globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:15 | Nahoru | #107881
Stev> hmmm, nemáš tam ještě nějaký tipy na 929? :D
nejlépe ty levné...sic je to zbytečný, ale rád na těch krámech měním věci...ještě pak přemluvit třeba dewwila aby to tam vše na to naházel...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:19 | Nahoru | #107882
929 je nejlepsi vymenit za 954

Ja bych tam zkusil dostat kratší plyn, kratší prevod (u toho to ideálně preskladat na 520 řetěz) a pokud mas příliš penez navic tak zacit odlehcovat

Řetěz, baterka a vyfuk jsou nejlevnější úspory hmotnosti... pak uz to leze do penez.
20-30kg uz je docela znat a po pravdě me ted ta motorka o dost vic bavi ...

929 ma jine brzdy nez 954? To bych tam zkusil sehnat ty, ma je Stev a prijdou mi ok (byly tusim i na SP)

Naposledy editováno 21.01.2021 14:20:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:35 | Nahoru | #107883
Stev> Jo, to asi dává smysl, co jsem koukal, bazarová pumpa vyhází plus mínus jako nový desky a ani radiálka Accossato není za raketu. Každopádně bych šel do radiálky kvůli citu... A aby to nebylo jednoduchý, mám tam třmeny co jsou na 999, takže nevím jak ty pístky atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:36 | Nahoru | #107884

assassin píše: Zajoch: s tou citaci od accossato prave moc nesouhlasím, rekl bych, ze se na okruhu naopak jezdi ty mene “tvrde” brzdy.

Asi by stalo za to kouknout na popis te pumpy co ma stelovaci pivot - ala brembo rcs. Ale treba prave brembo pumpy ala 19x18 doporučuje na okruh a 19x20 do provozu. U rcs pisou tu polohu “18” na okruh na sucho a “20” na mokro - sice prvni kontakt desek je “rychlejsi” na te “tvrde” pumpe, ale pak se to mnohem lip moduluje silou... jen na poradnej účinek nemas silu...

Petr na te origo pumpe brzdil nadoraz a jeste to bylo malo a brzdil zbytecne dlouho a desky horely - dali jsme tu “měkkou” pumpu - 16x16 (brembo ji dela jen na zavody v cnc verzi, klasickou maji jen 16x18) a uz to brzdi jinak - muze brzdit kratší dobu intenzivněji a i desky drzi...



Accossato má asi jinou technologii :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:38 | Nahoru | #107885
assassin> to já, jak jsem zvyklej na Raptora, tak za to občas na Tuonu hamstnu víc, už dvakrát jsem si málem ustlal na předek, naštěstí se to vždycky nějakým zázrakem chytlo

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:38 | Nahoru | #107886
z.a.j.o.c.h> Je to mozny, ale funguje :)

Ja prave teorerizovanim dosel k te 19x18 brembo pumpe a ted bych chtel zkusit tu 19x18 od accossato - ostatne od nich mame pumpy na motardech, ta brembo je strasne draha protoze maji jen cnc.

Nedokazu si tipnout, jestli ta 19x18 bude to co chci .... Kazdopadne nejspis budu mit tu brembo pumpu navic, kdybys to chtel zkusit..

Naposledy editováno 21.01.2021 14:39:17

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:42 | Nahoru | #107887

assassin píše: 929 je nejlepsi vymenit za 954

Ja bych tam zkusil dostat kratší plyn, kratší prevod (u toho to ideálně preskladat na 520 řetěz) a pokud mas příliš penez navic tak zacit odlehcovat

Řetěz, baterka a vyfuk jsou nejlevnější úspory hmotnosti... pak uz to leze do penez.
20-30kg uz je docela znat a po pravdě me ted ta motorka o dost vic bavi ...

929 ma jine brzdy nez 954? To bych tam zkusil sehnat ty, ma je Stev a prijdou mi ok (byly tusim i na SP)



kratší plyn už leží v garáži, převod a řetěz popřemýšlím, seženu řidítka s nastavitelným úhlem sklonu, lauf jsem zatím sehnal origo (kdyby náhodou), teď tam je nějakej "laďák", ale bez E, já když už tak raději s a i s tlumivkou, baterku asi dám časem taky lehčí (teď je tam nová, tak mi je ji líto vyhodit...:))

a brzdy vypadají stejně, jen kouknu ještě na pumpu...a hlavně hodim do prdele čínský páčky a gripy a průhledný plexi, teď tam je černý a to mě sere...:)
nechci se s tím moc srát, takže žádný extrémy, ale funkční a relativně levný úpravy proč ne...
E: plus je tam káenko, což bych možná taky dal do hajzlu...

Naposledy editováno 21.01.2021 14:49:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:44 | Nahoru | #107888

z.a.j.o.c.h píše: Stev> Jo, to asi dává smysl, co jsem koukal, bazarová pumpa vyhází plus mínus jako nový desky a ani radiálka Accossato není za raketu. Každopádně bych šel do radiálky kvůli citu... A aby to nebylo jednoduchý, mám tam třmeny co jsou na 999, takže nevím jak ty pístky atd...



Pokud máš třmeny z 999, dej i pumpu z 999. Zaprvý máš jistotu, že to bude makat, zadruhý by nemusela bejt drahá, bo všichni upgradujou ze sériovek, a za třetí to jsou asi nejlepší sériový brzdy spolu s 675 daytonou, co jsem kdy zažil. Ty na ten jeden prst na přední půjdou

Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:46 | Nahoru | #107889
Jo cokoliv dalsiho je drahy a s minimálním přínosem...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:47 | Nahoru | #107890
assassin> Čéče ebay a Brembo tak přísný není, ale zase aby to nebylo Bremdo třeba... Accossato je taky dobrý, že to nemá každej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:48 | Nahoru | #107891

FiZzeR píše: Pokud máš třmeny z 999, dej i pumpu z 999. Zaprvý máš jistotu, že to bude makat, zadruhý by nemusela bejt drahá, bo všichni upgradujou ze sériovek, a za třetí to jsou asi nejlepší sériový brzdy spolu s 675 daytonou, co jsem kdy zažil. Ty na ten jeden prst na přední půjdou



Tvl jsi génius a já debil, že mě to nedošlo rovnou

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:51 | Nahoru | #107892
assassin, kokonhead>

CBR929 a VTR SP pumpa 19mm a pístky 32 34
954 a SP2 17,5mm a 30 32

Já bych s brzdama 929 asi nic nedělal :) Kromě novejch desek, který mám ty exotický ZCOO který jsou super, ale jsou dražší a nikdo jim tu nevěří :) A pancéřky samozřejmě.

A 999 si tipnu že má pístky 34 34 a pumpu netuším, nejspíš 19, nemáš to náhodou zespoda napsaný?

Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:51 | Nahoru | #107893
Blackbiker: ne trocha teorie - u novejch desek zalezi nejen na tech deskách, ale i na povrchu kotouče - novej kotouc ma “porovitej” povrch a na nem ulpívá cast materialu desek - ma to nasledne vliv na chování. Proto se nove kotouče zajíždí a jsou na to doporucene postupy.

Tzn pokud menis material desek, je dobre smirglem dostat tu vrchní vrstvu z kotouču dolu aby se tam mohla “nalepit” směs z tech novych desek... samozrejme s citem, jde jen o tenkou vrstvu tak aby to nekdo nevzal nejak blbe a nevybrousil si na jednom miste do kotouču dolik

Btw tohle neni z moji hlavy, kdyz jsem kupoval prvni z04 brembo desky bylo to v instrukcich... dalsi krabice uz byla bez tehle instrukcí ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:52 | Nahoru | #107894
z.a.j.o.c.h> aha, 999 třmeny, tak to je vyřešený vi výše assassin a fizzer

e: mimochodem když už se člověk zajímá o zlepšení brzd, je dobrý si říct jaký jsou tam třmeny :)

Naposledy editováno 21.01.2021 14:53:19

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:54 | Nahoru | #107895
Zajoch: na accossato mi dava obvykle Marty - titaniumpro.cz nejakou lepsi cenu. A taky je dobry, ze toho ma dost skladem, coz se treba po padu hodi, ze si zajdes pro novou packu a nemusis cekat x dni na dily...

Takze ja doporucuju pumpy od nej

Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:55 | Nahoru | #107896
Jinak při novejch deskách vzít kotouče jemným šmirglem a potom čističem brzd beru jako samozřejmost. Asi bych se nebál že je šmirglem vybrousím, to už by chtělo hodně práce.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:59 | Nahoru | #107897
Stev> Nojo nojo, však píšu že jsem debil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:03 | Nahoru | #107898
assassin> To je pak jiná... Hlavně ty máš slevu na všechno koukám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:11 | Nahoru | #107899
z.a.j.o.c.h> sponzorovanej jezdec vzdyt taky delam reklamu…

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:35 | Nahoru | #107900
No to si děláte srandu.
Teď jsem koukl na dva první odkazy v googlu pro zajíždění nových kotoučů + destiček a naprosto se rozcházejí, tak nevím.

1 - Pokud zajíždíte nové kotouče, postupujte podle zajížděcí instrukce výrobce kotoučů.

Je velmi důležité nechat nové kotouče projít prvním teplotním cyklem s už zajetými deskami před tím, než namontujete nové. Tzn. kotouče se musí zvolna zahřát na provozní teplotu (350oC), kdy se otevřou póry v litině a do těchto pórů se přenese třecí materiál ze zaběhnutých desek.

Pokud by byly použity s novými kotouči nové desky, do kotoučů se mohou přenést látky, které ještě nejsou plně stabilizovány a účinnost brzd je potom snížena.

Po zajetí do boxů nechte brzdy úplně vychladnout a zkontrolujte vzhled kotouče. Tenká vrstva naneseného třecího materiálu na povrchu kotouče by měla být stejnoměrná po celém jeho povrchu. Každá odchylka (skvrna) způsobí vibraci pedálu při brždění. Použití termo barev na kotoučích zajistí přesnější zajížděcí proces.

2 - Zabíhání nových brzdových kotoučů a destiček:

rozjeďte po rovině a vhodném povrchu motocykl až na druhý rychlostní stupeň na takovou rychlost, že máte motocykl pod kontrolou - samozřejmě tak, abyste dodrželi bezpečnost provozu a své jízdy na motocyklu
vždy zvolte takový povrch a rychlost, abyste neohrozili riskantní jízdou sebe nebo ostatní účastníky silničního provozu!!!
tvrdě zabrzděte – vyvarujte se pozvolnému brzdění, kdy pouze přibrzďujete a kotouč se mezi destičkami „protáčí“
opakujte 10x s pauzami min. 30sekund, aby se styčné plochy brzdy ochladily

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:36 | Nahoru | #107901
assassin> Pošli foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:41 | Nahoru | #107902
blackbiker> Asi bych věřil spis ty dvojce,jinak sou všechny nový motorky v prdeli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:41 | Nahoru | #107903
blackbiker> to prvni je pro litinovy kotouce, coz je rozdil proti ocelovejm.

Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:44 | Nahoru | #107904
určitě znáte ,ale pro pořádek : Brembo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:45 | Nahoru | #107905

zmulin píše: blackbiker> Asi bych věřil spis ty dvojce,jinak sou všechny nový motorky v prdeli


Asi jo no, ale rvát tvrdě za nový kotouče a desky se mi dost příčí.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:47 | Nahoru | #107906

Stev píše: blackbiker> to prvni je pro litinovy kotouce, coz je rozdil proti ocelovejm.


Dobrý oko

Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:48 | Nahoru | #107907
Já jako trubka jsem vždy ty kotouče nechal s lehkým stiskem protáčet.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 15:49 | Nahoru | #107908

blackbiker píše: Asi jo no, ale rvát tvrdě za nový kotouče a desky se mi dost příčí.



podle me je obecnej postup zajizdeni novejch desek rozjet se, lehce brzdit aby se brzdy zahraly, a nakonec prudce zabrzdit skoro do zastaveni, a tohle nekolikrat opakovat.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 16:09 | Nahoru | #107909
blackbiker> tech postupu je vic, lisi se to podle toho jestli auto/motorka, silnicni pouziti - OEM dily vs zavodni speciality, litinove vs nerez kotouce….

u zajizdeni novych desek se uvadi postup I tak, ze brzdis tak aby se brzdy ohraly na urcitou teplotu, ale neprekrocily ji... co nejrychleji - idealne na brzde, nebo na letisti - merit IR teplotu … po ohrati na tuhle teplotu se to ma nechat odpocinout - vychladit. mely by se ohrat ruzna pojiva v deskach, vylezt na povrch a tam ztuhnout… pri dalsim zabrzdeni se tyhle ztuhly pryskirice nebo kdo vi co to je odroli…

jde o to, aby ty cerstvy roztaveny pojiva nekontaminovaly ohratej kotouc a nezalepily ho...

kazdopadne pocitam s tim, ze drahe zavodni desky si prosly nejakym teplotnim cyklem na tohle "vyzihani" a neni treba tohle resit…

proto je tech postupu spousta a jdou casto proti sobe… ja osobne bych lehce obrousil ten kotouc, pokud menis za jinou smes a pak nad tim uz extra nebadal….

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 17:30 | Nahoru | #107910
assassin> Velice pravděpodobně budu dávat i nové kotouče, abych měl kompletní dvě sady kol. U destiček jsem nahlodaný a asi vyzkouším ty japonský pro mě neznámý ZCOO.

Naposledy editováno 21.01.2021 17:30:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist