bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100
Ahoj, prosím o radu.
Koupil jsem minulý týden XVS 1100 2002, 50000km.
Vše super, ikdyž najeto jen 30km , ale našel jsem okolo těsnění vzduchového filtru olej a pod "krytem kardanu" plno šmíru (to bych chápal jako , že to majitel zapomněl umýt) ale na na gumovém rukávku-krytu konektorů i dost oleje viz foto (jinak nikde nic neteče).
Mám to řešit , nebo jen umýt ?
A ještě nemáte nějakou fintu na kontrolu hladiny brzdové kapalina zadní brzdy? Je šikovně schovaná za rámem.

díky moc Olda

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

30.10.2018 v 18:09 | Nahoru | #1
Tak pokud si nenašel z čeho ten olej teče tak to pravděpodobně může být kondenzát z odvětrání motoru. Umýt, vypustit odkalovací hadicí a jezdit.

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

30.10.2018 v 19:59 | Nahoru | #2
umýt, sledovat, řešit až jestli se to projeví znovu, k sledování brzdovky ( neznám do detailu xvs ), podle mě ten zadek nemusíš hlídat často, ale pokud chceš, možná zrcátkem ??

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

31.10.2018 v 09:04 | Nahoru | #3
Čau, ja by som to radšej ani neumýval, aby si niekam nenatlačil vodu a niečo neposral. Ono, najhorší blbec je iniciaťívny blbec. Na kontrolu hladiny brzdovky zadnej brzdy sa ..... Držím palce a veľa km .

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

31.10.2018 v 19:04 | Nahoru | #4
Ahoj,
Tohle bych neřešil podle mě ok, být tebou bych se podíval zda u dragatara nebyla opravována závada uvolnene matky u hřídele kardanu. Opravuje se to buď prasacky a nebo výměnou kdy cena opravy vymenou je cca 60t.

Pajas

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

31.10.2018 v 20:18 | Nahoru | #5
Rooks> ten kryt jsem sundával, že se kouknu ,jestli není matka povolena. Ale koupím ještě zvedák nechce se mne válet po zemi.

Tu špínu umeju a nebudu řešit .

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

1.11.2018 v 00:24 | Nahoru | #6
Podle mě ti to stéká po kabelech od alternátoru, od netěsnící průchodky ve víku. Řeším to demontáží víka, popotažením kabelů v průchodce,natřením silikonem a potažením zpět, +dát tmel i do drážky gumy při vložení do víka.Chce to jen tenkou vrstvu a je dobrý použít tmel s co nejdelší dobou otevření (já používám Dow Corning 7091)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

1.11.2018 v 07:04 | Nahoru | #7
Menhir> ahoj,díky. To zní logicky. Bylo mě divné,že je olej jen na "kabelech".
Jen nechápu odkud je ten olej (u alternátoru olej není ,ne?) Olda

Naposledy editováno 01.11.2018 09:07:33

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2018 v 10:50 | Nahoru | #8
olda33> Na motorkách je běžně alternátor chlazený mot. olejem, tzn.pod víkem je část „vany motoru“

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

2.11.2018 v 22:26 | Nahoru | #9
Řešíš hlouposti, stačí to utřít a spojky kabelů v té gumové manžetě prostříkat elektrosprejem, drží se v tom veškerý bordel xo posbíráš za jízdy. Zaměř se pořádně na matku kardanu u motoru je stli není povolená nebo to není celé dokurvené páč si za opravu koupíš půl dalšího draka a taky jestli se ti při startu neprotáčí volnoběžka-to se pak taky pobavíš

Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

3.11.2018 v 12:56 | Nahoru | #10
Díky všem, umeju, zkouknu matku.
Pokud jde o opravy za 50% ceny vozidla, tak to znám z mého současného auta , ale to bych
už musel mít hroznou smůlu.

Naposledy editováno 03.11.2018 12:57:38

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

4.11.2018 v 21:43 | Nahoru | #11
Zdeno-Námořník> ahoj, dnes jsem ji pořádně projel . Koukal jsem na tvé příspěvky ,že jsi asi letos měnil volnoběžku. Jak to nakonec dopadlo ?
Když startuju studeny motor, tak v tom poprvý luplo, zkoušel jsem to i hned potom několikrát startovat a už to většinou neluplo . Tak snad ještě nebude nacla volnoběžka.
Kdyby bylo léto, tak jezdím a neřeším

1 reakcí na tento příspěvek Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

4.11.2018 v 21:51 | Nahoru | #12
Volnoběžky se neboj,normální spotřebák ale můžeš si zkontrolovat zda nemáš přetočený startér(zkroucené štefty na přírubách)

(reakce na) Mám řešit nalezené "chyby" u XVS 1100

4.11.2018 v 22:22 | Nahoru | #13
Menhir> nebojim. Kouknu na to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 10 2.4.2024 v 21:00 50789
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic MemphisUSA 4 22.3.2024 v 09:37 crestik


TOPlist