globalmoto_kveten





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:09 | Nahoru | #1
kerut> No evidentně debatuješ o věcech o nichž nemáš představu. Ano, 3 min při 120 km/h je 6 km. A tobě to přijde jako moc. Takže odečti 0,75 km délku vlaku, min. 1,5 km na brzdnou dráhu následujícího vlaku (musí stihnout zabrzdit když ten před ním např vykolejí), délku traťového úseku min. 1 km (musí být delší než vlak, aby měl smysl a dalo se rozeznat, že vlak jej opustil, či obsadil) a další stejný úsek pro následující vlak = 3,25 km a zbyde ti max 2,75 km na úsek, kde musí být návěstidlo, které následující vlak zastaví. Což znamená časovou rezervu na reakci celého systému a reakci fíry něco přes minutu - pokud budeš mít návěstidla po max 2,75 km.

Nejhorší je, když někdo myslí že něčemu rozumí ... jak už někdo řekl, ty bys měl být alespoň ministr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:21 | Nahoru | #2
charlie.vtx1800> 0,75km delka osobniho vlaku je nesmysl... delka soupravy je kolem tech 500m (dokonce myslim ze mene, ale ted bych kecal a nechce se mi ty predpisy otevirat)... ta delka useku praveze garantuje ze vlak jen schopny na viditelnost navestidla k tomuto navestidlu zastavit, pokud neni viditelnost je v miste kam videt je predvest ... taklzue nejak nechapu proc pocitas to co je davno normovany a spocitany (nebo si jako predstavujes ze ty tratove useky se osazuji vod voka na nahodu ?) jinak v aut. bloku se da jet i na vystrahu, tzn vjizdis na vystrahu a sledujes dalsi navestidlo zda budes nebo nebudes brzdit, pricemz lehce zpomalis a udelas si rezervu... je to celkem jednoduche... navic byla presne kvuli tomuto vymyslena rychlostka (tecky a prip. cislo pod navestidlem), ktera navesti presne na desitky km/h rychlost kterou ma dany vlak jet a tim udrzuje ty intervaly mezi vlaky bez nutnosti cumet na navestidla kdesi v dalce.....

a kdyz jsme u toho tak jet se da i proti stuj (mimochodem u toho je vtipny jak to kazdu chvili retardovani novinari vytahuji pricemz absolutne netusi jak jsou ty predpisy psoatvene), jen s tim ze musis zastavit, zahoukat, a jet jako na privolavacku, tzn na navest konec vlaku pred kterou musis byt schopny zastavit
...ale to uz je samozrejme OT , to je rezim ktery samozrejme neni rychlejsi nez bezny provoz, protoze se jezdi tak 30, a jen ve vylozene nouzvych situacich.. takova obdoba "popojizdeni v kolone na dalnci" to je..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 14:51 | Nahoru | #3
charlie.vtx1800> tak bavime se o osobni doprave, navic ses si jistej ze je tech 740m urcite na obecne na vsech hglavnich koridorech nebo jen na nekterych usecich ?
1,5km brzdna draha je z principu nesmysl, useky jsou i kratsi, tzn tam kde by se nedalo zabrzdit je snizena rychlost, tzn snizena i brzdna draha, tak aby se vesla do toho useku (podminka = zabrzditelnost na viditelnost navestidla)..
nehodu celkem logicky nesignalizuje ani navest, navest signalizuje obsazeny/volny usek (bavime se stale o sire trati, ne o stanici), predvest signalizuje stav navesti ktera neni ve viditelnem rozhledu (zatacka, tunel..) takze fakt nevim co meles o casovych rezervach, fira kouka na navesti podle toho jede, kdyz vidi stuj musi byt schopen zastavit k tomuto navestidlu coz je jednak jeho odpovčednost - musi koukat, a druhak odpovednost toho kdo usek osazuje, musi to byt proveditelne (viz prvni veta, pokud by nebylo, je snizena rychlost napr.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist