globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snížení spodního objemu u 2T.
Čím vyplnit otvory v setrvačnících? Kdysi jsme tam cpali korkové špunty, nevím jak tam dlouho vydržely. Existuje něco ověřeného lepšího? Někde na netu jsem viděl ucpáno nějakým, plastem... Dále se dělali takové podkovy, které se tam přišroubovaly?

Snížení spodního objemu u 2T.

26.10.2016 v 17:09 | Nahoru | #1
Ahoj na mita atd. sem viděl kliky bez i s těmi černými špunty. Myslím, že se to závisí na vyvážení klik. mechanismu.
jednoduchej způsob jak to zjistíš

Snížení spodního objemu u 2T.

26.10.2016 v 18:31 | Nahoru | #2
především to nemá smysl.

nepřidá to nic,zato rozhodíš vyvážení kliky a v horším případě to vypadne.

nebo si myslíš,že jsou výrobci motorek tak blbí a líní,že se připraví o výkon navíc,kdyby tam stačilo nalisovat duralové špunty??

1 reakcí na tento příspěvek Snížení spodního objemu u 2T.

26.10.2016 v 20:21 | Nahoru | #3
Ale velký spodní objem u dvoutaktu snižuje účinnost plnění a u Mita výrobce uvádí dokonce celkový objem karteru při pístu v horní úvrati na 640 ccm+-5 ccm. A kompresní poměr ku dolní úvrati na 1,24:1.
Máte nějakou fotku kliky která je zašpuntovaná. A co ty podkovy?
Ty duralové špunty možná nejsou špatný nápad, pokud by se vyrobily duté - jako dva hrníčky a nasunuly se do děr v klice vždy dva proti sobě

Naposledy editováno 26.10.2016 20:26:26

(reakce na) Snížení spodního objemu u 2T.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.10.2016 v 20:55 | Nahoru | #4

mito7 píše: Ale velký spodní objem u dvoutaktu snižuje účinnost plnění a u Mita výrobce uvádí dokonce celkový objem karteru při pístu v horní úvrati na 640 ccm+-5 ccm. A kompresní poměr ku dolní úvrati na 1,24:1.
Máte nějakou fotku kliky která je zašpuntovaná. A co ty podkovy?
Ty duralové špunty možná nejsou špatný nápad, pokud by se vyrobily duté - jako dva hrníčky a nasunuly se do děr v klice vždy dva proti sobě



Ty dva duralové, hrnky proti sobě jsem používal, můžeš je pak zaleštit s povrchem setrváků že tvoří hladkou pluchu jen do každého vrtni, blízko obvodu, díru 1mm (ať je tlak ohřátého vzduchu nevytlačí) a ta dirka, musí být směrem k obvodu kliky, ať po "uchlastání" může zalitý benzín, odstředivou silou ven...

Snížení spodního objemu u 2T.

18.3.2019 v 11:15 | Nahoru | #5
Všechny závodní dvoutakty mají vyvažovací díry v klice zašpuntovaný vesměs plastovýma špuntama, asi silon. Proč to tam asi dávají.

Snížení spodního objemu u 2T.

12.10.2021 v 00:42 | Nahoru | #6
Mě se do klikovky velice osvědčil pertinax. silon mi vylítal

Naposledy editováno 12.10.2021 00:42:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Mito 125 EVO martin9926 11 13.9.2021 v 11:28 mito7


TOPlist