globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
14.2.2016 v 13:21
Čau. .hale mohla existovat jawa 250 353 v celobubnu a se spínací skříňkou v nádrži? ? Myslel jsem ze se do 58 vyráběla v pulbubnu a pak v celobubnu a se spinackou v masce. ..
Dík borcí. .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

14.2.2016 v 17:42 | Nahoru | #1

Fananek-Jarda píše: ...holt se to kompletovalo co zbylo na sklade ......



Prosím, nech si takové poznámky od cesty. Nic takového nebylo a každý, kdo o tom ví kulový se jen s touto říkankou vymlouvá.. Žádné dojíždění skladových zásob, ale postupná modernizace..

Jinak spínačka v nádrži je až do roku 59, Půlbubny končí v listopadu 55. Půlbubny měly spínačku bakelitovou, celobubny v hliníku.

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

14.2.2016 v 18:00 | Nahoru | #2
jawarmaniak> Nebylo ale funguje tak v jawe pořád že uklízí sklady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

16.2.2016 v 20:29 | Nahoru | #3
jawarmaniak>
hele s tím nesouhlasím, že byla spínačka do r. 59 v nádrži, protože za mlada jsem měl k dispozici 2 jawy r. 57, 58 (nepojízdné)
a obě měly skříňku v masce a normální nádrž bez té hrozné díry.

z internetu
JAWAČZ 250 Typ 353/04 (Kývačka) se vyráběla od roku 1957. Na motoru byl změněn jen karburátor, který již byl nové monoblokové konstrukce. Karburátor už nenasával vzduch z hliníkového filtru ukrytého pod hliníkovým víkem karburátoru jako u předchůdce, nýbrž sál vzduch přes filtrační vložku uloženou v plastikové baňce v přední části pod sedlem. Další změnou byly přední teleskopické tlumiče, u nichž byly pružiny vně nosných trubek (dosud byla pružiny uvnitř nosných trubek). Tím bylo umožněno použití většího průměru pružin. Zadní tlumiče se daly nastavit podle tvrdosti, což se provádělo nadzvednutím dolního krytu na druhou volnou drážku, do níž se přendal opěrný kroužek. Tyto tlumiče nevyžadovaly časté doplňování oleje, jen při ujetí 10 až 15 tisíc km bylo doporučeno olej vyměnit. To, co na první pohled prozradilo tento motocykl, byly nové výfuky. Byly doutníkového tvaru oproti předchůdcům, kteří měli koncovky ve tvaru rybiny. A nakonec tou nejzásadnější změnou byla elektro soustava. Spínací skřínka dříve umístěná na nádrži byla přemístěna v podobě třípolohového bošáku na přední masku reflektoru. S ní byly přesunuty i kontrolky dobíjení a neutrálu, které byly umístěny v tachometru. Nádrž tak získala bez spínací skřínky o jeden litr benzínu navíc. JAWA ČZ 250 typ 353/04 se vyráběla do roku 1962, kdy ji nahradila JAWA 250 typ 559.

Postupná modernizace no nevím... na J559 byly na některých verzích přední mělké hranaté blatníky, pak přišla J592 s předním blatníkem b obdobě kývačky a od r cca 70 byl na J592 přední bl. zase hranatý.

Naposledy editováno 16.02.2016 20:39:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3887, 3888] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116611 Dnes v 20:26 pech.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist