Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Niesom najrýchlejší strelec ani na motorke, ani v aute, ale poťahať viem oboje slušne si myslím ale keď som mal možnosť sa zviezť na Bmw m3 e92(400koni), na úseku ktorý dobre poznám na motorke(konkretne je to Tatranská magistrála),tak som zkonštatoval, že skúšať v provoze konkurovať takému autu je pre motorkara kurevsky ťažke a nebezpečne. Niekedy hold treba zahodiť svoje ego za hlavu a priznať si to
V realnom živote je ale mašina neporovnatelne rýchlejšia ako bežné dnešné autá a to ma na tom stále baví
In the case of cars vs. bikes the bikes generally have triple the Cd but 1/3 the surface area so Dt remains about the same regardless of speed. Cars kick the crap out of bikes at high speeds because at high speeds the predominant factor is aerodynamics. As speeds increase the rate of acceleration decreases and the superior HP/weight ratio that gave the bike superior acceleration at low drag speeds cease to be the deciding factor. At high speeds where rates of acceleration are minimal you need horsepower to overcome the drag factors. As we have seen, aerodynamic drag is approximately equal so whoever has the most horsepower wins.
http://www.r1-forum....kes.html#post3484579
Naposledy editováno 26.01.2017 15:06:11
(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Naposledy editováno 27.01.2017 18:44:55
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
... jinak jak mame bejt rychlejsi, kdyz na ty motorce je to v provozu na silnicich alfa omega o tom, ze kam covek nevidi (tj. zatacky auta cyklisti povrch i okoli) tak tam soudnej pilot proste neleti. kdezto s autem si muzes vsude dovolit mnohem vic
+ ale podle me nejvetsim pruserem posledni doby u nas zacalo bejt necekany a necitelny chovani spousty ridicu, napr. nahle a casto bez blinkru sup z pruhu do pruhu a podobne... a vetsinou neuhnou ani pod klaksonem blikanim nic a proste to tam narvou anebo jim rupne v bedne a valcit, pac to berou jako utok na sebe... smutny ted jsem ridil 14 dni v Emiratech, denne 260 - 440km (benzin za 11), milion aut vetsinou v 4 - 8mi pruzich v jednom smeru... a neudelal to nikde nikdo, ani jeden!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
dakarista píše: Nedávno to nechali projet auto, bylo to Subaru a výkon 350k. Bylo rychlejší než ty motorky. ...
Subaru na Mann
Auto je prostě ve vyšších rychlostech rychlejší kvůli lepší aerodinamice a furt má 4 kola. To jsou jen řeči o tom, že je motorka rychlejší. To platilo před 20 lety, ne teď
Podle čeho bylo to auto rychlejší jak ty motorky, když né podle času?
Driving a US specification 2011 Subaru WRX STI, Higgins achieved speeds of 162 MPH and a lapped time of 19 minutes 37 seconds.
M. Dunlop 2016 BMW S1000RR 16.53.9
M. Dunlop 2013 600RR 17:35.7
2,5 minuty mi nepřijde až zas tak málo. I šestka ho dala s přehledem. A i z těch videí je vidět, že motorky jedou rychleji.
zdroj:
https://en.wikipedia.org/wiki/Isle_of_Man_TT
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: Ja mam na dube autem top speed 170... (Teoreticky samozrejme :) ) blby je ze mi 328 nejede, ale doufam ze uz v lete bude ready. V70 moc na zavodeni neni :) zas kdyby se neco po... Je vetsi sance ze z toho vylezu zivej :)
To jsou zase nějaký kulišárny, nejdřív prej V70 se 150k, teď už skoro 200k v 328i a na jaře to bude 350k, samosvor a 4x4 v nějaký sportovní placce
(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: zalezi na trase - tam kde jsou rovinky a hodne tahly zatacky bude muset mit auto 400+ps
ja psal o technicke trati - tzn zatacky do 100kmh - tam bys tu alfu nepredjel ani kdybys byl rychlejsi - na takovy trati bezpecne ani predjet nejde... treba beroun-karlstejn
trasa jihlava ždár - ale nyní tam jsou obchvaty dvou vesnic, dřív tam byly krásné zatáčky i s celkem dobrým povrchem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Klidne zvladnu i test moto vs infinity :) vypada to ze budu mit nabite jaro :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Právě neteoretizuju. V testech s Racelogicem,
tedy opravdu přesně změřili u Infi při opakovaném startu 2,7 na 60 km/h a 5,6 na 100 km/h. Tenhle čas je krásnej v tom,
že ho dáš prakticky vždycky. Prostě jenom zaboříš ten plyn, nemáš co zkazit. Grip je super, kola se protočí leda tak na mokru za jedna. Do nějakých 70 km/h je rychlejší než ten Duke. Je to blbý,
ale je to tak. Od startu vede Infi víc, čím větší rychlost, tím samozřejmě přebírá motorka.
Edit: Přehlédl jsem ten dotaz. Jo mám to v autě změřené. Bohužel ne s Racelogicem,
jen tachometrově. Ale dáš to vždycky. A v praxi to právě odpovídá tomu co jsem viděl.
Hele to ze potkavas matlaky neznamena vubec nic, 5.7 na 100 je plisen proste. To na litra nemuze stacit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Už si dejte ten závod kluci. Tohle jsou hrozný sračky co tady čtu .
Jedna věc jsou teorie, druhá je praxe. V praxi jsem třeba na sprintu ze semaforů ve městě nenašel motorku co by mi to nějak výrazně natřela. Tedy která by se spíš neztrapnila . A to jezdím jenom V8 Infiniti. Prostě než se litrovej motorkář naladí s plynem, už sem pět metrů před ním a než se mu to rozjede, jsou další semafory nebo zúžení pruhů nebo auta nebo tak . V autě jenom zaboříš plyn do podlahy a neřešíš nic. A to mám papírově z 0 na 100 za dvojnásobek toho, co motorka. Prostě teorie a praxe.
Tak tak, v automatu zaborim nohu do podlahy a dal nic neresim a uz jen v klidu sleduju, kdy konecne prestane blikat kontrolka ESP
V nasi zadokolce vetsinou kol 60tky...
Ale je to nuda no
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
kerut píše: assassin>
ALE Néé, tys to nepochopil.. tohle nebylo na kole, co na kole to by "umel" kazdej.. ...tohle bylo prave pri intervalaku na asfaltu uplne bez mechanizace
jinak i na tom kole vozim helmu, byt v jeji ochranu moc neverim, na motorce samozrejme vzdy kombinezu, a to nezavodim.. padat se muze vzdy ale proc ty nasledky alespon neminimalizovat zejo?
tak nejvic to minimalizujes kdyz nebudes jezdit na motorce - preci jen je to zbytecnost. pokud jsi ochotnej sam podstupovat uplne zbytecne riziko, je zvlastni, ze kritizujes nekoho kdo to riziko podstupuje stejne, jen trosku jinym zpusobem.
osobne mi tohle vzdycky vrta hlavou, kdyz mi "pravi motorkari" zacnou nadavat, ze jsem idiot, kdyz nemam kombi..
ale treba kolegovi nedavno na DH zavodech nadavali do kdeceho, kdyz jel bez chranicu a v kokosce...ze takove by nemely na start pustit atd :) vtipny bylo kdyz to pak vyhral :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
kerut píše: assassin> vzdyt klid, ja Ti nenadavam, ale je to cely vytrzeny z kontextu, MichalR66 psal ze je o hubu dat na motorce plnej a pustit spojku, pri rozjezdu, ve sprintu - a ze kdyxz ma nekdo na sobe pri tom jen tricko ze rozbije krome motrky i sebe - a ja na to odepsal ze kdyz nekdo dela neco takovyho v tricku a kratasech ze si o to koleduje
coz bych rekl ze v praxi nijak nerozporuje obecny konstatovani, ze kdyz nekdo dobrovolne a na svoji zodpovednost podstupuje nejaky riziko (sprint v kratasech, DH bez chranicu) ze na to holt muze dojet, a o horsi ci vetsi nasledky si koleduje. Nikde nepadlo nic o tom ze jezdit na motorce je obecne nebezpecny (obecne nebezpecny je skoro vsechno) a proto by se to nemelo delat, to uz je cista konstrukce ve stylu demagogie, aby bylo o cem se přít kdyz puvodni diskuse zacina byt jaksi neplodna
takže říkáš že jezdit na motorce bez výbavy je nebezpečný a proto by se to nemělo dělat (nebo je ti to jedno, ale dobře jim tak), ale nesouhlasíš s tím že jezdit rychle na motorce je nebezpečný a proto by se to nemělo dělat, respektive je demagogie to srovnávat a vlastně je to něco úplně jinýho Co tak stejnej metr?
Víc to nemá smysl rozebírat, doufám že v mlčící většině jsou chápavější.
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Kerut: ucpanym mistem projede motorka snaz nez auto, kdyz je pilot dost vypatlanej, treba poslat to mezi dva kamiony apod.. Passat je porad jen passat, dve brzdeni z 250ti a uz to s tim brzdenim neni zadna divocina - navic uz je vetsina tech Rkovejch po smrti, ty novejsi jsou min "ostry" a superby to same...
Naposledy editováno 01.02.2017 20:53:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Ty blazne. Si te natrou na chleba. Jel si s nima nekdy?
280 davaj a utahaj te raz dva. Co neutahaj to maj na kamere.
Nenatreli na chleba, zrychleni nad 230 maj nemastny neslany a 270 natoz 280 nedavaj ani omylem. Bejt borec moh bych hrdinsky rikat, ze ja si natrel je, ale... kdyby to nebyly takovy nervy
On totiz clovek jede o ridicak - sice jim odleti kdyz ma pred sebou volno, ale brzy ta idylka konci jizdou mezi levym svodidlem a auty i v "rychlym" pruhu, co tomu smejdovi na motorce za sebou proste ne a neuhnou, kdyby se ublikal... Njn a chrabri ochranci zakona za tebou jsou v klidu, oni jsou jenom v praci, maj majaky a kazdej jim zdalky uhejba...
Nejlepsi pritel je pak promlceci doba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: Ale neee... Vubec neee.. Naopak...
...puvodni otazka bylo... Zda nekdo muze nyvrhnout podobnou cestum.m tj hezky profil trati a maly provoz . a cistej povrch... Nejlepe v cechac nebo blizko aspon....
Most, a Brno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Ozzy_ píše: Jinak koukam ze diskuze uz je par stranek uplne jinde, ale myslim ze predstavu co a jak si clovek celkem snadno udela tady.
okruh mirne smazava vyhody ktere ma auto proti motorce v provozu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |