globalmoto_kveten





Téma: Jak najít díru v sání
 
4.9.2015 v 08:28
Máte někdo zkušenosti s hledáním úniku podtlaku v sání? Jde o auto, po připojení vakuometru to ukazuje stabilních (nekmitá) 14 dílků Hg sloupce (normální hodnota 17-22) vakua. Zkoušel jsem sprejovat kolem sání, ale nic, asi je ten únik na to malý nebo je to směrem dovnitř motoru (jedná se o V8). Takže mi jde o to, jestli někdo zkoušel detekovat únik pomocí kouře nebo stetoskopu, popřípadě další tipy, díky. Jo a hadice to nejsou, vsechny jsem odpojil přímo u sání a zaslepil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak najít díru v sání

4.9.2015 v 08:46 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: ...nebo to měříš u nastartovaného motoru?


Jak jinak chceš měřit podtlak? Na stojícím motoru těžko.

Redguy: Nemáš vysoký volnoběh? Pak jsou klapky víc pootevřené a podtlak samozřejmě klesne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak najít díru v sání

4.9.2015 v 18:24 | Nahoru | #2

1100Virago píše: Jak jinak chceš měřit podtlak? Na stojícím motoru těžko.

Redguy: Nemáš vysoký volnoběh? Pak jsou klapky víc pootevřené a podtlak samozřejmě klesne.



a k čemu budu měřit podtlak na jedoucím motoru?

-zaprvé když už ho chci vědět,tak kouknu přes diagnostiku na MAP senzor a vidím hodnotu v milibarech-jenže pokud nejsou praktické znalosti a neví jaké hodnoty jsou u daného motoru obvyklé,tak je to stejně k hovnu..... a jsem přesvědčený,že to neví,když to měří jak popisuje.

-a za druhé i když je v sání díra a motor má nahovno volnoběh,tak to zdaleka nemusí nějak výrazně ovlivnit podtlak v sání,ale třeba jen ovlivní směs v jednom válci,kterou tímto ochudí a dochází k výpadkům hoření.

jinak ještě pro redguyho:

ono to taky nemusí nutně být netěsným sání,volnoběh často taky rozhodí netěsný EGR ventil-motor pak přisává více spalin,než je zdrávo a navíc to zase nejvíce odsere válec,který saje nejblíže vyústění toho EGRu.
přes diagnostiku pak vidíš výpadky hoření na jednom válci a pak člověk hledá a hledá....

ono to prostě mnohdy nebývá tak jednoduché jak to na první pohled vypadá.

netěsnost sání nejjednodušeji otestuješ startovacím sprejem-a pokud chceš mít naprostou jistotu,tak prostě rozebrat a přetěsnit...

nějaké foukání kouře jsou celkem nesmysl-nezapomeň,že vždy bude některý ze sacích ventilů otevřený,takže to půjde i do válce ,taky odvzdušněním do motoru atd......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist