Naposledy editováno 09.09.2017 22:29:08
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650 kmitani treseni riditek
Naposledy editováno 10.09.2017 11:54:53
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650 kmitani treseni riditek
Teleskopama samotnýma si myslím že to nebude, já mám jeden úplně vyteklý a nic takového jako tobě mi to nedělá. Přední kolo mi kope v zatáčkách, ale mám tam už přes 13k km dosluhující Mitasku. Jinak řidítka se mi s Mitaskama taky rozkmitají když je pustím (Tourancky mi to nedělaly).
Bohužel jsem krk řízení nikdy rozebrán neměl, takže nemůžu poradit víc. Být tebou, podíval bych se do servisního manuálu co tam o tom píšou. Ale já jsem lenívý s tím jezdit do servisu když mám garáž :)
Jinak to, co ti udělali v servisu, vypovídá, jací jsou to nýmandi. Ono totiž nevyvážené přední kolo moc nepoznáš, někteří to ani při přezutí nevyvažujou, takže už z principu je to blbost hledat příčinu v nějakém mini-nevyvážení, nedal bych jim za tu opravu ani hrstu rýže. Já to taky zkoušel přezout a nevyvážit a nepocítil jsem žádný rozdíl, na předním ani na zadním kole. Jeden z důvodů proč si raději dělám servis sám.
Naposledy editováno 11.09.2017 23:27:10
WOBBLY FRONT WHEEL
Symptom, possible causes and remedy
• Distorted wheel rim.
• Worn front wheel bearings.
• Defective or incorrect tire.
• Loose axle or axle pinch bolt.
• Incorrect front fork oil level.
• Incorrect front wheel weight balance.
WOBBLY HANDLEBARS
Symptom, possible causes and remedy
• Loss of balance between right and left front forks.
• Distorted front fork.
• Distorted front axle or crooked tire.
• Loose steering stem nut.
• Worn or incorrect tire or wrong tire pressure.
• Worn bearing/race in steering stem.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650 kmitani treseni riditek
Hanysekk píše: Mel jsem kdysi na stromku podobny problem,kmitali mi riditka.nakonec jsem zjistil ze to bylo gumama,delaly to Continentaly trail attack a nebyl jsem jedinny kdo s timto mel u techto gum problem.pokud mas moznost,pujc si predni kolo s jinou gumou a budes mit jasno,jestli to je problem v kole,nebo ne.
Tohle bych zkusil (jiný kolo). Mimochodem Tourance Next se občas nepovedou a říditka kmitají, klidně od nové gumy - slyšel jsem a četl několikrát, prý to němci začali vyrábět v Číně. Dával jsem teď nové gumy a Tourance Next jsem už nebral, právě kvůli kmitání říditek na sjeté gumě.
U mě totéž na DL650, ale odhalil jsem uložení kyvky ko...
V zatackach s malym naklonem, nebo v nájezdu nejde plynule držet stopa. S větším naklonem a rychle je to ok, pod plynem taky.
Na hlavním stojanu, stranova vůle kyvky. Na konci kyvky to dělá několik mm, ale pozor, na první pohled to vypadá na ložiska v kole.
Udělat hned, než to odnese guma a nebo razama prdne kyvka v oku, stava se to u stroma, je pak na vyhoz.
Musi vejfuk dolů, vede zkrz kyvku... Pak péro a vahadlo. Na ose je jeden speciální klíč se zuby, udělal jsem ho z ořechu na rázový utahovák, tuším 24 mm?
Na lisování je dobrý dat loziska do mrazaku a kyvku ohřát horkovzduchem. Pak tam spadnou a nehrozí poškození.
Bacha na postup dotahování, dle manuálu pravá stana osa - imbus 16?=15 Nm, podržet v poloze a matka nalevo 90 Nm. Pak zubatá matka 100 Nm.
Naposledy editováno 11.09.2019 23:14:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |