globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina pádu
10.7.2017 v 23:09
Na nedělní vyjíždce jsem v první levotočivý vracečce na silnici č. 11 od Červené Vody do Jablonného n. O. položil motorku. Seběhlo se to celkem rychle, a nevím, co se vlastně stalo. Nějak jsem neblbnul, dělal jsem vše jako obvykle, za apexem začal přidávat plyn, měl tam trojku, hlásič náklonu škrtnul, pak škrtla motorka - Najednou se válím po zemi, motorka jede do pangejtu, zadní kolo dál od silnice (motorka natočená předem do směru). Díky padákům škody minimální - zrcátko, kosmetika, a prodřený gatě, ty mrzí nejvíc. Silnice suchá bez oleje. Vzadu Roadsmart I DOT 13, jetější, vpředu Qualifier 14, relativně nová, gumy zahřátý po předchozích 30km, tlaky OK. Dokážou zkušení borci, co už se párkrát váleli, poznat z indicií, zda klouzlo přední či zadní kolo?

1 reakcí na tento příspěvek Příčina pádu

13.7.2017 v 19:38 | Nahoru | #1
Že vám do toho tak vpadnu, momentálně mám na předku obutou Metzeler Racetec Interact K2, vzadu Battlax R10 EVO. Vzhledem k tomu, že za 14 dní mě čeká technická a na poslední vyjížďce jsem na zadku zkurvil ty poslední 4 desetiny co byly nad hlásiči opotřebení, jsem objednal Angel ST. Sice jsem o dva dny později zjistil, že i přední je na bokách na hlásičích, takže musím vzít i přední, ale to je fuk

Nicméně, furt mi ty sportovně cestovní gumy vrtaj hlavou, jestli je to dobrý nápad, jelikož mám občas tendence jezdit jako dámské přirození a dost se na ty gumy spoléhám, že zachrání i to to, co poseru já. Čili otázka zní, jsou Angely dobrej nápad, nebo si rozbiju držku? Páč sportovně cestovní jsem měl naposled Conti RoadAttack a byl jsem z nich dost nešťastnej. Jenže mě nebaví kupovat každých 2500km novou gumu, proto ta změna kategorie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu

13.7.2017 v 19:54 | Nahoru | #2
Krovak> Už jsem to něak tak nakousl, když tlačíš hodně (i na silnici) začne se projevovat trošku nervozita, myslím, že tvůj Fazer bude mít co do kvality +/- podvozek, jako moje VTR, možná na tom bude FZS i líp. S gripem jsem nikdy problém neměl, něaký klouznutí, vůbec. Je jasný, že když si sáhneš na rozpálenou R10 (mimo jiné super pneu, jezdil jsem je na půjčené 600RR na okruhu) a na ST - GT, rozdíl bude markatní. Nadruhou stranu ti doporučuju vyzkoušet, za sadu STček dáš dnes cca 4000-4500kč a to jestli ti budou málo, vyzkoušíš a nezahučíš do toho mraka peněz. Určitě tě ty pneumatiky nezklamou, ale jestli jezdíš hodně z ostra a často, ideální volba to není, mě na moje občasný výpadky pudu sebezáchovy stačí v klidu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F mmv38 11 15.12.2023 v 16:52 Anti
Kawasaki ER6f 2011 ladeny vyfuk Kawasaki ER 6F Dodorr 3 28.8.2023 v 00:13 Fazer800
Majitelky Kawasaki ER6f - SEM! [1, 2] Kawasaki ER 6F Oilman 33 27.8.2023 v 23:55 Fazer800
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chladicí kapalina Kawasaki ER 6N, Kawasaki ER 6F, Kawasaki Versys-X 300 Dumb 5 18.3.2023 v 07:59 jardad


TOPlist