Koupil jsem minulý týden XVS 1100 2002, 50000km.
Vše super, ikdyž najeto jen 30km , ale našel jsem okolo těsnění vzduchového filtru olej a pod "krytem kardanu" plno šmíru (to bych chápal jako , že to majitel zapomněl umýt) ale na na gumovém rukávku-krytu konektorů i dost oleje viz foto (jinak nikde nic neteče).
Mám to řešit , nebo jen umýt ?
A ještě nemáte nějakou fintu na kontrolu hladiny brzdové kapalina zadní brzdy? Je šikovně schovaná za rámem.
díky moc Olda
1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100
Tohle bych neřešil podle mě ok, být tebou bych se podíval zda u dragatara nebyla opravována závada uvolnene matky u hřídele kardanu. Opravuje se to buď prasacky a nebo výměnou kdy cena opravy vymenou je cca 60t.
Pajas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Megazipnet Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | Včera v 16:33 Rooks |
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 25 | 8.4.2024 v 09:29 Rooks |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 4 | 8.4.2024 v 08:43 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 10 | 2.4.2024 v 21:00 50789 |