globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
14.2.2016 v 13:21
Čau. .hale mohla existovat jawa 250 353 v celobubnu a se spínací skříňkou v nádrži? ? Myslel jsem ze se do 58 vyráběla v pulbubnu a pak v celobubnu a se spinackou v masce. ..
Dík borcí. .

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 17:03 | Nahoru | #1
hele chlapi já měl půlený motor 353ky když mě bylo cca 16 let a je to opravdu už dost dávno.
a blbej nejsem, prostě jsme jezdili na 353ce z r. 58, doutníky, bošák a spínačku v masce
a normální nádrž bez díry, jestli to byl vývozní typ nevím, ale spíš hádám český štítek a
motor z ní mám ještě doma a pamatuju, že chytal luxusně. Co mě mate, myslím si, že tam byly řídítka s hrazdou. Fotky spíš nemám.
Ano Pavlůsek = hodně nepřesností.
Docela obdivuju jawara, že jen on je jediný ten, kdo má nejpřesnější info z roku 57-58 !!!!!
Podle mě se koncem 50 let dojížděla výroba se spínačkou v nádrži a zároveň
už běžela výroba novějšího typu (modernějšího).

Od r.62 už jel typ panelka, ta už měla spínačku zase novější (černou), kdyby vyráběly kývačky od r. 59 se spínačkou "bosch" od r. 59, v zásadě by se tak tato verze vyráběla jen 3 roky . . .

Naposledy editováno 17.02.2016 17:56:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 18:15 | Nahoru | #2

mira592 píše: ...Docela obdivuju jawara, že jen on je jediný ten, kdo má nejpřesnější info z roku 57-58 !!!!! . . .



Nic takového jsem nikdy netvrdil a konstruktivní kritice se nebráním, ale dokud mi neukážeš relevantní informace, neberu tvé argumenty v potaz. Na tuto problematiku jsem už nastudoval dostatek informací z mnoha na sobě nezávislých zdrojů a mám i některé dokumenty z archívu. Proto si za svým stojím. Basta.

PajaZR píše: Jawarmaniak: uplně všechny půlbubny měli spínačku bakelitovou?? já měl za to že v 55 poslední kusy měli už hliníkovou..Dík za upřesnění.


Ano, máš pravdu. Poslední půlbubny mohou mít i hliníkovou spínačku, protože se začíná objevovat cca od poloviny roku 55.

PEPAFJR píše: jawarmaniak> Hele, když jsi tady. Jawa 250 special r.v. 1939 měla brzdové bubny chromované a nebo stříbrné, či obě možnosti ? Díky.


Nemohu to tvrdit s naprostou jistotou, ale přikláním se pouze k chromu.

Naposledy editováno 17.02.2016 18:45:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3886, 3887] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116608 Dnes v 19:01 pech.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist