Téma: Legalizace krosky
Ahoj, :)
1. chci se zeptat jestli je možné (což asi je, protože na videu jsem viděl krosku co má SPZ světla atd.) koupit někde nějakou sadu kterou si namontuju na krostku s TP a tím pádem bych měl i SPZ a mohl bych po cestách.

2. dá se nějak upravit moto které je pro jednoho tak, aby bylo pro dva? sem tam bych někoho potřebval povozit :D

3. asi je to složitější cesta ale lehké Enduro je na můj rozpočet moc drahé ( aspoň ty které se mi líbí viz. EXC atd.) tak jestli není levnější předělat krosinu

jen tak přemýšlím jestli je to hloupist nebo to nejde tak se omlouvám
díky moc
Předchozí
1 2
Následující

Legalizace krosky

14.1.2016 v 22:13 | Nahoru | #1
Hledej už tu kolem toho bylo napsáno dost

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky

14.1.2016 v 22:23 | Nahoru | #2
1.ne
2. jo, ale hodne tezko
3. ne

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky

14.1.2016 v 23:06 | Nahoru | #3
Opravil bych kolegu na
1) ne
2) jo,nic na tom není, jen to bude vopruz řídit
3) ne

(reakce na) Legalizace krosky

14.1.2016 v 23:07 | Nahoru | #4

K660S píše: 1.ne
2. jo, ale hodne tezko
3. ne




Legalizace asi někde venku a následně přihlásit tady , rovnou u nás asi těžko. Jedinej kdo to snad dělá opravdu ve větším a oficiálně je HM Honda .

A osobně nevěřím , že pokud by se ti to opravdu povedlo , že se s konečnou cenou dostaneš pod cenu za enduro....

Naposledy editováno 14.01.2016 23:07:51

(reakce na) Legalizace krosky

14.1.2016 v 23:11 | Nahoru | #5

COMATIK píše: Opravil bych kolegu na
1) ne
2) jo,nic na tom není, jen to bude vopruz řídit
3) ne


Legalizace krosky

15.1.2016 v 01:11 | Nahoru | #6
Celé je to neschůdné a finančně nesmyslné -rada zní nedělej to a šetři na enduro..

Legalizace krosky

15.1.2016 v 06:19 | Nahoru | #7
okej díky moc

Legalizace krosky

15.1.2016 v 06:37 | Nahoru | #8
jak pak vznikne toto ?

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky

15.1.2016 v 07:15 | Nahoru | #9
Nevím jestli preferuješ 2T či 4T ....Ale jestli nemáš na pořízení peníze něčeho kloudného , tak se na to vyser uplně...
Nevím pro nekoupíš EXC první roky 2003/2005 dají se sehnat okolo 50tis nebo Husky TE 450 či Suzuki DRZ-400-e.
Servis ostré tě sežene! Občas se najde Yamaha YZ či Honda CR s TP stejně jako ostré cross ve 4T 250/450 kawi -suzuki
ktm 450 50tis s TP

ostrá kros kawa 250 s TP

Legalizace krosky

15.1.2016 v 07:26 | Nahoru | #10
Topol: ta znacka nevypada moc evropsky ne? Ze by to bylo tim ze tam maji ohledne postaveni vozidla naznacky jina pravidla?

Legalizace krosky

15.1.2016 v 08:48 | Nahoru | #11
Legalizuj srdcem, legalizuj hlavou! Peace and love and smoke weed.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky

15.1.2016 v 09:01 | Nahoru | #12
srsen600> na moto byl měl něco kolem těch 50kk nevěděl jsem, že exc jsou i tak "levne" děkuju
a ještě jedna otázka, jestli na tu např 450 mohu legálně vozit někoho druhého nebo jak to udělat aby to bylo možné

(reakce na) Legalizace krosky

15.1.2016 v 09:50 | Nahoru | #13

topol123 píše: srsen600> na moto byl měl něco kolem těch 50kk nevěděl jsem, že exc jsou i tak "levne" děkuju
a ještě jedna otázka, jestli na tu např 450 mohu legálně vozit někoho druhého nebo jak to udělat aby to bylo možné


to asi těžko

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky

15.1.2016 v 13:01 | Nahoru | #14
žádné ostré enduro nemá homologaci pro 2 osoby..nebo jsi snad viděl že by se jezdili soutěže v tandemu se spolujezdcem na motorce??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky

15.1.2016 v 13:11 | Nahoru | #15

ja1 píše: žádné ostré enduro nemá homologaci pro 2 osoby..nebo jsi snad viděl že by se jezdili soutěže v tandemu se spolujezdcem na motorce??



Ja ke stary hq410 (ostra verze) v pribalu mam i stupacky spolujezdce, ale uz si nepamatuju kolik osob mam v TP - myslim ale ze 2
Z novejch pstrejch nevim o zadne...

(reakce na) Legalizace krosky

15.1.2016 v 13:30 | Nahoru | #16

assassin píše: Ja ke stary hq410 (ostra verze) v pribalu mam i stupacky spolujezdce, ale uz si nepamatuju kolik osob mam v TP - myslim ale ze 2
Z novejch pstrejch nevim o zadne...


hlavne je to nesmysl vubec na tom nekoho vozit..porad to je zavodak a ne srandamotorka, i kdyz se to tak muze brat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky

15.1.2016 v 14:21 | Nahoru | #17
assassin> musíš rozlišovat enduro civilní uravené ,repliky ostrých ,nebo tovární ostré. ...

Legalizace krosky

15.1.2016 v 15:26 | Nahoru | #18
Za velkou louzi neni problem postavit na znacky jakoukoli krosku. U nas je prakticky nerealne,.

Legalizace krosky

15.1.2016 v 15:37 | Nahoru | #19
Uz blbnu....

Naposledy editováno 15.01.2016 15:38:35

Legalizace krosky

15.1.2016 v 17:53 | Nahoru | #20
Kdysi to šlo, akorát majitel musel mět ňákou výkonnostní třídu v příslušném sportu, motorka se pro sportovní účely dala dovézt a neplatilo se clo a DPH.
Při celním řízení se stroj deklaroval jako soutěžní, s ním se absolvovalo STK a po mírném úředním kolečku měls papíry hotové.
No a když jsem motorku prodával, tak novému majitelovi se nechtělo platit povinné ručení a motorku odhlásil - zrušil papíry...Osel.
V současné době lze postavit motorku na sportovní značky, ale je to prakticky k ničemu, protože s ní můžeš do běžného provozu jen při závodě.
Dřív měl stroj vyjímku a mohls s ním na silnici v rámci závodu, tréninku a nebo při cestě na závod.
No a to stačilo...protože když tě někdo mermomocí chtěl kontrolovat, akorát trénovals. Hotovo.
Nejjednodušší cesta je - koupi stroj s papírama...
Jo, ještě jeden přípodotek - udělat z krosky soutěžní motorku de, výsledkem může být špičkový stroj, hravě strčící do kapsy všechna superostrá endura, ale...chce to udělat nejen neco s motorem, ale i s převodovku - krosový stroj má totiž úzký rozsah převodů.
Například CR 250 jede něco kolem stovky...to dá jawský půllitr na trojku .
Konkrétně u tohoto stroje se to dá dosáhnout výměnou celé převodovky (je to pak ale problematický díl) a nebo jen rychlejší pětkou.
Nejedná se o dosaženou maximálku jak o to, aby se stroj při jízdě v terénu nemusel furt točit, aby jel.
Další droboučký problémek je stopa - krosové motorky mají poměrně strmý úhel řízení a tím jsou nestabilní při rychlé jízdě rovně...

Naposledy editováno 15.01.2016 17:55:25

Legalizace krosky

15.1.2016 v 20:20 | Nahoru | #21
Ale jde to, ja to tak mel na YZ400F. Vyhoda byla moznost odpoctu DPH, bralo se na firmu jako normalni motorka. Da se vse, zalezi, kolik mas penez. Jedna velmi znama a velka firma v Praze to sveho casu dokazala, osobni zkusenost. Ale jak psali kolegove prede mnou, je to nesmysl a lepsi koupit enduro na papirech a jezdit sam. Toliko ma osobni zkusenost.

Naposledy editováno 15.01.2016 20:21:18

Legalizace krosky

16.1.2016 v 08:44 | Nahoru | #22
Cotohle ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky

16.1.2016 v 10:24 | Nahoru | #23

ja1 píše: assassin> musíš rozlišovat enduro civilní uravené ,repliky ostrých ,nebo tovární ostré. ...

Tak mi řekni co je na Husqvarne TE 410 ostrý verzi jinýho třeba proti EXC, nebo jinejm ostrým endurum?

1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky

16.1.2016 v 12:54 | Nahoru | #24
Já měl Suzuki DRZ 400 E pro dva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky

16.1.2016 v 15:00 | Nahoru | #25

srsen600 píše: Já měl Suzuki DRZ 400 E pro dva



jj,to je typické ostré endůůůůro

(reakce na) Legalizace krosky

17.1.2016 v 12:57 | Nahoru | #26
Dolph-cz - nejostřejší tupé a nejtupější z ostrých 118kg suchá publikovaná (reál je jiný) a 36kw 49ps...

Naposledy editováno 17.01.2016 12:57:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky

17.1.2016 v 19:06 | Nahoru | #27

Vat píše: Tak mi řekni co je na Husqvarne TE 410 ostrý verzi jinýho třeba proti EXC, nebo jinejm ostrým endurum?


jsou to jen civilní verze a je na výrobci jestli rozšíří homologaci . stejně jako kolik mu nadělí kw

(reakce na) Legalizace krosky

19.1.2016 v 11:31 | Nahoru | #28
ja1> Jak je to s továrními endury nevím, ale třebas v krosu mezi sériovou produkcí a továrním motocyklem rozdíl je.
Co je stejné, tak pouze opticky venkovní tvar bloků motoru...
Já měl v enduru pro třídu 500 udělanou CR250 s objemem 260, jiný válec, převody, pérování, geometrie podvozku...zkrátka úplně jiná motorka a to byl jen upravený sériový model...
Na první pohled Honda s lampama, ale...
Jak to fungovalo, pamětníci vědí .

Legalizace krosky

24.2.2016 v 23:09 | Nahoru | #29
Ahoj, jestli mas stále zájem prodávám papíry na kx250f. předchozí majitel udělal homologaci a následně sundal takže se mi to tu valí v bedně, jelikož pro mě nepotřebná věc.

Legalizace krosky

21.11.2020 v 11:14 | Nahoru | #30
Zlegalizovat to jde. Měl jsem Kawasaki KX500 a chtěl jsem to na značky páč jsem viděl fricka jak lítá na Hondě CR 500 s SPZ. Psal jsem na TÜV a musel bych mít z továrny Kawasaki na veškeré díly homologační list. Pak na TÜV na test, poplatek 70000,- a pak buď to klapne nebo ne. Když ne, oprava vad a dalších 70000,- takže se to nevyplatí.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemožnost utažení šroubů na moment [1, 2, 3, 4] Honda CRF 250 F Anti 112 Dnes v 10:57 PetrXX
Šrouby hlavy válce [1, 2] Kawasaki KX 250 davidsur 37 5.8.2022 v 12:58 Dawe02
Muddy Winter [1, 2, 3] KTM EXC 250, KTM EXC 450 F, KTM EXC 300 Six Days Kohlstein 68 30.7.2022 v 22:47 Ariete
Přívěra Kawasaki KX 250 davidsur 15 5.7.2022 v 10:02 davidsur
čínská cross 450 Honda CRF 450R mrjodak 15 30.6.2022 v 22:39 Ariete


TOPlist