- větší energie jiskry z důvodu rychlejšího rozepnutí než u kladivka a to především u nízkých otáček, kdy se kladívko oddaluje pomalu a může hořet ještě oblouk mezi kontakty
- odstranění nutnosti nastavování jelikož nedochází k opotřebení kontaktních ploch a kluzáků kladívka/vačky
1 reakcí na tento příspěvek Elektronické vs kladívkové zapalování
Samozrejme asi zalezi natom kolik toho najezdis jak moc te omezuje udrzba atd.
Kdyz se to udela dobre tak to nebude na zavadu ale zasejc kdyz to zapalovani otevres a vidis jak tam ta vacka lita a kontakty jiskrej... ja bych to tam proste nechal.
S Guzzinou jezdim vyrazne vic, takze tam uz jde o to, jestli to opravdu zlepsi chovani motoru, pripadne trochu zvysi vykon a tak. Jinak s kladivkama doted absolutni spokojenost u obou, stelovani neni zadna hruza a funguje to bez zavad.
Pro zachování originality to původní strčíš do skříně a ev zrepasuješ, kdyby ses k němu někdy chtěl vrátit (a tam to zapadá prachem, protože se k němu nebudeš chtít vrátit )
Pokud není sada přímo na tvůj typ s odladěnou mapou předstihu, je to pak otázka vyladění (jak to je třeba potřeba u univerzálu z IMFsoftu) - podle toho jak dobře se to vyladí to bude fungovat hůř nebo líp...
Lidi tvrdí, že když se to posere, tak kladívka opravíš, s tímto voláš odtah... háček je ale v tom, že zatímco kladívka ladíš 10x do roka, bezkontakt namontuješ, a zapomeneš na něj... Jediný háček může být (dle konstrukce bezkontaktu) startování/roztláčení bez baterky nebo s totálně vyšlehanou baterkou.
Je asi bez diskuze že bezkontakt je přínos bez zásahu do konstrukce. Asi pokud bych měl problém trvalejšího charakteru, tak to vyrvu a vrazim tam bezkontakt.
1 reakcí na tento příspěvek Elektronické vs kladívkové zapalování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronické vs kladívkové zapalování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronické vs kladívkové zapalování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektronické vs kladívkové zapalování
maspe píše: vilemx> to by se mělo dát zjistit měřením. Když přestane dobíjet, tak měřit proč, jestli jede buzení, kolik z dynama leze atp. Jde o to, jestli se nelepí kontakty v regulátoru.
Kvůli pár vyjížďkám za rok se mi nechce tahat dráty do kabiny a měřit to za jízdy. Než zastavím, vysoukám se z toho, otevřu kapotu, vyndám multimetr a začnu měřit, tak už většinou naměřím všechno správně, protože se mezitím výrazně změní režim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 12 | 15.3.2024 v 08:52 xb |
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 19 | 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák |
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special | Ferino99 | 12 | 7.5.2023 v 11:16 krokoš |
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special | jarda24 | 14 | 2.1.2023 v 13:27 chabm |
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 38 | 16.9.2022 v 10:45 Midloch2 |