globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
14.2.2016 v 13:21
Čau. .hale mohla existovat jawa 250 353 v celobubnu a se spínací skříňkou v nádrži? ? Myslel jsem ze se do 58 vyráběla v pulbubnu a pak v celobubnu a se spinackou v masce. ..
Dík borcí. .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 18:15 | Nahoru | #1

mira592 píše: ...Docela obdivuju jawara, že jen on je jediný ten, kdo má nejpřesnější info z roku 57-58 !!!!! . . .



Nic takového jsem nikdy netvrdil a konstruktivní kritice se nebráním, ale dokud mi neukážeš relevantní informace, neberu tvé argumenty v potaz. Na tuto problematiku jsem už nastudoval dostatek informací z mnoha na sobě nezávislých zdrojů a mám i některé dokumenty z archívu. Proto si za svým stojím. Basta.

PajaZR píše: Jawarmaniak: uplně všechny půlbubny měli spínačku bakelitovou?? já měl za to že v 55 poslední kusy měli už hliníkovou..Dík za upřesnění.


Ano, máš pravdu. Poslední půlbubny mohou mít i hliníkovou spínačku, protože se začíná objevovat cca od poloviny roku 55.

PEPAFJR píše: jawarmaniak> Hele, když jsi tady. Jawa 250 special r.v. 1939 měla brzdové bubny chromované a nebo stříbrné, či obě možnosti ? Díky.


Nemohu to tvrdit s naprostou jistotou, ale přikláním se pouze k chromu.

Naposledy editováno 17.02.2016 18:45:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 19:26 | Nahoru | #2
jawarmaniak> kývačky se snad nevyráběly jen v jedné fabrice v celé ČSSR, tak snad mohly jet najednou třeba dvě typové řady, jedna končící a druhá rozbíhající se.

Po 1. dubnu 1958 se upustilo od montáže spínací skříňky kombinované s ampérmetrem a umístěné na nádrži. Tato skříňka byla nahrazena spínací skříňkou automobilního typu, která byla montována do horního dílu krytu světlometu těsně za tachometr a ampérmetr byl nahrazen kontrolkou dobíjení, která byla společně s kontrolku zařazení neutrálu mezi 1. a 2. převodovým stupněm umístěna v průhledu tachometru. Také původní boční kaslíky otvírané klíčkem zapalování i kterýmkoliv šroubovákem byly těsně před rokem 1960 zaměněny za kaslíky s FAB vložkou. Nový tlumič sání, zavedený v únoru 1957.

http://www.jawamania...il.aspx?historyid=57

Naposledy editováno 17.02.2016 19:44:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3888, 3889] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116669 Dnes v 08:14 MartinED250
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist