bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)
Ahoj, pokukuju po nové motorce pro motogymkhanu, chci zůstat u dvoutaktu, je to moje srdcovka a sedí mi to. Teď jezdím na jawě 350 a pomalu mě začíná limitovat, předevsím podvozek. Do oka mi padla Cagiva Planet, pro svoji stavbu. Potřeboval bych se ale na takovou motorku před koupí podívat blíže a zkusit, jestli to nebude příliš slabé. Sháním proto nějakou dobrou duši, která vlastní nějakou z jmenovaných motorek (výkon je u všech cca stejný), který by se chtěl zastavit pokecat a pojezdit mezi kuželkama, dojedu kamkoliv ve středočeském kraji a nebo se může stavit na trénink v praze a zkusit si to taky. Děkuji!


Naposledy editováno 12.06.2018 12:26:25
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

30.1.2020 v 07:19 | Nahoru | #61
Tak jsem poridil novou koncovku od Arrow, zaujalo me, ze ackoliv je homologovana, tak vazi stejne jako nehomo a je taky plne pruchozi. Jestli pak nespociva ta homologace jen v tom vyrazenem Ecku :D

Zatim jsem se dostal hmotnosti na 116,8kg bez paliva, chtel bych jit jeste niz. Jedna varianta je Arrow svod (cca 2kg dolu) a konverze na startovacku misto starteru (odhadem tak 3kg?), ale ta je nesehnatelna :( Pekny by byl taky hlinikovy podsedlak, ten bych musel nechat vyrobit. No a samozrejme karbonova kola z KTM RC 390 by byla velka uspora hmotnosti, ktera by sezrala velkou usporu financni :D

Naposledy editováno 30.01.2020 07:45:52

1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

30.1.2020 v 07:55 | Nahoru | #62
Kde jsi ji pořídil, taky ještě jednu potřebuju. Jakou máš baterku, tam je možné ještě ušetřit váhu, chci pořídit lithiovku, ale nevím kterou. Ten plast z nádrže jsi sundal též pro snížení váhy? To už též hledáš, kde se dá. Já jsem například zkrátil všechny šrouby které šly a použil snížené matice. Plechové držáky jsem odvrtal, nebo nahradil hliníkem. Držák regulátoru jsem nahradil 0,8 mm hliníkem s žebrem - chladí lépe, váží čtvrtinu. Kde bylo možné vyhodit podložky, tak jsou pryč.

(reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

30.1.2020 v 08:30 | Nahoru | #63
mito7> Objednal jsem u Jan Ernest ero.dily@gmail.com, oficialni distributor Arrow, cena 3300kc vc. dopravy, koncovka 51598SU. Baterie je lithiovka, tadle http://www.2hmoto.c...ova-baterie-jmt.html jeji hmotnost je 415g, kapacita pro 2T 125ccm postacuje, startuje dobre. Sundal jsem vsechny plasty co tam nutne nemusi byt, takze i ten z nadrze. Z podsedlaku jsou odrezany vsechny nepotrebne vycnelky, drzaky. O nahrade toho plechu s pojistkama, rele a regulatorem taky nejak uvazuju, ale jeste jsem se k tomu nedostal. Chtel bych taky zjistit, kolik vazi cira parabola z Raptora a pripadne ji sehnat, to sklo je docela tezke.

1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

30.1.2020 v 11:58 | Nahoru | #64
Světlo jsem objednal z Číny, ale pozor je větší - musel jsem upravovat držáky i světlo, dodělávat parkovačku a nemá homologaci , co duralová rozeta?
Na stará Mita se na závody dávali kola Marchesiny, ušetřilo to několik kg, ale byli užší a na užší pneu.

Naposledy editováno 30.01.2020 12:01:54

(reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

30.1.2020 v 12:16 | Nahoru | #65
mito7> duralova rozeta by byla moznost, pak se taky daval 415 retez, ale to nemame v pravidlech povoleny. Marchesini se davala, ale v porovnani s temito novymi sestipaprsky uz nebyla ta hmotnost o tolik moc lepsi, k tomu jeste byly uzsi jak rikas, nehlede na to, ze se nedaji sehnat a pokud, tak jsou skoro podobne drahy jako ty karbonovy...

Naposledy editováno 30.01.2020 12:17:38

1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

30.1.2020 v 14:23 | Nahoru | #66
Vnitřek předního kotouče je na novějším provedení více odlehčen.
Rozety jsou též různě odlehčené. Já jsem momentálně koupil ty plnější, až potom jsem si toho všiml.

Naposledy editováno 30.01.2020 14:24:37

(reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

30.1.2020 v 19:16 | Nahoru | #67
mito7> Jo predni kotouc je jeste mozne pouzit sjety z Aprilie RSV, ten ma hlinikovy vnitrek...jen ho sehnat...

Naposledy editováno 30.01.2020 19:16:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

3.2.2020 v 19:00 | Nahoru | #68
mickaelb> Ta nakopávačka není tak nesehnatelná, sám ji mám na Roadsteru, který má v podstatě stejný spodek jako MIto/Planet. Sháněj pravé víko z W8, Elefanta, WMX, Cruiser, Tamanaco apod. V karterech se pak akorát vyloupne jedno plechové víčko a doladí se vůle podložkama. Osobně mám origo víko, vyloupnul jsem plastovou uzávěrku a nandal kolečka se cvrčkem z Elefanta. A co se po překopání na nakopávačku úplně vyprdnout na baterku a dát jen kondenzátor? Stejně není potřeba pro běh motoru.

(reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

3.2.2020 v 20:55 | Nahoru | #69
Bakoun> jojo todle sehnat jde, jenze se tam pak kvuli ramu nevejde startovacka, Mito SP melo jen nandavaci a ta je nesehnatelna...leda by se muselo neco zbastlit...
Kondenzator by sel, ale mam tam jeste silny ventilator sahary a s tim by to mohlo zlobit...

Naposledy editováno 03.02.2020 20:56:38

1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

12.2.2020 v 07:30 | Nahoru | #70
Je k dispozici ještě titanová koncovka, která je ještě lehčí než karbonová. Jen se mně tolik nelíbí.
https://www.arrow.it...ITO-SP-525-2008-2014

Naposledy editováno 12.02.2020 07:36:31

(reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

12.2.2020 v 07:43 | Nahoru | #71
mito7> U arrow je to s tou hmotnosti diskutabilni, koupil jsem tu homologovanou kevlarovou a ma 708g vcetne montazniho prislusenstvi (objimka, srouby, tesneni).

Kdyz uz nejde odlehcovat motorka, tak jsem zacal odlehcovat jezdce, stoji to jen sebekazen :D

Naposledy editováno 12.02.2020 07:45:07
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist