Těch 22kW bude pouze fikce, resp. omyl v přepočtu mezi jednotkami. 16kW je totiž 22k a 30k je zase 22kW.
Na webu se dá vystopovat obrázek průběhu výkonu a momentu a předpokládám, že se jedná o redukované hodnoty (na motoru, resp.na spojce, ne na zadním kole). Pro KLX 250 je maximum točivého momentu asi 20Nm při 7000ot/min. To není na dvěstěpadesátku moc, pokud na to půjdeme přes střední efektivní tlak, tak je výsledek pouhých 0,92MPa. To nebude na 22kW stačit, ani když se toto maximum posune do 10.000ot/min. Dobrý čtyřventil pro sportovní použití má mít střední efektivní tlak kolem 1,2MPa. Pak by se těch kýžených 22kW dalo dosáhnout při 8800ot/min. Pro tyto otáčky by byl žádoucí o něco kratší výfuk bez restrikce, k tomu jiné časování ventilů dovolující lepší plnění válce, šáhnout trošku do sacích kanálů a přeprogramovat ECU pro zvýšené množství nasávaného vzduchu. Tímto se ovšem dostáváme na úroveň, která je vyhrazená prodejním kroskám KX250F.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8285 | 13.5.2024 v 15:50 Slávek-TDM |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Odvětrání klikové skříně vs chod mo... [1, 2] Kawasaki KLX 250 | _Michal | 32 | 9.8.2022 v 18:25 _Michal |
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... | Albjert | 15 | 24.4.2021 v 09:15 spacy |