen dostat se ke komunikačním protokolům jednotlivých přístrojů je práce, která prostě nestojí za to. Dovol abych o tom něco věděl.
Dělám i pro sektor, který věřejný není takže konktétně ne.
Jinak ta pumpa se dá koupit i za dva litry ale tahle se na první vzetí do ruky zdá fakt dost dobrá.
Jinak ti doporučuji prostudovat přístuop, který se zove "přiměřené úsilí" . A taky jsem se odnaučil koukat s despektem na "čínské hračky", protože (bohužel) oni nás porážejí.
Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=7
tady se trochu navazis do cloveka , kterej IMHO fakt vi jen si dovolil s tebou nesouhlasit.
assassin> ono to spíš vypadá že o tom nevíš nic ty. O Suzuki nebyla řeč - s tím nemám nejmenší důvod něco dělat ani teoreticky - není co. Ty si jako fakt myslíš, že komunikační protokol je jen o nějakém spínání 0-1? No to jsi tedy příteli fakt ale vedle.
Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=8
no a zakoncis to timto:
s tebou je to fakt težký. Znáš to jen z Googlu ale budeš se do krve hádat jen abys měl navrch.Suzuki jrednotka se snímači sběrnicí nekomunikuje. Pouze s tachem a ABS. Znalost protokolu je ti totálně k prdu bez adres a formátů. Scottoiler má jen pulsní výstup na čerpadlo ale v displeji je snímač vibrací. TPMS má bezdrátovou komunikaci s čertvězjakým čínským protokolem. Oxford vytápění má jen PWM silový výstup (asi nezkoumal jsem to). POD300 s PC5 mluví asi na Canbusu kde ti nikdo nesdělí ani půl slova.. Rádio je rádio. Je tam dost zbytečný ale už tam holt je. A teď mě řekni jak bys to chtěl sdružovat. Jde to, všechno jde, ale tohle jen tak, že se začne od začátku jako kdyby tam nic nebylo. Tedy znova všechny zabudované snímače a funkce. A znovu ti opakuju. Co z toho? Když opominu že na zjištění komunikace, tam kde je, potřebuješ spoustu času a vybavení který normálně nikdo nepotřebuje, tak výsledný ovladač bude nepoužitelný nesmysl. Dotykáč za jízdy je blbost, znám to z tabletu víc než dobře a to je 8". I tlakovej jednobodovej displej je k prdu protože ty prvky musej bejt tak velký že bys musel za jízdy listovat a to je sice efektní ale je to nebezpečný..Takže vše co musíš ovládat byť občas za jízdy musí mít knoflík. Tak jak to je, je to naprosto ideální na ovládání.. Chtěl bys snad z toho za dost peněz a ještě víc práce udělat nepoužitelnej paskvil jen aby to líp vypadalo? Nechci se tu dotýkat autority tvé funkce, ale navrch máš jistě tím co víš o motorkách. O řízení se se mnou nehádej. Tam, když to povím kulantně, sis nevyhledal dost informací.
Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=8
vic uz snad nepotrebujes ne ? fyzika byla, kontrukter byl, jen ty patenty jsem nenasel. Ale sorry fakt se me nechce probirat tunama tvejch samochvalnejch prohlaseni.
Mozna by ses nad sebou mel zamyslet, s vekem to bude jen progradovat.
edit:preklepy
Naposledy editováno 19.03.2019 13:11:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
a teď se zamysli jak je možný, že ti tohle stojí zato - chodíš si sem jen něco léčit aby ses mohl do krve hádat. A to co o mě tvrdíš je prostě jen lež
Naposledy editováno 19.03.2019 14:10:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |