bmw_r1300gs_cartec





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

27.12.2019 v 23:58 | Nahoru | #1501
kerut: ze jsou drahy u nas na hranici svych moznosti jsem uz parkrat cetl.... tak treba to uplne vycucane z prstu neni...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 00:32 | Nahoru | #1502
kerut> přetížené jsou primárně uzly. A tam, pokud neuděláš víc kolejí, seš prostě na hranici. Pokud vlak nemůže uzlem projet, protože tam něco je či se tam něco děje, je úplně jedno, že má trochu volno na koleji.
A ano, dráhy jsou přetížené. SŽDC se sice snaží to nějak seskládat, ale je krásně vidět jak libovolná mimořádnost má už teď domino efekt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 00:42 | Nahoru | #1503
assassin> hele ono je to z casti vylukama SZDC, a z casti oblibena vymluva CD.. nicmene ten koridor uplne na maximu neni faklt ani ve dne. Vsak to dobre vidis kdyz jede zpozdenej EX 3-4min za nezpozedenym.. teoreticky jde jit samozrejme dal, Cecko metro umi intervaly i pod minutu ale tam je samozrejme jina (radove modernešjsi) zabezpecovacka.. nicmene nase trate se 120-160, kompletne v autobloku a v exponovanych mistech s rychlostkou by vic zvladly... dalsi aspekt je ze vlaky (ani Ex a IC ktery staqvi jen tam kde na to jsou nastupiste, tzn plz, pha, kolin, pice, olm, ova, brno..) nejezdi vetsinou v maximalni delce, nastupiste jsou na tech velkych stanicich na 12vozu (AA-FF) jezdi bezne i 6 nebo 7.. ty hranice jsou z 30% "pravda" vlivem neschopnosti vetsiho nevyuziti a trochu divnym fungovanim SZDC (jako treba nechapu proc ma takovej Tanvald v rychlostce i cestaky uprostred nastupiste,.. kdyz tam prakticky nic nejezdi), a ze 70% je to vymluva CD...
BTW primo CD ma spis problem s vozama, tocej soupravy naprosto brutalne a kdyz neco dojede s vetsim zpozdenim (hodiny) musej ty vlaky "mixovat" vselijak a pak to slozuite honej zpatky,... spolecnost je to dost velka a tim dost neefektivni (asi neco jako posta) kdyby meli nejakou vozovou rezervu pro tyhle pripady, fungovalo by to lepe, ale u nich je zmatek tak trochu folklor... na druhou stranu japonsko to asi nikdy nebude ale proti takovy indii jsou jeste zlaty zejo...

PS ..a vono co indie, ono bohate staci k chaosu kdyz prevezme regionalni trate Ariva tohle taky uplne nechapu, proc kdyz jsou CD povestni zmatkari proc se jim jeste hazi klacky pod nohy podobnym zpusobem...je taky fakt ze to rozdeleni na cargo/cd/szdc tak velke spolecnosti nebylo uplne jednoduchy a ze potrebovali trochu casu to rozdychat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 00:45 | Nahoru | #1504
S.h.I.t.> jako v tomhle souhlas, ale ten domino efekt se da furt jaks taks ukocirovat s desitkama minut, ...kdyby byly trate skutecne "na hranici moznosti" tak tu vyluku neudelas vubec, takhle to bylo myslene,... dal viz kapacita souprav a efektivnejsi rizeni, tam jsou rezervy jeste velike)

E: jinak jeste k domino efektu - zase buďme ferovy, nehoda na dalnici ji dokaze taky komplet zablokovat v danem smeru, a kdyz skoci sebevrah pod metro tak i to slavny C-ecko pres svoji supermoderni temer bezpilotni zabezpecovacku nepojede..

Naposledy editováno 28.12.2019 01:28:39

Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 08:43 | Nahoru | #1505
kerut: o vlacich nevim vubec nic, takze to nedokazu posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 08:47 | Nahoru | #1506
Tak koukám že kerut jezdí vlakem a občas spí v lese nad tratí, tak je z něj díky tomu špičkovej odborník na železniční dopravu, Bureš by z něj měl udělat šéfa železnic
Čau, Tom

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 09:02 | Nahoru | #1507
kerut> Dnes čím dál častěji platí, že čas jsou peníze. Pro většinu lidí má jejich čas nějakou hodnotu. Buď že mohou víc vydělat, nebo si jej nějak užít - třeba s rodinou. A než ztratit několik hodin na cestě navíc, tak jedou radši autem. Ty by jsi chtěl direktivně tohle lidem zakázat. To je obrovský zásah, v podstatě lidem sebereš čas, tedy peníze. Bohatší si to mohou dovolit, zaplatí něco navíc - třeba mýto, nebo taxi, ale chudí zchudnou ještě víc. Takže další rozevření nůžek ve společnosti!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 09:16 | Nahoru | #1508

TomElefant750 píše: Tak koukám že kerut jezdí vlakem a občas spí v lese nad tratí, tak je z něj díky tomu špičkovej odborník na železniční dopravu, Bureš by z něj měl udělat šéfa železnic
Čau, Tom

já bych to nepodceňoval. maco má vyřešený nabíjení elektromobilů,se kterým si lámou hlavu pitomci ze všech automobilek světa,kerut zvýší průchodnost tratí o desítky procent a máme po starostch. jen musíme chvíli počkat,nemají čas se zabývat prkotinama ale kdyby chtěli,to vys viděl

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 09:37 | Nahoru | #1509

kerut píše: assassin> hele ono je to z casti vylukama SZDC, a z casti oblibena vymluva CD.. nicmene ten koridor uplne na maximu neni faklt ani ve dne. Vsak to dobre vidis kdyz jede zpozdenej EX 3-4min za nezpozedenym.. teoreticky jde jit samozrejme dal, Cecko metro umi intervaly i pod minutu ale tam je samozrejme jina (radove modernešjsi) zabezpecovacka.. nicmene nase trate se 120-160, kompletne v autobloku a v exponovanych mistech s rychlostkou by vic zvladly... dalsi aspekt je ze vlaky (ani Ex a IC ktery staqvi jen tam kde na to jsou nastupiste, tzn plz, pha, kolin, pice, olm, ova, brno..) nejezdi vetsinou v maximalni delce, nastupiste jsou na tech velkych stanicich na 12vozu (AA-FF) jezdi bezne i 6 nebo 7.. ty hranice jsou z 30% "pravda" vlivem neschopnosti vetsiho nevyuziti a trochu divnym fungovanim SZDC (jako treba nechapu proc ma takovej Tanvald v rychlostce i cestaky uprostred nastupiste,.. kdyz tam prakticky nic nejezdi), a ze 70% je to vymluva CD...
BTW primo CD ma spis problem s vozama, tocej soupravy naprosto brutalne a kdyz neco dojede s vetsim zpozdenim (hodiny) musej ty vlaky "mixovat" vselijak a pak to slozuite honej zpatky,... spolecnost je to dost velka a tim dost neefektivni (asi neco jako posta) kdyby meli nejakou vozovou rezervu pro tyhle pripady, fungovalo by to lepe, ale u nich je zmatek tak trochu folklor... na druhou stranu japonsko to asi nikdy nebude ale proti takovy indii jsou jeste zlaty zejo...

PS ..a vono co indie, ono bohate staci k chaosu kdyz prevezme regionalni trate Ariva tohle taky uplne nechapu, proc kdyz jsou CD povestni zmatkari proc se jim jeste hazi klacky pod nohy podobnym zpusobem...je taky fakt ze to rozdeleni na cargo/cd/szdc tak velke spolecnosti nebylo uplne jednoduchy a ze potrebovali trochu casu to rozdychat...



Vidíš - právě hodnotíš něco, o čem nemáš ani páru. Takže napovím: fyzika - brzdná dráha, resp.čas. Jak rychle jede metro, kde jsou všechny soupravy identické a jak dlouho mu trvá zastavení + jak dlouhé jsou jednotlivé zabezpečovací úseky? No a proto může být interval 1 minuta. A proto se na dráze nelze dostat pod 3 minuty. Na dráze se ale motají vlaky s různou akcelerací, některý jen projíždí, nákladní se třeba pomalu rozjíždí že stanice, nebo zase dobržďuje, takže ten interval narůstá, běžně na 6 a více minut - mezi vlaky musí být minimálně 1 volný úsek. Když jede rychlík 160, nesmí dojet courák, co jede 80 - takže další zvětšení intervalu.

Není nad to s omezenými znalostmi navrhovat zásadní změny. Měl bys fakt jít do vlády... Nebo rovnou do Brusele...

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 11:22 | Nahoru | #1510
kerut> Jestli chceš bejt ferovej ve srovnávání,tak k mimoradnymu vlaku můžeš přirovnat tak max třeba převoz peněz po dálnici.Ten ji jenom zpomalí,ale nezastaví..Rozhodne ne bouracku

Ad objednávání z ciny a vůbec z internetu.Ty sis asi ekologicky nevsim těch megaspedicnich center,co tu rostou na poli.Myslis co vozej ty kamiony,dodávky?A nejde jen o emise,zabetonovaný pole.Jde jak už jsem psal hlavně o megatuny zbytecnejch obalů a v tom sou speciálně tvy oblíbeny Číňani hodně dobrý,když sou schopny každou picovinu zabalit a poslat zvlášť.V podstatě se pseudoekolog objednavajici z činy rovna kundě,co si naobjedna 10 krabic hadriku,který si vyzkouší a 8 jich cestuje zpátky a furt dokola.Taky zbytečná nafta a obaly,potřeba spedičních prostor.

Jenom technická k radám do života.Ses bezdetnej skoroctyricatnik bydlici u rodičů ?

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 11:24 | Nahoru | #1511

assassin píše: rekl bych, ze je nestavi ve mestech.


Tywoeee,dyk je to jedno kde.Furt ty komíny smrdej ne?Muzou mít pak plne elektricky města a stejně tam bude svinska inverze

4 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 12:14 | Nahoru | #1512
Tom> furt nechapu (a obecne, nejen v tomhle konklretne) v cem je problem kdyz ma clovek sirsi rozhled nez ty, gugo, nemako a dalsi... a nemyslim size bych mel nejak extra siroky zaber a prehled, takze chyba ve vzdelavani bude nejspis na druhe strane

Charlie> jednak je jizda vlakem objektivne rychlejsi a pohodlnejsi, druhak vis o provozu kulovy o fyzice taky a ohanis se s ni ?. brzdna draha samozrejme roly hraje (rika se tam tomu zabrzdna draha) a podle te se samozrejme (normovane) stavi ty useky automatickeho bloku + stanovuje usekova rychlost prip i co tam smi nebo nesmi jet, atd.. stejne tak je tim dana max. delka soupravy (mimo jine, u osobnich vlaku jsou to i parametry nastupiste),.. BTW 3min je na 120 6km vzdalenost ! uplne minimalni delka autoblokoveho useku je z predpisu tusim 500m (nejsem si jistej jestli je to na 120-tce pravda..) a ty useky byvaji radove v jednotkach km..
tzn 3 minuty neni rozhodne minmum mezi dvema vlaky, mohou jet (na sire trati) celkem bezpecne i bliz

zmulin>
-shit psal ze kdyz se libivolna mimoradnost ma domino efekt, zvlastni vlak neni mimoradnost, mimoradnost je sebevrah, nehoda, vypadek trakcniho napajeni..
-kazdou picovinu cinan bali zvlast, protoze cina jim v ramci posileni sve ekonomiky dotuje zakladni dopravu, to vi uz snad kazdej..
-sklady na poly nemaji nic spolecneho s individualni dopravou ucpavajici centrum prahy, assassin byl rozhodne presvedcivejsi kdyz psal ze vsichni jedou tim osobnim autem na plzenskou na postu
-co dela pseudoekolog s kundou s hadrikama je mi v celku u prdele
-radu s otaznikem jsem moc nepochopil, tudiz se ji nemohu ridit , ale dik za sanhu

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 12:37 | Nahoru | #1513
kerut> Hele ty širší rozhlede, občas bys mohl vystupovat v kabaretu , jen namátkou okomentuju dva nesmysly z toho tvýho posledního příspěvku:
vlaky objektivně rychlejší a pohodlnější - no možná na nějaký jedný - dvou páteřních trasách, když jedeš mezi dvěma městy na hlavní trase, ale třeba moje poslední letošní delší cesta autem bylo po trase Liberec - Horní Město u Rýmařova - Ostrava - Česká Třebová - Doudleby nad Orlicí - Liberec, moc by mě zajímalo jak rychlý a pohodlný by bylo jet to vlakem
souvislost skladů na poli s dopravou v centru - kam a čím si myslíš že se plno věcí z těch skladů rozváží? To jistě nemá nic společnýho s tou hromadou dodávek a sedmitun s čelem motajících se po městě a parkujících na varovkách kdekoliv
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 12:54 | Nahoru | #1514
kerut> Tos nepochopil schválně,protože teda jsi bezdetnej skoroctyricatnik bydlici u rodičů ?
Tom už ti tu dopravu snad aspoň vysvětlil.Twoe ty vůbec nemáš ponětí,co ty spedice jedou
K těm vlakům.Od nás směrem na Usti,Prahu relativně dobrý.Na C.Lipu o 50% déle vlak a třeba do cca 70km vzdalenyho Rakovnika je to autem hodina a vlakem 3,5h.Navic je to zcela jistě neeuro dieselovej courak

Mmch shit psal jakákoli mimoradnost a to určitě neznamená jen vykolejenej vlak,nebo přejetou bábu.Urcite vis,proč se některý vlaky jmenujou Mimořádný třeba .Pak taky stačí banda ozralu,co zablokujou na par minut odjezd vlaku a už se to kupí

Naposledy editováno 28.12.2019 13:10:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 13:00 | Nahoru | #1515
zmulin> Ty seš koukám nespokojenej že nejsi konkrétně jmenovanej mezi námi tupouny bez širšího rozhledu, co? No snaž se, třeba se mezi nás dostaneš
Čau, Tom

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 13:07 | Nahoru | #1516
TomElefant750> Mrzí mě,ze strašně odflaknul odpověď

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 13:11 | Nahoru | #1517
kerut> ne ze bych se snazil ti neco vyvracet, to totiz nema smysl. Mam pocit ze se dost dotahujes na Crecka, stim rozdilem, ze u nej si myslim, ze obcas tanci v hovnech z principu . nedavno ses nam tady snazil vysvetlit ze nejlepsi cesta je mit 100let starej HW a nemit mobil, tak tohle je neco podobnyho.

Jen tak tem tvejm argumentum. Neni to ani rychlejsi a silne pochybuju ze pohodlnejsi. Jen namatkou kdyz ted budu chtit je z Prahy do Brna tak vlakem je to o pul hodiny delsi a to se nepocita ze to asi dneska pujde po D1 valit 180. Kdyz bych se rozodnul ze pojedu tim tvym vlakem z Sestajovic tak tam autem jsem porad za 2 hodiny , vlakem za 4 se 3ma prestupama...to je fakt pohodli. Tak az se proberes tak si mozna prehodnot pohled na svet a nez zacnes vydavat univerzalni moudra, tak se na to podivej ze strany nekoho jineho.

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 13:31 | Nahoru | #1518
kerut> jo este jeden lepsi priklad, kterej me ted realne napadnul. Zrovna se chystam do Kobyli pro vino, takze kdybych mel jet podle tebe pohodlene vlakem
tak tam pojedu 4.5hod, zatimco autem jsem tak za 2.2hod, tam nalozit 10 kartacu vina... kam bych je prosimte mel dat kdybych si tam dojel vlakem ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:09 | Nahoru | #1519
kerut> No evidentně debatuješ o věcech o nichž nemáš představu. Ano, 3 min při 120 km/h je 6 km. A tobě to přijde jako moc. Takže odečti 0,75 km délku vlaku, min. 1,5 km na brzdnou dráhu následujícího vlaku (musí stihnout zabrzdit když ten před ním např vykolejí), délku traťového úseku min. 1 km (musí být delší než vlak, aby měl smysl a dalo se rozeznat, že vlak jej opustil, či obsadil) a další stejný úsek pro následující vlak = 3,25 km a zbyde ti max 2,75 km na úsek, kde musí být návěstidlo, které následující vlak zastaví. Což znamená časovou rezervu na reakci celého systému a reakci fíry něco přes minutu - pokud budeš mít návěstidla po max 2,75 km.

Nejhorší je, když někdo myslí že něčemu rozumí ... jak už někdo řekl, ty bys měl být alespoň ministr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:10 | Nahoru | #1520
Tom> tak znova asi po dvacate, jednak prahou nekrouzi statisice kamionu a dodavek (a ani nachapu kde jsi na to prisel ? videls nekdy zdejsi ulice v centru, nebo na sidlistich ?) a druhak jsem daleko spis schopnej pochopit DPDcko s davkou nez centrem se motajici osobni auta, ten prepravce jinou moznost nema, dejme tomu ze remeslnik kterej veze cajk taky moc ne, ale ten clovek co jede osobakem pres centrum do prace s aktovkou/kabelkou jinou moznost ma..

co se tyka tveho vyletu, viz dole pro guga... dost pochybuju ze takovou cestu das bez autem unavy a nasrani, zejmena tu cast horem (nejspis polskem, no uzij si to)a pak zpet pres ty usteckoorlicky prdele se budes i tim autem srat jak s povozem.. ve finale mi to zasadne pohodlnejsi fakt neprijde... samozrejme nevim cos vezl nebo nevezl, zbozi vlakem tahat nebudes to je jasny, nicmene lib-pha a pha-ova vlakem uplne v klidu, natazeny nohy a kaficko v ruce... cestou se muzes zastavit v te trebove, a v ove si pujcis auto a objezdis ten sever,... neviidm problem..

zmulin>termin "mimoradny vlak" si necham rad vysvetlit.. (trate se nesatvi striktne na pevno podle grafikonu ale dynamicky podle aktualni potreby v danou chvili)

gugo> dik za screeny, vsak ja ti ale nerikam ze mas jet celou trasu vlakem, ja rikam ze je potreba do budoucna zmenit celou filosofii prepravy.. tzn z sestajovic do kolina dojedes po vlastni/pujcene ose, z kolina do centra asie tim vlakem, a v asii si pujcis nejaky individualni dopr. prostredek (klidne elektromrdku, na dojezd par desitek km proc ne) a dojedes zase po ose.. (jinak po D1 180 je slusna utopie, kdybys jel po hradecky/plzensky dejme tomu... podle me z tyhle cesty autem budes vyzdimanej jak po celodenni sichte, a dle situace na silnicih dost pravdepodobne i patricne nasranej, ale to je tvuj boj...)
to same pokud bys nejel ze sestajovic ale z prahy, v tom pripade je samozrejme blbost jet na hlavak autem, kdyz tam jede metro, atd...

...jo, a nerkal jsem nikde ze nejlepsi cesta je mit 100let starej HW, rikal jsem ze ja mam HW kterej mam rad a kterej mi vyhovuje (coz je docela logicky rekl bych), nemam duvod si porizovat zadny novejsi, ... a ze mi opravdu vadi, kdyz me k tomu nekdo druhej zamerne/umele nuti a tlaci (viz 3dsecure napr.) ...kdyz to neni zapotrebi a ani v mem zajmu.

jako ja i docela chapu ze mit auto je svym zpusobem polovicni nemovitost, je v nem teplo, daji se tam dat veci, da se tam prespat... jenze s tim narustem aut ktery je za poslednich par let, se tu proste za chvili nehnem, vzdyt uz je aut pomalu vic nez lidi a navic jsou spotrebak, ... viz assassinova poznamka "jak dluho to bude trvat nez budou vsude auta s r.v. 2020 - az budou vsude auta s r.v.2020 tak vsechna ta co ted jezdi bude potreba nekam dat - KAM ?? NAHAZIME JE DO OCEANU ?? stejne jako zmulinem (naprosto spravne, vsak ja to chapu ) zmineny odpad, jenze zde v daleko vetsim objemu... to neni o eklogii, to je ciste o rozumu proboha...

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:19 | Nahoru | #1521
kerut>

gugo> dik za screeny, vsak ja ti ale nerikam ze mas jet celou trasu vlakem, ja rikam ze je potreba do budoucna zmenit celou filosofii prepravy.. tzn z sestajovic do kolina dojedes po vlastni/pujcene ose, z kolina do centra asie tim vlakem, a v asii si pujcis nejaky individualni dopr. prostredek (klidne elektromrdku, na dojezd par desitek km proc ne) a dojedes zase po ose.. (jinak po D1 180 je slusna utopie, kdybys jel po hradecky/plzensky dejme tomu... podle me z tyhle cesty autem budes vyzdimanej jak po celodenni sichte, a dle situace na silnicih dost pravdepodobne i patricne nasranej, ale to je tvuj boj...)
to same pokud bys nejel ze sestajovic ale z prahy, v tom pripade je samozrejme blbost jet na hlavak autem, kdyz tam jede metro, atd...



ne ty jsi rikal ze jet vlakem je rychlejsi a pohodlnejsi.

Na tvuj vyplod ze bude nutne zmenit filozofii prepravy me napada jedina otazka: "Proc bych to kurva delal" ?

edit: auta se daj sesrotova celkem dobre, neni treba je hazet do oceanu.

Naposledy editováno 28.12.2019 14:20:53

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:19 | Nahoru | #1522
kerut> Sranda je, že všechny služby na sdílení aut zatím krachly - protože se k nim zákazníci chovali tuplem jak ke spotřebáku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:21 | Nahoru | #1523
charlie.vtx1800> 0,75km delka osobniho vlaku je nesmysl... delka soupravy je kolem tech 500m (dokonce myslim ze mene, ale ted bych kecal a nechce se mi ty predpisy otevirat)... ta delka useku praveze garantuje ze vlak jen schopny na viditelnost navestidla k tomuto navestidlu zastavit, pokud neni viditelnost je v miste kam videt je predvest ... taklzue nejak nechapu proc pocitas to co je davno normovany a spocitany (nebo si jako predstavujes ze ty tratove useky se osazuji vod voka na nahodu ?) jinak v aut. bloku se da jet i na vystrahu, tzn vjizdis na vystrahu a sledujes dalsi navestidlo zda budes nebo nebudes brzdit, pricemz lehce zpomalis a udelas si rezervu... je to celkem jednoduche... navic byla presne kvuli tomuto vymyslena rychlostka (tecky a prip. cislo pod navestidlem), ktera navesti presne na desitky km/h rychlost kterou ma dany vlak jet a tim udrzuje ty intervaly mezi vlaky bez nutnosti cumet na navestidla kdesi v dalce.....

a kdyz jsme u toho tak jet se da i proti stuj (mimochodem u toho je vtipny jak to kazdu chvili retardovani novinari vytahuji pricemz absolutne netusi jak jsou ty predpisy psoatvene), jen s tim ze musis zastavit, zahoukat, a jet jako na privolavacku, tzn na navest konec vlaku pred kterou musis byt schopny zastavit
...ale to uz je samozrejme OT , to je rezim ktery samozrejme neni rychlejsi nez bezny provoz, protoze se jezdi tak 30, a jen ve vylozene nouzvych situacich.. takova obdoba "popojizdeni v kolone na dalnci" to je..

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:34 | Nahoru | #1524

kerut píše: charlie.vtx1800> 0,75km delka osobniho vlaku je nesmysl... delka soupravy je kolem tech 500m (dokonce myslim ze mene, ale ted bych kecal a nechce se mi ty predpisy otevirat)... ta delka useku praveze garantuje ze vlak jen schopny na viditelnost navestidla k tomuto navestidlu zastavit, pokud neni viditelnost je v miste kam videt je predvest ... taklzue nejak nechapu proc pocitas to co je davno normovany a spocitany (nebo si jako predstavujes ze ty tratove useky se osazuji vod voka na nahodu ?) jinak v aut. bloku se da jet i na vystrahu, tzn vjizdis na vystrahu a sledujes dalsi navestidlo zda budes nebo nebudes brzdit, pricemz lehce zpomalis a udelas si rezervu... je to celkem jednoduche... navic byla presne kvuli tomuto vymyslena rychlostka (tecky a prip. cislo pod navestidlem), ktera navesti presne na desitky km/h rychlost kterou ma dany vlak jet a tim udrzuje ty intervaly mezi vlaky bez nutnosti cumet na navestidla kdesi v dalce.....

a kdyz jsme u toho tak jet se da i proti stuj (mimochodem u toho je vtipny jak to kazdu chvili retardovani novinari vytahuji pricemz absolutne netusi jak jsou ty predpisy psoatvene), jen s tim ze musis zastavit, zahoukat, a jet jako na privolavacku, tzn na navest konec vlaku pred kterou musis byt schopny zastavit
...ale to uz je samozrejme OT , to je rezim ktery samozrejme neni rychlejsi nez bezny provoz, protoze se jezdi tak 30, a jen ve vylozene nouzvych situacich.. takova obdoba "popojizdeni v kolone na dalnci" to je..



Ach jo. Nákladní vlak může mít 740 m. Návěst nebo předzvěst - to je jedno (předzvěst asi nesignalizuje havárii,ne?), jde o to, že při 3 min intervalu mezi lokomotivami vlastně zbývá ve skutečnosti interval ani ne 1,5 min po započtení prodlev na řešení nějaký havárie - tedy na průjezd úsekem návěstí a reakci na ní.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:35 | Nahoru | #1525
kerut> Tak si to vygoogli.To si nikdy neslyšel na nádraží hlásit “zvláštní,nebo mimořádný spoj,nebo vlak”?
Ty kamiony a dodávky co pretezujou silnice zpomalej celej provoz.Ta sedmitunka nejenže zabere víc místa,ale i pomaleji akceleruje atd zpomalej provoz už na příjezdu/výjezdu do/z Prahy.Na tom sou závislý postupně všechny semafory tudíž i osobaky v centru ve finále.Tam občas prave ta sedmitunka ještě zablokuje na chvíli nějakou ulici a posere tim dopravu v několika ulicích a zase se to nabaluje..

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:37 | Nahoru | #1526
Tohle nemá cenu, člověk kterej neřídí bude vysvětlovat někomu kdo má najeto hodně přes milion co zvládnu a jak budu vyždímanej a nasranej, končím s touhle debatou, sice musím sedět doma a čekat na zákazníky a tak se trochu nudím, ale zas tolik asi ne
Takže už si jen občas přečtu kerutovy výplody a budu se střídavě smát a kroutit hlavou jak je něco takovýho možný.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:42 | Nahoru | #1527

TomElefant750 píše: Tohle nemá cenu, člověk kterej neřídí bude vysvětlovat někomu kdo má najeto hodně přes milion co zvládnu a jak budu vyždímanej a nasranej, končím s touhle debatou, sice musím sedět doma a čekat na zákazníky a tak se trochu nudím, ale zas tolik asi ne
Takže už si jen občas přečtu kerutovy výplody a budu se střídavě smát a kroutit hlavou jak je něco takovýho možný.
Čau, Tom



Njn, jenže právě takoví lidé často rozhodují o zákonech...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:49 | Nahoru | #1528
charlie.vtx1800> Nojo, to je pravda, ale už ztrácím sílu pokoušet se něco změnit, snad ještě pár let potrvá než nám keruti zakážou jezdit autem krom vyjímek schválených moudrým stádem.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:51 | Nahoru | #1529
charlie.vtx1800> tak bavime se o osobni doprave, navic ses si jistej ze je tech 740m urcite na obecne na vsech hglavnich koridorech nebo jen na nekterych usecich ?
1,5km brzdna draha je z principu nesmysl, useky jsou i kratsi, tzn tam kde by se nedalo zabrzdit je snizena rychlost, tzn snizena i brzdna draha, tak aby se vesla do toho useku (podminka = zabrzditelnost na viditelnost navestidla)..
nehodu celkem logicky nesignalizuje ani navest, navest signalizuje obsazeny/volny usek (bavime se stale o sire trati, ne o stanici), predvest signalizuje stav navesti ktera neni ve viditelnem rozhledu (zatacka, tunel..) takze fakt nevim co meles o casovych rezervach, fira kouka na navesti podle toho jede, kdyz vidi stuj musi byt schopen zastavit k tomuto navestidlu coz je jednak jeho odpovčednost - musi koukat, a druhak odpovednost toho kdo usek osazuje, musi to byt proveditelne (viz prvni veta, pokud by nebylo, je snizena rychlost napr.)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:53 | Nahoru | #1530
TomElefant750> jedinej kdo nam zatim neco prikazuje a zakazuje je tvoje slavna EU, s tebou podporovanym fizlovanim spoptreby..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist