bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
23.9.2016 v 09:59
Cau, moc by me zajimalo, kde se nejvice pozna rozdil mezi ostrym a tupym endurem, pokud ho vezmu na vyjizdku do lesa, lomu atp... Kde bude mit "tupy" CRF250L problem oproti "ostre" CRF250X? Bude to na vyjezdech, v ovladatelnosti? Samozrejme za predpokladu, ze bych sundal veci jako zrcatka, blinkry a nasadil drapaky...
Diky

1 reakcí na tento příspěvek Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 10:42 | Nahoru | #1
např. četnost a nákladnost servisu u ostré vůči skoro nulovému servisu u tupé
tupá bude mít nížší výkon ale zase motor hromadu km vydrží (při dobré údržbě)
ostrý bude potřebovat častý servis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 10:46 | Nahoru | #2
Brian1986> tohle jsem na mysli nemel :D Vim, ze verze L bude mit nizsi naklady a i delsi vydrz, ale vice me zajima, co verze L v terenu nezvladne [bude horsi] nez verze X.

Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 10:51 | Nahoru | #3
hele taky jsem se dlouze rozhodoval a přišel jsem na to že pro mrdala jako já louky lesy háje v mojem případě i rybníky je plně dostačující tupé enduro...klidnější projev motoru, menší výkon, jinak nastavená převodovka tlumiče....ostré enduro je ryze sportovní zaležitost. ta motorka je dělaná na závody a tratě né do lesa a louky. jinak jediné kdy bys poznal rozdíl je opravdu na trati jinak nee....

(reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 10:55 | Nahoru | #4
bteck> ok, tak já to smáznu

(reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 11:02 | Nahoru | #5

bteck píše: Brian1986> tohle jsem na mysli nemel :D Vim, ze verze L bude mit nizsi naklady a i delsi vydrz, ale vice me zajima, co verze L v terenu nezvladne [bude horsi] nez verze X.

v tom případě je rozdíl mezi ostrým a tupým jen v gumách a v rukách. V případě dobré konstelace obého, na obou motorkách vyjedeš to samé.

Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 11:18 | Nahoru | #6
taky furt přemýšlím nad tím zda by mi nestačilo tupý enduro,
ale trávím cca 80% času na trati a podle mě, pokud to tupý enduro vezmu pod krkem
jako ostrou motorku, tak se mi rozsype pod rukama ještě dřív než ostrá.
A to asi nejen motor.
Když teda pominu, že to tolik nepojede (s tím se dá žít), tak ostrá je stavěná na hrubší zacházení.
Ono furt platí že je ideální motorku používat tak jak ji zamýšlel výrobce.

jinak k otázce:) nemyslím že budeš mít někde problém, krom toho že budeš o trošku pomalejší...

Naposledy editováno 23.09.2016 11:20:47

Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 11:22 | Nahoru | #7
Ja ted jezdil 1500km na zcela nove CRF 250L. Z toho asi 500km po lese. A vyjel jsem v pohode veskrze vse, kde jsem videl drazky od ostrych motorek. I s origo nejakymi cinskymi pneu

2 reakcí na tento příspěvek Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 11:57 | Nahoru | #8
CRFko limituje hlavne hmotnost ,tlumice a nizsi svetlost. Tlumice se daji v predu poladit kitem, do zadu se da dat neco lepsiho. S 45z rozetou a o zub menším pastorkem to jede i do kopce dobre. Ten motor je celkem k neutahani.

Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 12:01 | Nahoru | #9

Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 12:15 | Nahoru | #10
největší rozdíl, který můžeš poznat je v podvozku... čili že Ti to pěkně žehlí různé nerovnosti místo toho aby to po nich skákalo... a u některých ostrých horší dávkovatelnost výkonu, obzvlášť u menších objemů...

(reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 13:33 | Nahoru | #11

Kome píše: CRFko limituje hlavne hmotnost ,tlumice a nizsi svetlost. Tlumice se daji v predu poladit kitem, do zadu se da dat neco lepsiho. S 45z rozetou a o zub menším pastorkem to jede i do kopce dobre. Ten motor je celkem k neutahani.

asi tak. Mě ty tlumiče ani nijak moc nelimitovaly. Jak píšeš ty, zásadně mě sralo jen příliš silniční zpřevodování. Dlouhá jednička a šestka na prd. Větší rozeta dozadu je pro pohodlný les více než dobrá. Je fakt že nejvíc mě limitovaly ty gumy, cosi značky IRC. Po sjetí bych je hned vyměnil za něco lepšího.
Pak mě limitovala nízná světlá výška - občas jsem si štrejchnul podmotorovým rámem o skálu. Na Ebay se dají ovšem koupit pěkné duralové plechy pod motor, i s ochranou vodní pumpy.

A jak říká Lisý - že ve 130 vyletí píst? Tak to ne. S origo zpřevodováním to letí cca 125kmh na čtyřku (těsně pod omezovačem) a na šestku docela v pohodě.
Kus dovybavit - kryty rukou a páček (páčky nejsou zalamovací), dozadu namísto světla dát enduro lízátko se světlem a dát menší blinkry.

Naposledy editováno 23.09.2016 13:42:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 13:40 | Nahoru | #12
seikos:
Hele netvrdil jsi tu nedavno, ze lidi co jezdi v lese jsou kreteni co ostatnim jen kurvi konicka a ze nechapes proc vsem nestaci polni/lesni cesty?

Naposledy editováno 23.09.2016 16:00:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 13:55 | Nahoru | #13
assassin> já asi ne člověče. Nemělo to být na někoho jiného

Naposledy editováno 23.09.2016 13:55:23

Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 14:37 | Nahoru | #14
pokud není extrémní terén, pak v rychlosti, jakou tou lesní cestou můžeš jet

Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 15:59 | Nahoru | #15
Dik moc, nakonec to bude "vostra" - to bude zase penez :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 16:00 | Nahoru | #16

Kome píše: assassin> já asi ne člověče. Nemělo to být na někoho jiného



sorry, to bylo na seikose, nejak jsem se uklikl na telefonu... opraveno...

Naposledy editováno 23.09.2016 16:00:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 16:02 | Nahoru | #17

assassin píše: sorry, to bylo na seikose, nejak jsem se uklikl na telefonu... opraveno...

Taky vedle

http://www.motorkari.cz/tema/?t=190646&pgr=1#goto9167502

A ano, za svým si samozřejmě stojím. Není to nijak v rozporu s tím co píšu jinde. A jestli narážíš na drážky, tak tady u nás v "horách" máme i kopce a na nich cesty. A drážky i na cestách

Naposledy editováno 23.09.2016 16:07:06

1 reakcí na tento příspěvek Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 21:20 | Nahoru | #18
všechno co je slabší jak cr 500 je tupý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 21:42 | Nahoru | #19

seikos píše: Taky vedle

http://www.motorkari.cz/tema/?t=190646&pgr=1#goto9167502

A ano, za svým si samozřejmě stojím. Není to nijak v rozporu s tím co píšu jinde. A jestli narážíš na drážky, tak tady u nás v "horách" máme i kopce a na nich cesty. A drážky i na cestách



jo kluci na ostrejch u vas v horach jezdi vyjezdy po cestach s drazkama - to bude asi hard enduro :)

jak jsem psal vedle, nemam nic proti tomu, ze jezdis jen po cestach...jen mi to trosku osvetlilo nektere tve zavery tykajici se terenich motorek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 21:46 | Nahoru | #20

ZombiRider píše: všechno co je slabší jak cr 500 je tupý



slabsi je co? vykonove jsou dneska na tom uz skoro podobne 250 2t... 450 4t maj vetsi vykon...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 21:57 | Nahoru | #21

assassin píše: slabsi je co? vykonove jsou dneska na tom uz skoro podobne 250 2t... 450 4t maj vetsi vykon...


Objem ničím nenahradíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 22:37 | Nahoru | #22

assassin píše: jo kluci na ostrejch u vas v horach jezdi vyjezdy po cestach s drazkama - to bude asi hard enduro :)

jak jsem psal vedle, nemam nic proti tomu, ze jezdis jen po cestach...jen mi to trosku osvetlilo nektere tve zavery tykajici se terenich motorek...

jo, zkus si třeba vyjet cestu zpod druhé silniční zatáčky nahoru kolmo na Ještěd, nebo cesty které jsou v údolí mezi Hodkovicema a Jeřmanicema. Myslím že bys sral řídký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 22:40 | Nahoru | #23

ZombiRider píše: Objem ničím nenahradíš



aha, v tom pripade, neni 500cc malo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 22:42 | Nahoru | #24

seikos píše: jo, zkus si třeba vyjet cestu zpod druhé silniční zatáčky nahoru kolmo na Ještěd, nebo cesty které jsou v údolí mezi Hodkovicema a Jeřmanicema. Myslím že bys sral řídký



neznam, ale podivam se - ale pokud to je cesta, jezdi po tom auta ne? tak to by nemelo byt tak zly... a to ze to nevyjedu ja nic neznamena, neumim to a vlastne jsem nikdy enduro nejezdil, spis jsem se tak placal po cestach

(reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

23.9.2016 v 22:42 | Nahoru | #25

assassin píše: aha, v tom pripade, neni 500cc malo?


Tak potom ještě příchází v úvahu maico 700 cvajtakt

Naposledy editováno 23.09.2016 22:43:55

(reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]

24.9.2016 v 06:28 | Nahoru | #26

assassin píše: neznam, ale podivam se - ale pokud to je cesta, jezdi po tom auta ne? tak to by nemelo byt tak zly... a to ze to nevyjedu ja nic neznamena, neumim to a vlastne jsem nikdy enduro nejezdil, spis jsem se tak placal po cestach

to je různé. Jsou to často i cesty, po kterých se stahuje koňmo dřevo. Někdy kolovou technikou.
Třeba zrovna ta na Ještěd - za doby kdy byl svět ještě pro lidi se tudy jelo ME v Enduru jako RZ
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8261 Dnes v 14:04 Fic6
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist