globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Start --> volnoběh
24.6.2016 v 23:32
Motorku nastartuji, a volnoběh nedrží, ihned stoupá do nejvyšších otáček, jinak při jízdě jede stejně, jen ten volnoběh. Při 7K otáčkách, kdy se má otevřít přívěra, se moto začne "dusit", cukat, čekám tak 2 sekundy než se dostane přes 7K a přívěru otevře až v 9K... Špatné servo? Prostě netáhne když se ma otevřit přivěra, furt musim podrřazovat... Díky moc!

1 reakcí na tento příspěvek Start --> volnoběh

25.6.2016 v 09:02 | Nahoru | #1
zdar začal bych tím že ti to asi někde přisává vzduch . Zkontroluj přívěru jestli při volnoběhu je zavřená a jestli funguje správně. Kdyžtak mrkni na svíčku když bude bledá tak je to chudý.

(reakce na) Start --> volnoběh

25.6.2016 v 13:57 | Nahoru | #2
kubak1> čau, jo při volnoběhu je zavřená, když ji na volnoběhu turuju, přivěra se otevře jak ma při 7 tis... ale za jizdy se při 7 sekne, vynechava to a otevře se někde kolem 9 tis... svíčka je taková hnědá, ve středu pulka hněda a druha pulka černa, což je uplně divné :D

1 reakcí na tento příspěvek Start --> volnoběh

25.6.2016 v 18:21 | Nahoru | #3
udělal bych následující: vyčisti přívěru budeš ju muset odšroubovat od motoru což de pěkně na nic když máš motor v rámu. Pak bych ju sešteloval tak jak má bejt na rysky a možná by nebylo úplně špatný vyčistit karbec jo a stou přívěrou no když to bude dělat furt tak to bude něco v elektrice pak bych ještě zkusil přívěru odpojit a plně otevřit a zkusit projet

(reakce na) Start --> volnoběh

25.6.2016 v 21:23 | Nahoru | #4
kubak1> Všechno cos napsal, jsem už udělal.... přivěra vyčištěna, trysky v karburatoru taky... takže nejspiš servo a špatně seštelovany karbec...

Start --> volnoběh

7.7.2016 v 10:42 | Nahoru | #5
Zajímavé je, že já mám též polovinu izolátoru svíčky hnědou a polovinu černou, ale jede to normálně, ještě zkusím ochudit směs, jestli se to změní. Na chování dole má vliv těsnost membrán na jazýčkovém ventilu (stačí otočit membrány) a dále výška hladiny v karburátoru - je lepší dát o 1 mm vyšší - lépe reaguje na plyn - přechody i neohřátá bez sytiče.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7


TOPlist