bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele
Zdravím bajkeři, jelikož je tu již 71 registrací "nulasedmiček", a jak u nás, tak celosvětově, je to prodejní megahit, tak jsem si myslel, že by si zasloužilo mít vlastní fórum pro majitele těchto motocyklů. Zkušenosti, úpravy, servis, rady, tipy a triky, doplňky, problémy, fotky, videa, výlety nebo jen tak pokec

















aktualizace počtu registrací na motorkáři.cz k 21.4.2020

MT-07 105x
Moto Cage 6x
Tracer 700 27x
Tenere 700 15x
XSR 700 9x
XSR 700 Xtribute 1x


Naposledy editováno 21.04.2020 11:31:08

Blokovaní uživatelé: ramlik

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

19.5.2022 v 22:10 | Nahoru | #931
R7 už jsem právě viděl na živo a vypadá pěkně. Jízdní pozice je rize sportovní. Na okruhu (spíše menším) s tím legrace bude. R6 už není homo, tak co jiného, aby se s tím dalo prolítnout i po silniciPotěší i použité komponenty/výbava (radiální pumpa, lepší podvozek, QS), škoda že tot nenabízí jako MT07 SP.

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

21.5.2022 v 16:43 | Nahoru | #932

CB600 píše: R7 už jsem právě viděl na živo a vypadá pěkně. Jízdní pozice je rize sportovní. Na okruhu (spíše menším) s tím legrace bude. R6 už není homo, tak co jiného, aby se s tím dalo prolítnout i po silniciPotěší i použité komponenty/výbava (radiální pumpa, lepší podvozek, QS), škoda že tot nenabízí jako MT07 SP.



Dost se šušká, že by měla bejt představená R9. A co Aprilia RS 660? Taky malej dvouhrnek, ale o dost víc koní. I když už sem slyšel pár kritik na její (ne)kvalitu.. Ital no..

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

21.5.2022 v 19:32 | Nahoru | #933
R9 by mohla být zajímavá. Neměla by konkurenci - jedinej "tupej SBK".

RS je taky ale dalších 65 papírů. Víc výkonu, nežli těch 54 kW, mi netřeba. U nové MT07 bych ocenil lepší dávkovatelnost přední brzdy. Má hodně ostrej nástup a pak spíš pozvolnej. Proto mě lákala ta radiálka. Spojka též ostrej záběr. Jsem jedinej komu při podřazování hlavně při nižších RS píská zadní pneu .

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

23.6.2022 v 20:14 | Nahoru | #934
A jak vám u nových MT fachčí ukazatel průměrné spotřeby, u mě docela přeměřuje, chlapec

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

24.6.2022 v 17:42 | Nahoru | #935
CB600> mam ročník 14 od novoty a za ty leta už mam spolehlivě zjištěný, že ukazuje o 2 deci větší spotřebu než je reálná. Ale tak lepší, než kdyby ukazoval o 2 litry méně než reál, jako to uměj některý auta

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

24.6.2022 v 19:57 | Nahoru | #936
Mě to ukazuje 5,3 - 5,4 a spočtená je 4,6 a to sedí i km, tzn. neměří to víc než je reál. A to mi už přijde na slušný rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

1.7.2022 v 18:57 | Nahoru | #937
Na profláklém YT kanálu TouchIT už je recenze R7. Recenzováno je spíše takovou odlehčenou formou:

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

5.7.2022 v 18:07 | Nahoru | #938
CB600> tenhle maník je solidní UFO

Naposledy editováno 05.07.2022 18:07:16

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

5.7.2022 v 18:22 | Nahoru | #939
tak sem zas trochu protáh obě holky

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

6.7.2022 v 20:11 | Nahoru | #940
No a jak si vede 09 ve srovnání s 07? Je to větší zábava, případně při jakých jízdních režimech?

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

7.7.2022 v 17:03 | Nahoru | #941
CB600> tak i když jsou to obě emtéčka, tak vlastně nemaj nic společnýho a jsou hodně rozdílný motorky. Už jen posez a ergonomie je uplně jiná, 09 má o dost výš řidítka a i výrazně širší, úchop hodně podobnej crf. Nohy jsou míň zalomený než na 07, vlastně takovej enduro posez. Podvozky taky uplně jiný, mam verzi SP s prémiovym plně stavitelným předkem a zadkem a je to tuhý, sportovní, stabilnější, hlavně na brzdách je to znát, v zatáčkách a rychlejší jízdě. 07 je měkčí, rozpočtovej podvozek, ale neni otravnej a nemam s nim problém. Až na rozbitý okresky, kde je to opruz a drncání na obou motorkách. Motory taky uplně jiný, oba jedou pěkně hutně už odspodu, akorát 07 je dole taková živočišnější, víc při chuti a s laďákem je ten dvouvál záruka zábavy. Tříhrnek je takovej Jeckyl a Hyde, do 6 tis takovej klidnej spořádanej, ale táhne parádně už od 3 tis, řek bych, že i víc jak 07, jen kolem toho neni taková show a pak kolem těch 6ti tis kdy se probudí zvíře, předek leze k nebi, motorka uplně změní zvuk a z airboxu řve jako Moto2, i se sériovym laufem to zní parádně. Pak jsou tam uplně jiný převody, na trojku jede 09 to co sedmička na 4ku. Proto v jistejch podmínkách může bejt dvouválec zábavnější a víc vzrušující, třeba klikatější okresky. Taky lankovej a elektronickej plyn jsou dost odlišný. QS na 09 mě nějak neoslovil, přijde mi, že to není pro převodovku ideální, používám spojku furt.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

7.7.2022 v 18:54 | Nahoru | #942
Dík za srovnání, takže 09 takovej motárd... To musí bejt teda brutál se na tom udržet ve vyšších rychlostech.

Na 07 mě bolívá zadek po jízdě, když usednu na CRF, tak je to balzám. A to mám předpětí na nejméně. Mohl by s tím pomoci ten origo set komfortní sedačky (řidič + spolujezdec), nemá někdo zkušenost? Moc tomu ale nedávám a dát na slepo desetičento se mi nechce To je ta deformace ze sportů, kde se se sedí spíš na předku a na rukou, než na zadku

Naposledy editováno 07.07.2022 19:01:17

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

8.7.2022 v 16:52 | Nahoru | #943
CB600> Tak třeba ve 180ti je to stejný jak na 09 tak na 07, na obou prostě nulová ochrana, jen na tý 09 je tam těch 180 jaksi kurva rychlejc Víc nejezdim, rvát to přes 200 někde na rovině nebo po dálnici mi nebaví. Sedlo má 07 pohodlnější, 09 je pryčna, ale zas se tam víc hejbeš, tak to tak nepřijde. Mam ale hubenou prdel, na crfku trpim nejvíc, ale zas se tam dá jet ve stoje, takže si občas stoupnu a prdeli ulevim na nějaký cestování asi přečalounit sedlo(to vyjde hodně levnějc jak to origo komfort sedlo) nebo airhawk či jak se to jmenuje ten nafukovací podprdelník.

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

8.7.2022 v 20:04 | Nahoru | #944
Jo těch 180 je už opravdu nejezditelných a na 07 už to i chvilku zabere, než se to objeví na displeji. Ale alespoň zas člověk nelítá jak magor.

Airhawk vypadá zajímavě, ale zas za trojku. No musím s tím něco udělat, zatím začnu ekonomicky s kusem uřízlé karimatky. No jinak teda mohu říct, že na posez zlatý VeeFeRo. Jen škoda, že je to rozměrově a hmotnostně takový hovado Musím někde zkusit tu R7, asi by to pro mě bylo komfortnější

Na CRF jdu do stupaček jen v náročné pasáži, kdy už reálně hrozí katapultáž ze sedla.

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

8.7.2022 v 22:01 | Nahoru | #945
Rutan prošívá sedla, dává gelové vložky. Tak koukni, vypadají dobře a nestojí svět.

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

31.8.2022 v 10:46 | Nahoru | #946
tak zas něco z vejletů

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

22.9.2022 v 20:52 | Nahoru | #947
Asi to taky sledujete pozvolné představení nového Horneta. Dnes byla uvolněna specifikace motoru. Kdo předpokládal 2 hrnce, ten činil správně....

Model Hornet Concept pohání zcela nový řadový dvouválcový osmiventilový motor Unicam o objemu 755 ccm. Nově vyvinutý motor s výkonem 67,5 kW při 9 500 ot./min a točivým momentem 75 Nm při 7 250 ot./min bude pokračovatelem dědictví vysokootáčkového modelu Hornet s vzrušující razancí v nejvyšších otáčkách. Dostatek točivého momentu je k dispozici i ve středním rozsahu, což zajišťuje akceleraci, která zpříjemňuje každý okamžik. Kombinace nerovnoměrného průběhu zapalování klikového hřídele po 270° a pečlivě navrženého výfukového systému navíc přináší charakteristický pocit pulzování – a velmi zábavný zvuk.



Papírově dobré. Krutově takřka stejné s MT07, výkonově jinde. Přesazená klikovka...řadovej dvojvál dnes hold nejinak. Podvozek předpokládám USD s radiálama, kord když to dávají už i na CB500. Dá se čekat i fullLED a QS minimálně nahoru.... Tak pokud to nezmršej hmotností, tak tu mám novou štiku v rybníku střední objemové třídy (Z650, SV650,MT07, ?Trident).

Naposledy editováno 22.09.2022 20:57:44

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

27.9.2022 v 11:01 | Nahoru | #948
Přiznávám, že na trhu v současné době (od zavedení Euro 5) není jediná motorka, která by se mi líbila tak, že bych o ní byť jen uvažoval. Mám pořád to XSR z roku 2018, a dokud nebude na trhu retro s kolébkovým rámem, kulatým předním světlem a řadovým čtyřválcem o objemu cca litr od japonské značky, změna se nekoná.
(Nejblíž k tomu ze současné produkce má Kawasaki Z900RS, ale je titěrně malá a zpracování žalostné ... a za mne nejkrásnější motorku všech dob, Hondu CB1100EX, přestali vyrábět.)

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

27.9.2022 v 12:13 | Nahoru | #949
CB600> Za mě ten dvouválec dle parametrů vypadá slušně, ještě to dotáhnout jako celek s motorkou a bude to fajn Hlavně to nedovojtit jeklovou kyvkou a nějakym neforemnym rádoby sci-fi designem, jak to poslední dobou japonci uměj...

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

27.9.2022 v 12:17 | Nahoru | #950

WildOne píše: Přiznávám, že na trhu v současné době (od zavedení Euro 5) není jediná motorka, která by se mi líbila tak, že bych o ní byť jen uvažoval. Mám pořád to XSR z roku 2018, a dokud nebude na trhu retro s kolébkovým rámem, kulatým předním světlem a řadovým čtyřválcem o objemu cca litr od japonské značky, změna se nekoná.
(Nejblíž k tomu ze současné produkce má Kawasaki Z900RS, ale je titěrně malá a zpracování žalostné ... a za mne nejkrásnější motorku všech dob, Hondu CB1100EX, přestali vyrábět.)



Já tu Kawu Z900RS tuhle prohlížel naživo a vypadá to fešně, ani mi nepřišla nějaká malá. Jo neni to mastodont typu GSX 1400 atd. Jinak klasiky dělaj pěkný Triumphy ty Bonnie nebo Speed Twin, Thruxton a tak, ale jsou to dvouválce. Možná časem Indove s něčim vyjedou, už se pustili do střední třídy s tim Interceptorem, třeba časem vyjedou i s nějakou velkoobjemovou 4V klasikou ala XJR nebo to CB...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

27.9.2022 v 12:24 | Nahoru | #951
SS. Kdyby dali hliníkovou kyvku a rám, tak by to neurazilo. Jekl by byl horší no . Výkonově je to téměř jako Tuono 660, což je špička ve třídě. Ale to souvisí i s tou hmotností a ta se bez použití lehkých slitin nedosáhne.

Použití UNIcam v rozvodu u takového motoru je taky docela unikum. Jako důvod beru, že chtějí šetřit hmotnost už od motoru.

Naposledy editováno 27.09.2022 12:25:18

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

28.9.2022 v 09:55 | Nahoru | #952

CB600 píše: SS. Kdyby dali hliníkovou kyvku a rám, tak by to neurazilo. Jekl by byl horší no . Výkonově je to téměř jako Tuono 660, což je špička ve třídě. Ale to souvisí i s tou hmotností a ta se bez použití lehkých slitin nedosáhne.

Použití UNIcam v rozvodu u takového motoru je taky docela unikum. Jako důvod beru, že chtějí šetřit hmotnost už od motoru.



No ona třeba MT-07 taky nemá rám ani kyvku z hliníku a i tak je etalonem nízké hmotnosti, kolem 180kg s plnou nádrží. Ale kyvka je aspoň pěkně prostorově tvarovaná a mohutná a ne strohý jekl jako má třeba NC 750. Ono taky to hliníkový šásko podstatně zvedá cenu, a ten novej Hornet bude spíš cílit mezi "rozpočtovky" jako je NC nebo třeba 07, Z 650 atd Ale třeba se mýlim a bude to spíš prémiovka nižší třídy jako Aprilka Tuono 660. Taky záleží, jestli Honda nechává v nabídce CB 650R. No jsem na to zvědav. Unicam jednovačkovou hlavu používá i Africa Twin ne? Potažmo její klony Rebel a NT. Honda tenhle systém dost využívala u svých mx a enduro modelů, tak to chtěj nějak vytěžit. V rámci úspor výrobních nákladů to asi má nějakej smysl.

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

30.9.2022 v 14:06 | Nahoru | #953
něco čerstvějšího z youtube

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

4.10.2022 v 10:08 | Nahoru | #954
Tak finíto: https://hondanews.e..._source=hondanews.eu

Ocel vyhrála, překvapila zadní 160 mm guma. Design se hodně umravnil oproti skicám a tak mi hodně připomíná CB500. 190 kg je stále příjemná hodnota.

Naposledy editováno 04.10.2022 10:12:25

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

17.10.2022 v 20:19 | Nahoru | #955
Zdravím bajkeři,máte někdo zkušenost s těmito blinkry?Policie STK atd.Přední i zadní?Mají homologaci pro Evropu,uvažuju o nich ale prý nejsou v pro česko povoleny,
https://www.motocent...-led-svetla-plus.htm
https://www.motocent...edni-led-blinkry.htm

Díky za rady

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

25.10.2022 v 10:41 | Nahoru | #956
spam smazán, ruský troll zablokován

Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

25.10.2022 v 10:43 | Nahoru | #957

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

25.10.2022 v 20:10 | Nahoru | #958

CB600 píše: Tak finíto: https://hondanews.e..._source=hondanews.eu

Ocel vyhrála, překvapila zadní 160 mm guma. Design se hodně umravnil oproti skicám a tak mi hodně připomíná CB500. 190 kg je stále příjemná hodnota.



Docela nechápu ten masivní hejt české veřejnosti. Za mě v pohodě motorka, sice designově docela tuctová, to je pravda, ale parametry váha, výkon hodně zajímavý. A cena atraktivní, za mě

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

25.10.2022 v 21:15 | Nahoru | #959
Dnes nic neobstojí

Naposledy editováno 25.10.2022 21:16:21

(reakce na) Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele

27.10.2022 v 17:08 | Nahoru | #960
CB600> no ale tu jeklovou kyvku si mohli odpustit, s tim si mohli trochu pohrát. Holt budget je budget...Ale ono když se na netu něco hejtí, tk je to většinou záruka, že se to bude prodávat dobře.. Zářnej příklad je třeba NC, taky patřím k těm, co nechápou vůbec její existenci, ale jezdí jich jak much.. Ony i MT-07 a 09
nebyly přijaty jednoznačně kladně a jakej se staly bestsellerem. A nadruhou stranu motorky u kterejch se na diskuzí slintá a pěje chvála, tk ty potkat v provozu je svátek..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
trať enduro Yamaha Tenere 700 Eskoun 2 9.4.2024 v 13:49 MH79
Maroko sezóna 2024/25 (případně až ... Yamaha Tenere 700 goffy 2 30.3.2024 v 13:42 goffy
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 2 25.3.2024 v 17:47 Pedl


TOPlist