globalmoto_kveten





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 00:42 | Nahoru | #1
assassin> hele ono je to z casti vylukama SZDC, a z casti oblibena vymluva CD.. nicmene ten koridor uplne na maximu neni faklt ani ve dne. Vsak to dobre vidis kdyz jede zpozdenej EX 3-4min za nezpozedenym.. teoreticky jde jit samozrejme dal, Cecko metro umi intervaly i pod minutu ale tam je samozrejme jina (radove modernešjsi) zabezpecovacka.. nicmene nase trate se 120-160, kompletne v autobloku a v exponovanych mistech s rychlostkou by vic zvladly... dalsi aspekt je ze vlaky (ani Ex a IC ktery staqvi jen tam kde na to jsou nastupiste, tzn plz, pha, kolin, pice, olm, ova, brno..) nejezdi vetsinou v maximalni delce, nastupiste jsou na tech velkych stanicich na 12vozu (AA-FF) jezdi bezne i 6 nebo 7.. ty hranice jsou z 30% "pravda" vlivem neschopnosti vetsiho nevyuziti a trochu divnym fungovanim SZDC (jako treba nechapu proc ma takovej Tanvald v rychlostce i cestaky uprostred nastupiste,.. kdyz tam prakticky nic nejezdi), a ze 70% je to vymluva CD...
BTW primo CD ma spis problem s vozama, tocej soupravy naprosto brutalne a kdyz neco dojede s vetsim zpozdenim (hodiny) musej ty vlaky "mixovat" vselijak a pak to slozuite honej zpatky,... spolecnost je to dost velka a tim dost neefektivni (asi neco jako posta) kdyby meli nejakou vozovou rezervu pro tyhle pripady, fungovalo by to lepe, ale u nich je zmatek tak trochu folklor... na druhou stranu japonsko to asi nikdy nebude ale proti takovy indii jsou jeste zlaty zejo...

PS ..a vono co indie, ono bohate staci k chaosu kdyz prevezme regionalni trate Ariva tohle taky uplne nechapu, proc kdyz jsou CD povestni zmatkari proc se jim jeste hazi klacky pod nohy podobnym zpusobem...je taky fakt ze to rozdeleni na cargo/cd/szdc tak velke spolecnosti nebylo uplne jednoduchy a ze potrebovali trochu casu to rozdychat...

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 09:37 | Nahoru | #2

kerut píše: assassin> hele ono je to z casti vylukama SZDC, a z casti oblibena vymluva CD.. nicmene ten koridor uplne na maximu neni faklt ani ve dne. Vsak to dobre vidis kdyz jede zpozdenej EX 3-4min za nezpozedenym.. teoreticky jde jit samozrejme dal, Cecko metro umi intervaly i pod minutu ale tam je samozrejme jina (radove modernešjsi) zabezpecovacka.. nicmene nase trate se 120-160, kompletne v autobloku a v exponovanych mistech s rychlostkou by vic zvladly... dalsi aspekt je ze vlaky (ani Ex a IC ktery staqvi jen tam kde na to jsou nastupiste, tzn plz, pha, kolin, pice, olm, ova, brno..) nejezdi vetsinou v maximalni delce, nastupiste jsou na tech velkych stanicich na 12vozu (AA-FF) jezdi bezne i 6 nebo 7.. ty hranice jsou z 30% "pravda" vlivem neschopnosti vetsiho nevyuziti a trochu divnym fungovanim SZDC (jako treba nechapu proc ma takovej Tanvald v rychlostce i cestaky uprostred nastupiste,.. kdyz tam prakticky nic nejezdi), a ze 70% je to vymluva CD...
BTW primo CD ma spis problem s vozama, tocej soupravy naprosto brutalne a kdyz neco dojede s vetsim zpozdenim (hodiny) musej ty vlaky "mixovat" vselijak a pak to slozuite honej zpatky,... spolecnost je to dost velka a tim dost neefektivni (asi neco jako posta) kdyby meli nejakou vozovou rezervu pro tyhle pripady, fungovalo by to lepe, ale u nich je zmatek tak trochu folklor... na druhou stranu japonsko to asi nikdy nebude ale proti takovy indii jsou jeste zlaty zejo...

PS ..a vono co indie, ono bohate staci k chaosu kdyz prevezme regionalni trate Ariva tohle taky uplne nechapu, proc kdyz jsou CD povestni zmatkari proc se jim jeste hazi klacky pod nohy podobnym zpusobem...je taky fakt ze to rozdeleni na cargo/cd/szdc tak velke spolecnosti nebylo uplne jednoduchy a ze potrebovali trochu casu to rozdychat...



Vidíš - právě hodnotíš něco, o čem nemáš ani páru. Takže napovím: fyzika - brzdná dráha, resp.čas. Jak rychle jede metro, kde jsou všechny soupravy identické a jak dlouho mu trvá zastavení + jak dlouhé jsou jednotlivé zabezpečovací úseky? No a proto může být interval 1 minuta. A proto se na dráze nelze dostat pod 3 minuty. Na dráze se ale motají vlaky s různou akcelerací, některý jen projíždí, nákladní se třeba pomalu rozjíždí že stanice, nebo zase dobržďuje, takže ten interval narůstá, běžně na 6 a více minut - mezi vlaky musí být minimálně 1 volný úsek. Když jede rychlík 160, nesmí dojet courák, co jede 80 - takže další zvětšení intervalu.

Není nad to s omezenými znalostmi navrhovat zásadní změny. Měl bys fakt jít do vlády... Nebo rovnou do Brusele...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist