bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2
Předchozí
1... 93 94 95 96
Následující

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2024 v 23:14 | Nahoru | #2851
V roce 1986 přišla modernizace a na sedlech se objevilo RII. U modelu MTX 200RII se motor nezměnil:


V Itálii se začala v roce 1986 vyrábět Honda NS125F, s úplně novým motorem (japonské kostrukce), který se objevil v MTX 125RII. Zde například v #1115 , #1133 , nebo Beach Hunter #1557 . Japonská 200 a italská 125 už toho moc společného neměly, změnil se i design, rám u 125 je z hranatých trubek, atd.
Jedna pěkná MTX 125RII je aktuálně za 50 tisíc .

Dva takty jsou víc než dost

21.2.2024 v 09:44 | Nahoru | #2852
Tak redukce, již zde několikrát, zmiňované sbírky pokračuje...
Honda CR 500 1991 - ORIGINAL JAKO NOVA za 350 000 Kč
https://motorky.bazo...iginal-jako-nova.php
a
HONDA CR 250 2002 - JAKO NOVA za 250 000,-
https://motorky.bazo...0-2006-jako-nova.php
ta mě zaujala hlavně tou cenou, když Yamaha YZ 250 - NOVA 2018 prodává "jen" za 150 000Kč
https://motorky.bazo...maha-yz-250-nova.php

Naposledy editováno 21.02.2024 09:45:29

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.2.2024 v 22:24 | Nahoru | #2853

kratkej01 píše: Dvoutakty v akci,dostávají slušně na prdel.
www.youtube.com/@endurodka/videos



nechápu ani jeden styl ježdění... přijde mi to jako něco ve stylu.."pojdme udelat co nejvetší pičovinu, nazvěme to super enduro, nebo enduro hard a pak tam pustíme ty dementy na motorkách...přitom to s endurem má spolecnou jen tu motorku...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

21.2.2024 v 22:53 | Nahoru | #2854
Hodím sem v rychlosti tu 1991 CR500R, je hodně podobná té, která už tu jednou byla, dokonce za 400. Nějaký rozdíl je vidět na výfuku.
Jak tento ročník popsali jedni cizozemci: At Honda, this insanity manifested itself in the form of tiger stripes and giant cartoon "CR"


Těm zubům stupačky by asi nemělo být dovoleno kousat do startpáky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.2.2024 v 21:42 | Nahoru | #2855
Beranidlo> O modelu 1991 se dá říct že to byla "poslední velká" inovace CR500R, která zahrnovala na pohled patrný airbox a podsedlové tabulky. Pak už se až do konce výroby v roce 2001 (#417 ) neměnilo kromě barev skoro nic ... Hlavním úkolem pro následující desetiletku bylo nezvýšit výkon a lehce vylepšovat podvozek v souladu s novými objevy v oblasti tlumení, aby si na tom dokázalo zajezdit co nejvíc lidí. Plnokrevníky později zastavěné v novějším alu rámu jsme tu taky měli .
Exkurs do předchozích let začnu první a neúspěšnou CR450R v #2452 , následovala mnohem lepší CR480R 1982 a velmi dobrá CR480R 1983 v #1715 a nedávno v #2808 .
Pro rok 1984 už asi dělala v Hondě vývoj půllitru jiná parta, takže se nepodařil, viz. mých pár slov o první CR500R v #1715 a obrázkem zde v #838 . V době, kdy ji vypouštěli do světa, si ale nic takového ještě nepřipouštěli:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.2.2024 v 22:29 | Nahoru | #2856
Beranidlo> V roce 1985 přišel konečně správný recept na půllitr. Na spodek motoru z předchozího roku nasadili v Hondě vodou chlazený válec. A k tomu provedli asi tisíc dalších větších či menších změn. Mihla se tu v #838 . Od tohoto okamžiku Honda deklaruje výkon 60 HP a nedoporučuje se dělat neuvážené změny, "aby to víc jelo". Raději přidat nějaký ten zub na sekundáru, samozřejmě do rychla, pro oslabení a rozhodně nesahat na výfuk, který je navržený tak, aby ty koně trochu krotil.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.2.2024 v 22:46 | Nahoru | #2857
Beranidlo> Napsal jsem, že model 1991 postihla "poslední velká" inovace, která ale zase až tak velká nebyla. Ta opravdu velká nastala v roce 1989, kdy se podvozek kompletně změnil a pak "už jen ty drobnosti":

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.2.2024 v 09:43 | Nahoru | #2858
Zítra přijeďte do Býště-Tam bude spousta 2T
https://www.cmxhk.cz/

Naposledy editováno 23.02.2024 09:43:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2024 v 19:17 | Nahoru | #2859
JAVR> Hezké jste to měli.

Dva takty jsou víc než dost

25.2.2024 v 19:33 | Nahoru | #2860
Na prodej je motocykl Honda, v TP má napsáno obchodní označení CR 500, verze R. Výkon z objemu 491 ccm nic moc, pouhých 9 kW / 4000 rpm. Sice to se značkou asi k ničemu není, ale kdo by unikát chtěl, tak je za 330 tisíc .

Dobrý je text inzerátu:

Od roku 2001 jeden majitel (ročník 62, 165cm), bál se na ní jezdit a nedokázal ji nastartovat, proto je moto prakticky nejetá a zachovalá.
V raritní úpravě pro provoz na silnicích. Český TP, nová STK. Rok v tp 1998 (reálně 93). Pro testovací jezdce, projížďka možná po složení plné částky na stůl.
Prosím nevolat a nepsat s dotazy, kde moto vzala tp. Prostě je má od roku 98 a u vaší to udělat nejde.




Naposledy editováno 25.02.2024 19:35:21

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2024 v 20:31 | Nahoru | #2861
[quote=Beranidlo]JAVR> Hezké jste to měli.


já tam chtěl jet, ale nakonec zvítězila údržba motorek v garáži

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.3.2024 v 20:16 | Nahoru | #2862
Beranidlo> 1982 Honda CR480R za 169 tisíc. Taková tu ještě nebyla, i když už zmínka padla u mladší sestřičky v #1715 .


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.3.2024 v 20:43 | Nahoru | #2863
Beranidlo> Když tedy Roger de Coster nabídku přijal a naznal, že CR450R je dobrý základ, začalo se vylepšovat. CR480R dostala o 4 mm větší vrtání, vylepšilo se chlazení, spojka, převodovka, i když stále ještě čtyřkvalt. Motor by svým charakterem byl býval traktor, ale lehký setrvačník to trošku komplikoval. Tlumení s progresivnější charakteristikou bylo dobré jen do půlky závodu, pak se obvykle přehřál olej a tlumič zvadl. Odlehčovalo se, takže podvozek byl samý chrommolybden a hliník, s méně skloněnou přední vidlicí a mnohem obratnější geometrií. Nakopávačka byla ocelová, což ocenili majitelé dalších ročníků, když si ji mohli koupit jako náhradní díl namísto zlomené duralové.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.3.2024 v 23:12 | Nahoru | #2864
já ty půllitry obdivuju, beru to jako motorku pro absolutní mástry, když je to nastartované mám z toho respekt, být baba tak mi vlhnou rodidla, ale jezdit bych na tom nechtěl... stačilo mi parkrát otočit heftem a ruka mě brněla ještě par minut :D

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.3.2024 v 19:54 | Nahoru | #2865
tomasNJ> Já respekt nemám, já bych na tom mohl jet stejně jenom po polňačce tam a zpátky, na trať by mě nepustili, to byla akorát ostuda, na čemkoliv.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.3.2024 v 20:09 | Nahoru | #2866
Suzuki RG125 1986 za 32 tisíc . Dělala se v letech 1985 -1991. Zatímco italské značky designově napodobovaly "dospělé motorky", tohle byly fakt malá motorka. Úzké gumy, hmotnost pod 100 kg, ale 18 kW / 9500 rpm a na výfuku rezonanční komůrka s otočným šoupátkem SAEC. Nástupce dvouválcové RG125 X4 z #249 a předchůdkyně moderní RG125 Gamma s opravdovou přívěrou z #436 a #2743 .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.3.2024 v 20:11 | Nahoru | #2867
Beranidlo> Válec a britská dvanáctikoňová brožurka

Dva takty jsou víc než dost

24.3.2024 v 08:50 | Nahoru | #2868
Nový obchodní model je věc majitelů obchodu, ale vůbec se mi nelíbí, že se tady vydává za hlavní článek rešerše něčeho, co už v různých formách několikrát vyšlo a co lze na internetu snadno dohledat. A bez placení. Jen si to doplnit obrázky z originál prospektů.

Jo, kliknul jsem na to, takže mají další prémiové přečtení. Přitom by stačilo kliknout na #1759.

Dva takty jsou víc než dost

24.3.2024 v 09:09 | Nahoru | #2869

Zážitky z Tokia, z doby předpřívěrové:

With the stoplight about to turn green, our guide through Tokyo looked back and winced. He was unnerved by the raspy wail of the KR250 behind him preparing to launch away from a traffic light at 8000 rpm. It was a racetrack sound, out of place in most cities. But in Tokyo, even the taxi-cabs come off the line hard. And to stay ahead of traffic and keep up with our guide's quick and torquey Yamaha RZV500, the peaky Kawasaki demanded drag strip starting techniques.

Indeed, one way or another, the KR250 brings out the closet racer in the most conservative of riders. That's its heritage. In 1981 Kawasaki won a world championship with another bike named KR250. But while the street KR owes its basic design to the racer KR, the two share no parts. Both have at their heart a twin-cylinder two-stroke engine that is, in effect, two 125cc Singles mounted one behind the other in a common crankcase, their cranks connected by large gears. Rotary-valve induction is used on both racer and replica, with dual carbs feeding into the side of the crankcase. An exhaust pipe from the front cylinder tucks under the engine; the other pipe snakes its way from the back of the rearcylindertoexit high nearthe seat. Both KRs are narrow, light and powerful.

That racer heritage shines through in the street KR250. The engine pulls cleanly everyplace, but it's happiest between 8000 and 10,500 rpm. When the engine hits eight grand at full throttle in first gear, the front wheel claws for the sky while the KR leaps forward almost as quickly as a catalyst-equipped RZ350 Yamaha. And the Kawasaki cruises smoothly and effortlessly at speeds unheard of for a 250: 80, 90, 100 mph. Top speed is well over 110 mph. The penalty is that, much like a racing 250, the KR only makes good power in one gear at any given speed. Come out of a corner a gear too high, the engine will drone ineffectively.

Handling-wise, the KR is quick-steering yet stable, and the suspension is supple over small bumps, rather harsh over large ones. The only real handling defect, however, comes from the slightly rearward weight bias: The front end lightens so much under power that the steering can be vague and imprecise when charging out of slow turns.

Still, for a thoroughbred racer that's been tamed for street use, the KR250 has few weaknesses. It's racy enough to be more high-revving fun on the street than just about anything on two wheels.



Naposledy editováno 24.03.2024 09:09:24

Dva takty jsou víc než dost

27.3.2024 v 22:03 | Nahoru | #2870
Honda NSR250R MC16 1987 za 175 tisíc .

Něco se tu psalo v #1701 a 1702 , tak jen obrázek motor a odkaz na http://www.nsr250.net/history_mc16.html

Dva takty jsou víc než dost

29.3.2024 v 22:30 | Nahoru | #2871
Husqvarna WR125 za 79 tisíc. Jak jsem ji uviděl, hned jsem si vzpomněl - je to ona, nebo to není ona ? Každopádně WR homologovaná pro dva a 11 kW se často nevidí.


Dva takty jsou víc než dost

1.4.2024 v 11:29 | Nahoru | #2872
Aprilia ETX 125, na značkách, pojízdná. Sice bez přívěry a výkon se nepíše, ale zase za ty prachy, pouhých 10 táců.
https://motorky.bazo...zuki-125-rm-1999.php

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

14.4.2024 v 09:40 | Nahoru | #2873
Poradi někdo?

Majitel to loni koupil. Koncovka výfuku akrapovič ,místo airoboxu kolínko s přímým filtrem, větší kolečko vepředu na řetězovce. Údajně to při koupi jelo cajk,letos přijel na sytič. Karburátor čistý,hlavní tryska 80 i když v manuálu na starší ročník jsem našel 88, šroub bohatosti vytočený div že nevypadne,jehla předposlední zářez.
Prdítko se mnou (cca 105kg) jelo jen do půl plynu, pak jen se sytičem. Začal jsem měnit hlavní trysku, teď je tam stovka. Stroj si nechá libit plný aniž by se hltil vzduchem, ale v určitém rozmezí je cítit jakési zaváhání, vynechání. Není už ta tryska na originální DellOrto 16 moc? Proč ta vynechávka?

Svíčka s tou stovkou. Asi by to chtělo menší

Naposledy editováno 14.04.2024 09:57:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.4.2024 v 19:15 | Nahoru | #2874
Anti> To je Yamaha TZR 50?
Podle toho, co píšeš, to vypadá na přicpaný volnoběžný okruh. Na trysku jsi se nejspíš podíval, ale co kanálek, který tam vede ze sání a vyústění pod hranou šoupátka?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.4.2024 v 21:44 | Nahoru | #2875
Beranidlo> Ano a zřejmě ano. Karburace úplně čistá ale s rostoucí najetou vzdáleností se to zlepšovalo. Nakonec majitel donesl originální airbox, tak jsem ho tam vrátil. Ještě musím doobjednat gumovou vstupní trubku kterou mladý tuner někde prodrbal. Vrátil jsem tam i původní trysku. Má sice na sobě číslici 80,ale vrták 0,8 projde velmi lehce tak si myslím že to ta 88 je. Možná pomůže i ten VIF co jsem přidal do benzínu, mám na něj pozitivní reference. Ještě tam vrátím původní kolečko a snad to zas pojede jak má...

Dva takty jsou víc než dost

24.4.2024 v 00:02 | Nahoru | #2876
ty košíky (přímý filtr) jsou úplně na prd, strašně se to ochudí, musí se pak hodně bohatit...já to kdysi zkoušel na svém skutru a na DO 12 jsem snad došel až na trysku 96 místo nějaké původní cca 68.... teď na DO 21 s orig airboxem jezdím trysku 80.

btw ta parodie na koncovku z číny mi přide dost, díky redukčnímu mezikusu, dost prodloužená, chtělo by porovnat delku vyfuku s tou originální koncovkou.
Předchozí
1... 93 94 95 96
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist