paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:36 | Nahoru | #1

assassin píše: Zajoch: s tou citaci od accossato prave moc nesouhlasím, rekl bych, ze se na okruhu naopak jezdi ty mene “tvrde” brzdy.

Asi by stalo za to kouknout na popis te pumpy co ma stelovaci pivot - ala brembo rcs. Ale treba prave brembo pumpy ala 19x18 doporučuje na okruh a 19x20 do provozu. U rcs pisou tu polohu “18” na okruh na sucho a “20” na mokro - sice prvni kontakt desek je “rychlejsi” na te “tvrde” pumpe, ale pak se to mnohem lip moduluje silou... jen na poradnej účinek nemas silu...

Petr na te origo pumpe brzdil nadoraz a jeste to bylo malo a brzdil zbytecne dlouho a desky horely - dali jsme tu “měkkou” pumpu - 16x16 (brembo ji dela jen na zavody v cnc verzi, klasickou maji jen 16x18) a uz to brzdi jinak - muze brzdit kratší dobu intenzivněji a i desky drzi...



Accossato má asi jinou technologii :D

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 14:38 | Nahoru | #2
z.a.j.o.c.h> Je to mozny, ale funguje :)

Ja prave teorerizovanim dosel k te 19x18 brembo pumpe a ted bych chtel zkusit tu 19x18 od accossato - ostatne od nich mame pumpy na motardech, ta brembo je strasne draha protoze maji jen cnc.

Nedokazu si tipnout, jestli ta 19x18 bude to co chci .... Kazdopadne nejspis budu mit tu brembo pumpu navic, kdybys to chtel zkusit..

Naposledy editováno 21.01.2021 14:39:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist