globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení moto dovezené z DE
19.12.2015 v 17:28
Zdravím pánové,
má někdo zkušenosti co všechno obnáší odškrecní motorky s karburátory?
V mém případě honda GL 500 (motor prakticky stejný jako honda cx) jedno omezení jsem našel ve svodech výfuku kde je jakási ucpávka asi aby spaliny nešli tak hezky ven a ještě čekám že bude nějaká restrikce v karburátorech ale když jsem je dnes rozdělal nic jsem nenašel. (nejsem v tomhle uplně sběhlý, naposled jsem před x lety řešil karbec u fichtla)

Přikládám foto třeba někdo něco najde...









































Odškrcení moto dovezené z DE

19.12.2015 v 17:36 | Nahoru | #1
zmenši tu pružinu na té bembráně-2x a dej jej nový a potom pokračuj.

Odškrcení moto dovezené z DE

19.12.2015 v 18:18 | Nahoru | #2
Petrumr: jestli to dobre chapu - radis mu aby zkratil tu pruzinu? Nezmeni se tim nahodou tuhost te pruziny - ve smeru k vetsi tuhosti - tim padem bude stejnej podtlak otvirat membranu min a tim to bude chudsi?

Ty uz jsi nekde videl ze by byl karbec pro nemeckej trh skrcenej pouzitim jine pruziny membrany?

Odškrcení moto dovezené z DE

19.12.2015 v 18:33 | Nahoru | #3
A co sací trubky? Nemají zmenšený průměr?

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení moto dovezené z DE

19.12.2015 v 18:39 | Nahoru | #4
Nevím, ale když zeslabí pružinu, tak to přidá více při nižším podtlaku. Něco jsem slyšel, že skutry mají nad membránou podložku, aby nešlo šoupě s jehlou na doraz.

Odškrcení moto dovezené z DE

19.12.2015 v 22:24 | Nahoru | #5
Koukni do gumových hrdel sání mezi hlavou a karb. Jestli tam není plechový restriktor, resp. jestli tam po něm nezůstalo jen osazení (drážka) = někdo ho už vyloupnul.

Odškrcení moto dovezené z DE

20.12.2015 v 17:33 | Nahoru | #6
V sání jsem bohužel nic nenašel :(

























Odškrcení moto dovezené z DE

20.12.2015 v 22:39 | Nahoru | #7
Tak zkus najít na netu, jestli ty karbce od narození nejsou poddimenzované. Možná najdeš jiný.

Odškrcení moto dovezené z DE

21.12.2015 v 06:45 | Nahoru | #8
Osobě bych dle manuálu zkontroloval průměry trysek a difuzéru.Pak bych zkusil jestli jde podtlakové šoupě úplně navrch...Samozřejmě nejlepší je vědět jak se škrtili a podle toho koupit buď jinou karburaci nebo řídící jednotku.Je taky možné že příčka ve výfuku byl jediný zásah.
Tak bývají jiné jehly...

Naposledy editováno 21.12.2015 06:46:18

(reakce na) Odškrcení moto dovezené z DE

21.12.2015 v 07:22 | Nahoru | #9

petrumr píše: Nevím, ale když zeslabí pružinu, tak to přidá více při nižším podtlaku. Něco jsem slyšel, že skutry mají nad membránou podložku, aby nešlo šoupě s jehlou na doraz.



Jen pokud se zkracovanim pruzina zeslabuje - ja si myslim opak

Odškrcení moto dovezené z DE

21.12.2015 v 11:58 | Nahoru | #10
TU sa pise o skrteni na strane vyfuku. slovnik do ruky a ides...

Odškrcení moto dovezené z DE

21.12.2015 v 12:55 | Nahoru | #11
Jsou jiné trysky v karburátorech a ten kroužek ve výfukovém svodu.Ale je tu hodně kluků, co se s tím živilo a tak snad se někdo ozve.Klidnĕ se zaměř na ty karburátory.Nic jiného to není.Ať neměníš něco zbytečně.

Odškrcení moto dovezené z DE

22.12.2015 v 06:46 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení moto dovezené z DE

22.12.2015 v 08:15 | Nahoru | #13
V sání nic nehledej, CX se škrtila zúžením výf. svodů. Pružiny v karburátorech taky nezkracuj, koukni na trysky, měly by být 78 a 112 pokud pamatuju dobře, ale ty jsou stejné pro obě verze. Škrcená verze má přímo na karburátorech vyražené logo 20kW, a tyhle karburátory mají menší průměr kanálku, který je pod gumovou zátkou (vedle hlavní trysky).
Být tebou, odbrousím vložky ve svodech, kouknu na trysky, vyčistím karburátory a zkusím projet. Doporučuju koupit sadu pro repasi karbců (keyster). Pokud to nebude chcípat kolem 6000-7000 ot., mělo by to být ok. A když tak potom, sehnat karburátory z otevřeené verze, na e bay to není žádný vejký problém. Co se týká zapalování, tam žádné omezení není.

(reakce na) Odškrcení moto dovezené z DE

22.12.2015 v 18:43 | Nahoru | #14
rtin> moc děkuji! zítra na to hned mrknu :) karburátory jsme zběžně před tím prohlédl ale 20kw jsem tam neviděl (taky jsem to ale nehledal). Překvapilo mě že když jsem je chtěl čistit tak jsem žádný velký bordel v nich nenašel, kromě takového šlemu u odkalovacího šroubu (to údajně 7 let stála a věřil bych tomu protože jsem si ji sám dovezl od fritze ). Myslíte že má smysl karbece komplet rozhodit na prvočinitele a čistit v ultrazvukem?

Odškrcení moto dovezené z DE

22.12.2015 v 19:43 | Nahoru | #15
Nejhorší je bordel, co se nedá vidět, pač je v kanálcích, do kterých se podívat nelze. Zas na druhou stranu, pokud nemáš problém je nahodit a nastartovat, prvně bych udělal to. A pokud bude točit jak má, můžeš řešit další věci.

Odškrcení moto dovezené z DE

22.12.2015 v 20:36 | Nahoru | #16
kdyžtak koukni taky na membrány podtlakového ovládání šoupátka, jsou umístěné zboku vždy pod dvěma šrooubkama, po tolika letech bývají zpuchřelé a děravé. Dají se taky koupit jako druhovýroba, akorát jsou dvě verze a je třeba na to při objednávání dát pozor. Taky často bývají otlučené jehlové ventily a pak netěsní.
U svého minulého CX jsem taky na karbcech žádné označení 20kW neměl, i když to jinak škrcená verze byla. Odbrousil jsem vložky, vyčistil karbce a mašina lítala bez problémů po omezovvač.
Ted mám taky škrcenou, ale na karbcech logo je. Zatím ji dávám dohromady, a nejel jsem na ni, takže nemůžu říct. Tu informaci ohledně rozdílné velikosti kanálků jsem vyčetl z am. fora o CX, takže ji nemám podloženou ze své zkušenosti. Ale borci psali, že nenašli rozdíl co se provozu týká.
Jestli máš možnost vyčistit za dobré peníze krbce ultrazvukem, tak bych do toho šel. A rezebírat na prvočinitele - toho tam zas až tak moc není, je třeba dát pozor pak při kompletaci pozor abys dobře spojil táhla ovládání škrtících klapek, aby perfektně chodila.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 8 29.6.2023 v 16:18 Apo-Rider
Palivové trubičky u karburátoru CX5... Honda CX 500, Honda GL 500 Silver Wing honza.vojak 3 18.7.2016 v 18:58 combust
Honda CX 500 - mechanické těsnění v... Honda GL 500 Silver Wing petrprochazka 5 1.4.2016 v 14:01 seikos


TOPlist