kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
u zajizdeni novych desek se uvadi postup I tak, ze brzdis tak aby se brzdy ohraly na urcitou teplotu, ale neprekrocily ji... co nejrychleji - idealne na brzde, nebo na letisti - merit IR teplotu … po ohrati na tuhle teplotu se to ma nechat odpocinout - vychladit. mely by se ohrat ruzna pojiva v deskach, vylezt na povrch a tam ztuhnout… pri dalsim zabrzdeni se tyhle ztuhly pryskirice nebo kdo vi co to je odroli…
jde o to, aby ty cerstvy roztaveny pojiva nekontaminovaly ohratej kotouc a nezalepily ho...
kazdopadne pocitam s tim, ze drahe zavodni desky si prosly nejakym teplotnim cyklem na tohle "vyzihani" a neni treba tohle resit…
proto je tech postupu spousta a jdou casto proti sobe… ja osobne bych lehce obrousil ten kotouc, pokud menis za jinou smes a pak nad tim uz extra nebadal….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.01.2021 17:30:40