paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 16:09 | Nahoru | #1
blackbiker> tech postupu je vic, lisi se to podle toho jestli auto/motorka, silnicni pouziti - OEM dily vs zavodni speciality, litinove vs nerez kotouce….

u zajizdeni novych desek se uvadi postup I tak, ze brzdis tak aby se brzdy ohraly na urcitou teplotu, ale neprekrocily ji... co nejrychleji - idealne na brzde, nebo na letisti - merit IR teplotu … po ohrati na tuhle teplotu se to ma nechat odpocinout - vychladit. mely by se ohrat ruzna pojiva v deskach, vylezt na povrch a tam ztuhnout… pri dalsim zabrzdeni se tyhle ztuhly pryskirice nebo kdo vi co to je odroli…

jde o to, aby ty cerstvy roztaveny pojiva nekontaminovaly ohratej kotouc a nezalepily ho...

kazdopadne pocitam s tim, ze drahe zavodni desky si prosly nejakym teplotnim cyklem na tohle "vyzihani" a neni treba tohle resit…

proto je tech postupu spousta a jdou casto proti sobe… ja osobne bych lehce obrousil ten kotouc, pokud menis za jinou smes a pak nad tim uz extra nebadal….

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.1.2021 v 17:30 | Nahoru | #2
assassin> Velice pravděpodobně budu dávat i nové kotouče, abych měl kompletní dvě sady kol. U destiček jsem nahlodaný a asi vyzkouším ty japonský pro mě neznámý ZCOO.

Naposledy editováno 21.01.2021 17:30:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist