má někdo zkušenosti co všechno obnáší odškrecní motorky s karburátory?
V mém případě honda GL 500 (motor prakticky stejný jako honda cx) jedno omezení jsem našel ve svodech výfuku kde je jakási ucpávka asi aby spaliny nešli tak hezky ven a ještě čekám že bude nějaká restrikce v karburátorech ale když jsem je dnes rozdělal nic jsem nenašel. (nejsem v tomhle uplně sběhlý, naposled jsem před x lety řešil karbec u fichtla)
Přikládám foto třeba někdo něco najde...
Ty uz jsi nekde videl ze by byl karbec pro nemeckej trh skrcenej pouzitim jine pruziny membrany?
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení moto dovezené z DE
Tak bývají jiné jehly...
Naposledy editováno 21.12.2015 06:46:18
petrumr píše: Nevím, ale když zeslabí pružinu, tak to přidá více při nižším podtlaku. Něco jsem slyšel, že skutry mají nad membránou podložku, aby nešlo šoupě s jehlou na doraz.
Jen pokud se zkracovanim pruzina zeslabuje - ja si myslim opak
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení moto dovezené z DE
Být tebou, odbrousím vložky ve svodech, kouknu na trysky, vyčistím karburátory a zkusím projet. Doporučuju koupit sadu pro repasi karbců (keyster). Pokud to nebude chcípat kolem 6000-7000 ot., mělo by to být ok. A když tak potom, sehnat karburátory z otevřeené verze, na e bay to není žádný vejký problém. Co se týká zapalování, tam žádné omezení není.
U svého minulého CX jsem taky na karbcech žádné označení 20kW neměl, i když to jinak škrcená verze byla. Odbrousil jsem vložky, vyčistil karbce a mašina lítala bez problémů po omezovvač.
Ted mám taky škrcenou, ale na karbcech logo je. Zatím ji dávám dohromady, a nejel jsem na ni, takže nemůžu říct. Tu informaci ohledně rozdílné velikosti kanálků jsem vyčetl z am. fora o CX, takže ji nemám podloženou ze své zkušenosti. Ale borci psali, že nenašli rozdíl co se provozu týká.
Jestli máš možnost vyčistit za dobré peníze krbce ultrazvukem, tak bych do toho šel. A rezebírat na prvočinitele - toho tam zas až tak moc není, je třeba dát pozor pak při kompletaci pozor abys dobře spojil táhla ovládání škrtících klapek, aby perfektně chodila.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 8 | 29.6.2023 v 16:18 Apo-Rider |
Palivové trubičky u karburátoru CX5... Honda CX 500, Honda GL 500 Silver Wing | honza.vojak | 3 | 18.7.2016 v 18:58 combust |
Honda CX 500 - mechanické těsnění v... Honda GL 500 Silver Wing | petrprochazka | 5 | 1.4.2016 v 14:01 seikos |