bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řízení
Ahoj kamarádi,děkuji všem za rady ohledně zavírání řízení.Dal jsem jinou gumu,lepší ale ne úplně novou a dělá to pořád.navíc jsem po dnešní projížďce zjistil,že když pustím řidítka třeba ve stovce a ve čtyřicítce se rozklepou řiditka.Ale tak že bych šel na hubu.Přitom mi nepřijde že by moto někam táhlo.Nesetkal jste se někdo s tímto problémem?Ložisko krku řízení,tlumiče-olej?Řízení a kolo jinak bez vůlí,když to zkouším na stojanu.
Díky

řízení

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2021 v 14:53 | Nahoru | #1
zadný tlmič, vôle v prepákovaní zadnej kyvky...

řízení

7.11.2021 v 15:41 | Nahoru | #2
Tak to by mne nenapadlo .díky

řízení

7.11.2021 v 17:48 | Nahoru | #3
Dal by som nové gumy. Neviem na čom šetríš /ale bude to potom lacnejšie, ak sa vyváľaš na tých bazošových gumách/.
V kľude aj nevyvážená predná guma.

řízení

7.11.2021 v 18:38 | Nahoru | #4
Pokud ti motorka pada do zatacek a kmita rizeni tak muze byt zavada v odlehcenem prednim kole. Tzn ze je potreba zvednout zadek a snizit predek moto aby se vaha prenesla vic na predni kolo.. takze spravne nastavit sag tlumicu a spis se snazit zadni pruzinu pritahnout a predni povolit..zvysit zadni kompresi a zkusit hnout odskokem a vyzkouset ,ale nevim co vsechno se na tvy moto da nastavovat..kdybys do toho chtel zasahovat tak si nejdriv zapis jak to bylo puvodne nastaveny at to muzes vratit..

řízení

7.11.2021 v 19:05 | Nahoru | #5
Pokud se ti zavira řízení na obe strany stejne, je to špatnou predni gumou. Resil jsem nekolikrat...
Kmitani netusim.

řízení

7.11.2021 v 20:45 | Nahoru | #6
Ta guma je pokažená kvůli vymačkanému ložisku řízení.

řízení

7.11.2021 v 21:03 | Nahoru | #7
Díky všem za rady,asi rozhodím celý předek přes zimu.

řízení

7.11.2021 v 22:33 | Nahoru | #8
Koukni i na tu zadní kyvku, přepákování tlumiče a samotný tlumič už toho taky může mít dost za sebou...
Samozřejmě předek může být i blbě utažený, málo, nebo příliš, gumu jsi měl koupit novou...!!!

řízení

8.11.2021 v 12:05 | Nahoru | #9
a do koncu řidítek si dej pořadný zavažíčka aspon 200g/kus , pomáhá to, ale příčinu to neodstraní , mě dělalo to samý co tobě , sjetá guma a hliníkový zavažíčka , dal sem novou gumu , těžký zavažíčka a je klid

Naposledy editováno 08.11.2021 12:24:53

řízení

8.11.2021 v 12:18 | Nahoru | #10
Z vlastní zkušenosti. Novou gumu, dotáhnout brejle, zkontrolovat krk a pak jít na šavle.

řízení

8.11.2021 v 15:28 | Nahoru | #11
Kamarádi děkuju ,moc si vážím vašich rad.Protože těch příčin může být více,rozhodl jsem se přes zimu celý předek rozhodit a snad na něco přijdu.
Výsledek samozřejmě oznámím.

řízení

9.11.2021 v 01:49 | Nahoru | #12
U mně kmitání dělalo nevyvážené přední kolo ale až od 130 a nešlo vyvážit protože mi při výměně gumy v servisu nějaký aktivista nalil do kola nějaký modrý šlem antipich.
U tebe bych se zaměřil na gumu může být odskákana a zavírání řidítek sjetá do špičky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
prodloužení technické [1, 2] Suzuki GSX 1250 FA se-se 34 8.3.2021 v 08:23 AveKT


TOPlist