bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100
Ahoj, prosím o radu.
Koupil jsem minulý týden XVS 1100 2002, 50000km.
Vše super, ikdyž najeto jen 30km , ale našel jsem okolo těsnění vzduchového filtru olej a pod "krytem kardanu" plno šmíru (to bych chápal jako , že to majitel zapomněl umýt) ale na na gumovém rukávku-krytu konektorů i dost oleje viz foto (jinak nikde nic neteče).
Mám to řešit , nebo jen umýt ?
A ještě nemáte nějakou fintu na kontrolu hladiny brzdové kapalina zadní brzdy? Je šikovně schovaná za rámem.

díky moc Olda

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

30.10.2018 v 18:09 | Nahoru | #1
Tak pokud si nenašel z čeho ten olej teče tak to pravděpodobně může být kondenzát z odvětrání motoru. Umýt, vypustit odkalovací hadicí a jezdit.

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

30.10.2018 v 19:59 | Nahoru | #2
umýt, sledovat, řešit až jestli se to projeví znovu, k sledování brzdovky ( neznám do detailu xvs ), podle mě ten zadek nemusíš hlídat často, ale pokud chceš, možná zrcátkem ??

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

31.10.2018 v 09:04 | Nahoru | #3
Čau, ja by som to radšej ani neumýval, aby si niekam nenatlačil vodu a niečo neposral. Ono, najhorší blbec je iniciaťívny blbec. Na kontrolu hladiny brzdovky zadnej brzdy sa ..... Držím palce a veľa km .

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

31.10.2018 v 19:04 | Nahoru | #4
Ahoj,
Tohle bych neřešil podle mě ok, být tebou bych se podíval zda u dragatara nebyla opravována závada uvolnene matky u hřídele kardanu. Opravuje se to buď prasacky a nebo výměnou kdy cena opravy vymenou je cca 60t.

Pajas

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

31.10.2018 v 20:18 | Nahoru | #5
Rooks> ten kryt jsem sundával, že se kouknu ,jestli není matka povolena. Ale koupím ještě zvedák nechce se mne válet po zemi.

Tu špínu umeju a nebudu řešit .

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

1.11.2018 v 00:24 | Nahoru | #6
Podle mě ti to stéká po kabelech od alternátoru, od netěsnící průchodky ve víku. Řeším to demontáží víka, popotažením kabelů v průchodce,natřením silikonem a potažením zpět, +dát tmel i do drážky gumy při vložení do víka.Chce to jen tenkou vrstvu a je dobrý použít tmel s co nejdelší dobou otevření (já používám Dow Corning 7091)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

1.11.2018 v 07:04 | Nahoru | #7
Menhir> ahoj,díky. To zní logicky. Bylo mě divné,že je olej jen na "kabelech".
Jen nechápu odkud je ten olej (u alternátoru olej není ,ne?) Olda

Naposledy editováno 01.11.2018 09:07:33

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2018 v 10:50 | Nahoru | #8
olda33> Na motorkách je běžně alternátor chlazený mot. olejem, tzn.pod víkem je část „vany motoru“

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

2.11.2018 v 22:26 | Nahoru | #9
Řešíš hlouposti, stačí to utřít a spojky kabelů v té gumové manžetě prostříkat elektrosprejem, drží se v tom veškerý bordel xo posbíráš za jízdy. Zaměř se pořádně na matku kardanu u motoru je stli není povolená nebo to není celé dokurvené páč si za opravu koupíš půl dalšího draka a taky jestli se ti při startu neprotáčí volnoběžka-to se pak taky pobavíš

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

3.11.2018 v 12:56 | Nahoru | #10
Díky všem, umeju, zkouknu matku.
Pokud jde o opravy za 50% ceny vozidla, tak to znám z mého současného auta , ale to bych
už musel mít hroznou smůlu.

Naposledy editováno 03.11.2018 12:57:38

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

4.11.2018 v 21:43 | Nahoru | #11
Zdeno-Námořník> ahoj, dnes jsem ji pořádně projel . Koukal jsem na tvé příspěvky ,že jsi asi letos měnil volnoběžku. Jak to nakonec dopadlo ?
Když startuju studeny motor, tak v tom poprvý luplo, zkoušel jsem to i hned potom několikrát startovat a už to většinou neluplo . Tak snad ještě nebude nacla volnoběžka.
Kdyby bylo léto, tak jezdím a neřeším

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

4.11.2018 v 21:51 | Nahoru | #12
Volnoběžky se neboj,normální spotřebák ale můžeš si zkontrolovat zda nemáš přetočený startér(zkroucené štefty na přírubách)

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

4.11.2018 v 22:22 | Nahoru | #13
Menhir> nebojim. Kouknu na to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Megazipnet Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 Včera v 16:33 Rooks
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 10 2.4.2024 v 21:00 50789


TOPlist