globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
14.2.2016 v 13:21
Čau. .hale mohla existovat jawa 250 353 v celobubnu a se spínací skříňkou v nádrži? ? Myslel jsem ze se do 58 vyráběla v pulbubnu a pak v celobubnu a se spinackou v masce. ..
Dík borcí. .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 19:26 | Nahoru | #1
jawarmaniak> kývačky se snad nevyráběly jen v jedné fabrice v celé ČSSR, tak snad mohly jet najednou třeba dvě typové řady, jedna končící a druhá rozbíhající se.

Po 1. dubnu 1958 se upustilo od montáže spínací skříňky kombinované s ampérmetrem a umístěné na nádrži. Tato skříňka byla nahrazena spínací skříňkou automobilního typu, která byla montována do horního dílu krytu světlometu těsně za tachometr a ampérmetr byl nahrazen kontrolkou dobíjení, která byla společně s kontrolku zařazení neutrálu mezi 1. a 2. převodovým stupněm umístěna v průhledu tachometru. Také původní boční kaslíky otvírané klíčkem zapalování i kterýmkoliv šroubovákem byly těsně před rokem 1960 zaměněny za kaslíky s FAB vložkou. Nový tlumič sání, zavedený v únoru 1957.

http://www.jawamania...il.aspx?historyid=57

Naposledy editováno 17.02.2016 19:44:04

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 19:42 | Nahoru | #2
mira592> dneska se to moc řeší. dřív tam každej fláknul,co se mu povedlo sehnat,tak se to holt trošku promíchalo dneska se šílí z blbýho imbusu

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

18.2.2016 v 05:53 | Nahoru | #3

mira592 píše: jawarmaniak> kývačky se snad nevyráběly jen v jedné fabrice v celé ČSSR, tak snad mohly jet najednou třeba dvě typové řady, jedna končící a druhá rozbíhající se.

Po 1. dubnu 1958 se upustilo od montáže spínací skříňky kombinované s ampérmetrem a umístěné na nádrži. Tato skříňka byla nahrazena spínací skříňkou automobilního typu, která byla montována do horního dílu krytu světlometu těsně za tachometr a ampérmetr byl nahrazen kontrolkou dobíjení, která byla společně s kontrolku zařazení neutrálu mezi 1. a 2. převodovým stupněm umístěna v průhledu tachometru. Také původní boční kaslíky otvírané klíčkem zapalování i kterýmkoliv šroubovákem byly těsně před rokem 1960 zaměněny za kaslíky s FAB vložkou. Nový tlumič sání, zavedený v únoru 1957.

http://www.jawamania...historyid=57 [/quote]

Nemá se cenu s tebou o tom bavit. Jistě, výroba jela ve více fabrikách. Proč by taky ne, Vždyť ČSSR měla výrobních kapacit na rozdávání... Stále nechápeš, že informace, co tu předkládáš jsou pravdivé jen částečně.
ANO, S TĚMITO ZMĚNAMI SE ZAČALO OD TĚCHTO DAT, ALE NÉ ZE DNE NA DEN! U každé modernizace běželo jakési přechodné období, kdy dobíhal jeden typ a začal nabíhat typ druhý. Jinak FAB vložka je v montáži už běžně v roce 59, ne těsně před rokem 60.

Naposledy editováno 18.02.2016 05:54:26

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3888, 3889] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116669 Dnes v 08:14 MartinED250
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist