Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Nejhorší je, když někdo myslí že něčemu rozumí ... jak už někdo řekl, ty bys měl být alespoň ministr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
a kdyz jsme u toho tak jet se da i proti stuj (mimochodem u toho je vtipny jak to kazdu chvili retardovani novinari vytahuji pricemz absolutne netusi jak jsou ty predpisy psoatvene), jen s tim ze musis zastavit, zahoukat, a jet jako na privolavacku, tzn na navest konec vlaku pred kterou musis byt schopny zastavit
...ale to uz je samozrejme OT , to je rezim ktery samozrejme neni rychlejsi nez bezny provoz, protoze se jezdi tak 30, a jen ve vylozene nouzvych situacich.. takova obdoba "popojizdeni v kolone na dalnci" to je..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1,5km brzdna draha je z principu nesmysl, useky jsou i kratsi, tzn tam kde by se nedalo zabrzdit je snizena rychlost, tzn snizena i brzdna draha, tak aby se vesla do toho useku (podminka = zabrzditelnost na viditelnost navestidla)..
nehodu celkem logicky nesignalizuje ani navest, navest signalizuje obsazeny/volny usek (bavime se stale o sire trati, ne o stanici), predvest signalizuje stav navesti ktera neni ve viditelnem rozhledu (zatacka, tunel..) takze fakt nevim co meles o casovych rezervach, fira kouka na navesti podle toho jede, kdyz vidi stuj musi byt schopen zastavit k tomuto navestidlu coz je jednak jeho odpovčednost - musi koukat, a druhak odpovednost toho kdo usek osazuje, musi to byt proveditelne (viz prvni veta, pokud by nebylo, je snizena rychlost napr.)