kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja bych tam zkusil dostat kratší plyn, kratší prevod (u toho to ideálně preskladat na 520 řetěz) a pokud mas příliš penez navic tak zacit odlehcovat
Řetěz, baterka a vyfuk jsou nejlevnější úspory hmotnosti... pak uz to leze do penez.
20-30kg uz je docela znat a po pravdě me ted ta motorka o dost vic bavi ...
929 ma jine brzdy nez 954? To bych tam zkusil sehnat ty, ma je Stev a prijdou mi ok (byly tusim i na SP)
Naposledy editováno 21.01.2021 14:20:14
assassin píše: 929 je nejlepsi vymenit za 954
Ja bych tam zkusil dostat kratší plyn, kratší prevod (u toho to ideálně preskladat na 520 řetěz) a pokud mas příliš penez navic tak zacit odlehcovat
Řetěz, baterka a vyfuk jsou nejlevnější úspory hmotnosti... pak uz to leze do penez.
20-30kg uz je docela znat a po pravdě me ted ta motorka o dost vic bavi ...
929 ma jine brzdy nez 954? To bych tam zkusil sehnat ty, ma je Stev a prijdou mi ok (byly tusim i na SP)
kratší plyn už leží v garáži, převod a řetěz popřemýšlím, seženu řidítka s nastavitelným úhlem sklonu, lauf jsem zatím sehnal origo (kdyby náhodou), teď tam je nějakej "laďák", ale bez E, já když už tak raději s a i s tlumivkou, baterku asi dám časem taky lehčí (teď je tam nová, tak mi je ji líto vyhodit...:))
a brzdy vypadají stejně, jen kouknu ještě na pumpu...a hlavně hodim do prdele čínský páčky a gripy a průhledný plexi, teď tam je černý a to mě sere...:)
nechci se s tím moc srát, takže žádný extrémy, ale funkční a relativně levný úpravy proč ne...
E: plus je tam káenko, což bych možná taky dal do hajzlu...
Naposledy editováno 21.01.2021 14:49:27