globalmoto_kveten





Téma: Horské kolo
3.1.2016 v 09:55
Zdravim bando,
přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

31.7.2020 v 13:34 | Nahoru | #1

Londoner píše: sam si psal, ze razy u CX budou VZDY vetsi nez u fulla…
No konecne zacinas uznavat, ze ten optimalizovanej komplet pohon tam ma proste vliv (a velkej) - jsem rad ze si velkej kluk a nestojis si porad za blbosti



ja nejak nechapu co z toho proboha vyvraci ze netlumenej raz je proste z principu vetsi nez tlumenej (predpokladam ze k takovemu poznani neni treba ani stredni skola, to napadne i moji babicku.. uz jsi slysel ze by nejakej horolezec lezl na statice treba ? ) jasne ze kdyz mas nejaky fyzikalni podminky tak se je snazis kompenzovat, treba prave prevodnikem co ma "šraňk" aby lip podrzel retez ale to prece neznamena ze tam ty razy nebudou, to znamena ze ty co tam budu lepe eliminujes.. razy na celopevnem nijak neodpruzenem kole budou vzdy vetsi nez razy na kole nejak odpruzenem (at uz treba jenom spec. roubaix, nebo predek, full, nebo DH se >160m zdvihama..)
stejne tak budou ty razy jeste radove vetsi na silnicce nabuseny na 10Atm nez na CX 30kach nafouklejch na dve... ja fakt nechapu jestli mate v UK jiny fyz. zakony nez tady na pevnine jestli narazis do 5cm prekazky nebo spadnes ze dvou metru rozdil na jedne konkretni konstrukci kola bude, ale rozdil mezi odpruzenou a neodpruzenou konstrukci bude zasadni - viz prispevky vejs, az kdyz se dostanes za hranici odpruzeni (cvaknes na doraz) pak to bude srovnatelny, dokud akumulujes razovou silu do pruziny bude tlumenej raz radove slabsi..

BTW dolu nezavodim, to je vo hovne.. a lanovkou nejezdim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

31.7.2020 v 14:10 | Nahoru | #2
kerut> napadlo tě někdy, že nemusíš mít vždycky poslední slovo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo

31.7.2020 v 15:44 | Nahoru | #3

kerut píše: ja nejak nechapu co z toho proboha vyvraci ze netlumenej raz je proste z principu vetsi nez tlumenej (predpokladam ze k takovemu poznani neni treba ani stredni skola, to napadne i moji babicku.. uz jsi slysel ze by nejakej horolezec lezl na statice treba ? ) jasne ze kdyz mas nejaky fyzikalni podminky tak se je snazis kompenzovat, treba prave prevodnikem co ma "šraňk" aby lip podrzel retez ale to prece neznamena ze tam ty razy nebudou, to znamena ze ty co tam budu lepe eliminujes.. razy na celopevnem nijak neodpruzenem kole budou vzdy vetsi nez razy na kole nejak odpruzenem (at uz treba jenom spec. roubaix, nebo predek, full, nebo DH se >160m zdvihama..)
stejne tak budou ty razy jeste radove vetsi na silnicce nabuseny na 10Atm nez na CX 30kach nafouklejch na dve... ja fakt nechapu jestli mate v UK jiny fyz. zakony nez tady na pevnine jestli narazis do 5cm prekazky nebo spadnes ze dvou metru rozdil na jedne konkretni konstrukci kola bude, ale rozdil mezi odpruzenou a neodpruzenou konstrukci bude zasadni - viz prispevky vejs, az kdyz se dostanes za hranici odpruzeni (cvaknes na doraz) pak to bude srovnatelny, dokud akumulujes razovou silu do pruziny bude tlumenej raz radove slabsi..

BTW dolu nezavodim, to je vo hovne.. a lanovkou nejezdim



Celo dobu mluvim o srovnavani 5cm (2cm,1cm - je to jedno v tvejch ocich to plati vzdy)skoku CX a 50cm (1m, 2m - je to fuk u tebe je to tak vzdy) skoku dh kola a ty tvrdis ze tam u CX bude vetsi rana do retezu….holt se neshodnem.

vo hovne to je - pro tebe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist