globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jeste dnes mi nekdy vrtne hlavou...jak slaba motorka staci na pojeti auta... Ale kolikrat staci i dost ubohy auto na pojeti hodne dobry motorky...ono vetsinou zalezi na ovladacim prvku...

Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

3.2.2017 v 19:23 | Nahoru | #1

liter1 píše: Jasek> veď práve to, že to nič nevie poriadne Na hltanie kilometrov sú lepšie autá, tak ako aj na lietanie po meste sú lepšie autá, ale súhlas s tým kompromisom... Dnes sa tie segmenty miešaju medzi sebou ako nikdy, jak autá, tak motorky. Nejake pozitíva som predsa len uviedol
Možno keby bolo na trhu niečo s podstivým atmosferickym motorom, tak ma to tiež chyti



Přesně.

Některým se to nelíbí a chápu to,
ale prostě třeba zrovna tyhle X6M deklasujou zhruba do 120 všechny včetně M5 M3 atd,
V terénu prostě uměj rozhodně víc než jakýkoliv z těchhle sedanů, je z nich dobrej výhled, kufr je sice stejnej jako u sedanu,
ale všichni zapomínají na ten podstatnej fakt, že to má výklopnej kufr a když dáš dolu sedačky narveš tam toho spoustu.

V provozu maj jasnou výhodu a zrovna dneska klasika.
Přijedu na přeplněný parkoviště, žádný místo 200 metrů od vchodu, ale jedno přímo u něj. Zasněžený, nahrnutá hromada několik desítek centimetrů sněhu.
A s SUV prostě přijedu, rozhrnu tu hroudu sněhu a stoupnu si tam . Nic odřenýho žádnej problém.

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

3.2.2017 v 22:10 | Nahoru | #2
MichalR66>
Teda sklopit sedačky mě v x6 nenapadlo , jedna je 4 místná,ta novější 5 místná,ale jdou vůbec sklopit? ...a ten dekl,co to zakrývá,to je
...a výhled dopředu je strašný!Takové ty crx před sebou jen tušíš!

Naposledy editováno 03.02.2017 22:23:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

4.2.2017 v 07:29 | Nahoru | #3

MichalR66 píše: Přesně.

Některým se to nelíbí a chápu to,
ale prostě třeba zrovna tyhle X6M deklasujou zhruba do 120 všechny včetně M5 M3 atd,
V terénu prostě uměj rozhodně víc než jakýkoliv z těchhle sedanů, je z nich dobrej výhled, kufr je sice stejnej jako u sedanu,
ale všichni zapomínají na ten podstatnej fakt, že to má výklopnej kufr a když dáš dolu sedačky narveš tam toho spoustu.

V provozu maj jasnou výhodu a zrovna dneska klasika.
Přijedu na přeplněný parkoviště, žádný místo 200 metrů od vchodu, ale jedno přímo u něj. Zasněžený, nahrnutá hromada několik desítek centimetrů sněhu.
A s SUV prostě přijedu, rozhrnu tu hroudu sněhu a stoupnu si tam . Nic odřenýho žádnej problém.



Tak M-kova technika sa nezaprie, ale že to tak rozbije M5ku som nemyslel...
V niektorých situáciach je to velké auto výhodou , ale príde mi napr. ta konkretna X6M napr. uplne bez charakteru oproti tej M5 alebo M3. Su to ale autá trochu iného zamerania... So sedanom sa asi človek na pluhara hrať nebude a tiež asi nezavíta na polnú cestu, iba že by to bolo firemné auto
Trochu k povodnej téme, pri tej trakcii u X6M a tom kruťáku by nejedna silná motorka zaplakala na tom šprinte...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist