bmw_r1300gs_cartec





Téma: Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.
Všiml jsem si, že v sadě těsnění pro dvoutakty bývají 3 různé tlouštky pod válec. Jaký mají význam, a jak se určuje které tam patří. Samozřejmě, že se změní kompresní poměr, ale i výška kanálů, štěrbina mezi hlavou a pístem - co je rozhodující? Díky za odpovědi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

28.9.2016 v 10:56 | Nahoru | #1
krokoš> u dvoutaktů se hlavy nebrousí...

(reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

28.9.2016 v 13:22 | Nahoru | #2

tomasNJ píše: krokoš> u dvoutaktů se hlavy nebrousí...

Čau, ako ju opravíš, keď je prehnutá? Ono zahodíš a kúpiš novú. Vtedy, ale nepotrebuješ meniť hrúbku tesnenia, si myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

29.9.2016 v 08:50 | Nahoru | #3

tomasNJ píše: krokoš> u dvoutaktů se hlavy nebrousí...



ale brousí, když ji chceš snížit a zvednout kompresní poměr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist