bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 10:53 | Nahoru | #33151
drippera> super !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 10:53 | Nahoru | #33152
drippera> CO-JE-TO-ZA-MRDKU šak to nemá, ani pořádné vohlinsy a M50 taky né ... beztak to bude v inzerci dřív, než na Valachoch sleze poslední sníh

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 10:53 | Nahoru | #33153
drippera> tak sand to na pošesté vyjde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 10:55 | Nahoru | #33154
lubbek> tečou mi sliny až do klávesnice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 10:57 | Nahoru | #33155
drippera> tak hlavně užívej

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 11:02 | Nahoru | #33156
PETARDAK> toto ešte od Poláška by som rád. Ale nejako sa to manželke nepáči, že by som ďalšiu jebku dotiahol domov. A ja neviem prečo...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 11:28 | Nahoru | #33157
nerozumí investicím...
jo spořit na úrok 4% ...to by jí nadchlo... ale když nakoupíš za 170...a za 20 let prodáš za ...ehm.,...ehm ...no neprodáš, ale to je jedno ...no ne? Rodinné zlato se neprodává

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:16 | Nahoru | #33158

PETARDAK píše: drippera> CO-JE-TO-ZA-MRDKU šak to nemá, ani pořádné vohlinsy a M50 taky né ... beztak to bude v inzerci dřív, než na Valachoch sleze poslední sníh



(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:17 | Nahoru | #33159

Honzatuu píše: drippera> tak hlavně užívej



Budu se snažit. Dík..

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:21 | Nahoru | #33160
drippera> To je cely rozdil mezi temi verzemi? jen brzdy a tlumice?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:25 | Nahoru | #33161

zelva0007 píše: drippera> To je cely rozdil mezi temi verzemi? jen brzdy a tlumice?



Hlavní je ego

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:27 | Nahoru | #33162
zelva0007> ještě se Ti nádavkem můžou posmívat na pumpě

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:39 | Nahoru | #33163

zelva0007 píše: drippera> To je cely rozdil mezi temi verzemi? jen brzdy a tlumice?



esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..

Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:51 | Nahoru | #33164
Petta> kotrola trakce, ta se pro lamu jako ja ceni

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:56 | Nahoru | #33165
t_freedom> absolútny súhlas.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 13:08 | Nahoru | #33166

zelva0007 píše: Petta> kotrola trakce, ta se pro lamu jako ja ceni



když seš lama, tak zůstaneš lamou... protože kontrola trakce tě naučí leda na výjezdu otočit plnej a zírat jak to zrychluje...
Je to kurva návykový... poprvé jsem sedl na Tuono V4 a nějak mi to nechtěl mozek dovolit, v náklonu tomu naložit plnej kotel ze 170HP. Po čase to prostě děláš a přestaneš nad tím přemýšlet. Takže jestli to člověk neumí a je lama, tak si jen zvykne a nebude to řešit...

Naposledy editováno 15.02.2018 13:09:06

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 13:23 | Nahoru | #33167

t_freedom píše: když seš lama, tak zůstaneš lamou... protože kontrola trakce tě naučí leda na výjezdu otočit plnej a zírat jak to zrychluje...
Je to kurva návykový... poprvé jsem sedl na Tuono V4 a nějak mi to nechtěl mozek dovolit, v náklonu tomu naložit plnej kotel ze 170HP. Po čase to prostě děláš a přestaneš nad tím přemýšlet. Takže jestli to člověk neumí a je lama, tak si jen zvykne a nebude to řešit...



Zrovna nedávno jsem nad tím přemýšlel,jestli by mi to k něčemu bylo,když mozek by mě stejně asi nedovolil to doklapnout,když to přece nejde

Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 13:27 | Nahoru | #33168
Kontrola trakce na SF/S fungovala jen na půl. Měl jste ty eska tři a na každém to vždycky vypnul. Dělo se to na všech třech! V jednom případě šlo o funglovku, tudíž jsem to i reklamoval, nepomohlo nic.

Dělalo to asi toto..

Když to bylo nastavené na jakýkoliv stupeň zásahu, tak si to stejně občas sepnulo úplně samo, jak se tomu chtělo. Nejhorší bylo, když jedete 130-140km/h ustálenou rychlostí a najednou "škub" plyn konstantní, vozovka suchá, ani přejezd bílé čáry, ani had na silnici, nic. Rozbil jsem si vajca o nádrž, ale ten zásah byl tak půl vteřinový. Jenmože je to jako když najednou úplně zavřeš plyn a nečekáš to. Ostatně i to stačilo k pořádnému vyleknání. Kontrola dat po jízdě na DDA ukázala jasnou píčovinu. Otáčky motoru, plyn, rychlost, vše bylo správně a ten zásah DTC tam byl taky. Nikdo si s tím nevěděl rady. No tak jsem to vždycky vypnul a jezdil bez toho. Sociál DTC nemá a nikdy mi to nechybělo.
Na Tuonu V4FAC je to daleko sofistikovanější a propracovanější TC. Tam to funguje jak má a jak psal Freedom, je to návyková a parádní věc. Na SF to ale není potřeba. Pokud teda nejsi lopata.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 13:42 | Nahoru | #33169

Petta píše: esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..

Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??



Upřímně si myslím, že to bude dost podobný jako Radošovo 1090R. Ne? Na kraťučko poskládané kvalty, silný a lineární tah furt, super brzdy, skvělá převodovka, ergonomii trochu doladit řidítkama a hotovo. Nemyslím si, že to bude takový brutus, jak říkal Sršeň. 1078 Vs1090. I když divočejší to být může, neříkám že ne, ale nijak výrazně?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 13:44 | Nahoru | #33170
t_freedom> Tak ja to chci (za predpokladu, ze to funguje) pro pocit sucha a bezpeci. Proste jen tak. Timto zpusobem, ze za to budu automaticky brat na kazdem vyjezdu a spolehat na TC jsem nad tim neuvazoval (ale dava to smysl). Spise jako takovou pojistku, kdyz to prezenu. Ale pokud to na SF nefunguje jak ma, tak je to bezpredmetne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 13:48 | Nahoru | #33171
zelva0007> Třeba to byly jen moje tři "páteční kousky" Co já vím.. A na ostatních to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:25 | Nahoru | #33172
drippera> no, moc bych na to nesázel... první TC system od Ducati...v tý době se tak nějak začínalo...a vím, že z toho nebyli nadšení ani všichni novináři...
Mám za to, že tohle vypínání dělal rozdíl rychlostí kol při poskočení na nervnostech, nebo prostě když si to přední odlepil a elektronika si myslela, že se zadní točí rychleji

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:28 | Nahoru | #33173
Petta> Sháníš 1078RR? Někdo tu psal,že je citlivější na plynu než 1090RR, ostřejší brzdy, méně pohodlná-horší ergonomie...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:30 | Nahoru | #33174

zelva0007 píše: t_freedom> Tak ja to chci (za predpokladu, ze to funguje) pro pocit sucha a bezpeci. Proste jen tak. Timto zpusobem, ze za to budu automaticky brat na kazdem vyjezdu a spolehat na TC jsem nad tim neuvazoval (ale dava to smysl). Spise jako takovou pojistku, kdyz to prezenu. Ale pokud to na SF nefunguje jak ma, tak je to bezpredmetne.



Ja to na motorce nikdy nemel, ale z auta soudim, ze pak nejsi schopny zaznamenat, kdy to funguje a kdy ne (krom blikani kontrolek). Takze v aute s TC se proste citu pro plyn nenaucis a naopak to tam zacnes driv nebo pozdeji sazet. Stejne, jak to rika t-freedom pro motorky. IMHO je videt posun v umeni jezdcu i v MotoGP. Driv si davali okruh driftem jen skutecni borci jako Stoner, dneska to posle TC kontrolovanym driftem i novacek na okruhu s patricne drahou okruhovkou. Jestli je to dobre, nebo spatne nevim. Ja za sebe bych byl pysnejsi na zvladani driftu bez TC. Ale ja jsem dinosaurus a moderni lidi chteji byt rychlejsi a pritom v suchu a bezpeci.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:44 | Nahoru | #33175
DrDNA01> Souhlasim. Jak jsem rikal, chtel jsem to jen pro pocit “kdyby nahodou”. Thats all. Pravda, ze kdysi jsem chtel i ABS a nemam ho a jezdim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:55 | Nahoru | #33176

drippera píše: Upřímně si myslím, že to bude dost podobný jako Radošovo 1090R. Ne? Na kraťučko poskládané kvalty, silný a lineární tah furt, super brzdy, skvělá převodovka, ergonomii trochu doladit řidítkama a hotovo. Nemyslím si, že to bude takový brutus, jak říkal Sršeň. 1078 Vs1090. I když divočejší to být může, neříkám že ne, ale nijak výrazně?



Prej je to posledni opravdova Brutale. Neco jako SF u Ducati. Udajne to ma tah na posrani. Hrozne by me to zajimalo.. Je to krasna masina a v laku od Tamburiniho by byla neskutecna. Bohuzel na recenze nedam a nikoho, kdo ji zkusil, taky ne..

Joker: no, premyslim. pres zimu casu dost na rozmysleni. fakt je, ze na 1090 mi ten posed moc nesedi. Uzka riditka, hodne zlomeny nohy. Za to na 800, tam se citim hodne dobre. Ale zase to nejede tolik, no. Uvidim..

Jinak ja ABS uplne nesnasim. Diky nemu jsem se podival do kaceru, kdyz jsem ho zapomnel vypnout. Proste nezabrzdis. Radsi si i pisknu prednim, nez tohle. Na Dragsteru uz jsem ho chtel vypreparovat ven..

Naposledy editováno 15.02.2018 15:07:21

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 15:27 | Nahoru | #33177
Petta> Já nevím,chtěl bych jí zkusit. Jezdil jsem 1090RR a musím uznat,že ta motorka je hodnější a příjemnější,než moje 910R. Sice je silnější,ale ten výkon přichází tak nějak v kontrolovaně. Moje je ucukaná po plynu a ostřejší po brzdách než 1090RR no a 1078RR má obojí údajně ještě výraznější,tak nevím.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 15:40 | Nahoru | #33178

t_freedom píše: drippera> no, moc bych na to nesázel... první TC system od Ducati...v tý době se tak nějak začínalo...a vím, že z toho nebyli nadšení ani všichni novináři...
Mám za to, že tohle vypínání dělal rozdíl rychlostí kol při poskočení na nervnostech, nebo prostě když si to přední odlepil a elektronika si myslela, že se zadní točí rychleji



Jo. To možné je. No, zkrátka jsem to měl vypnuté, takže fungování jsem nikterak víc nepruboval. A díky bohu to nastavení drželo i po vypnutí klíčku. Že jsem to nemusel přenastavovat před každou jízdou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 16:26 | Nahoru | #33179
drippera> tak paráda, přes pět eSek ses dostal k socce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 16:36 | Nahoru | #33180

drippera píše: Já myslel, že už to všeci normálně víte.

Ale musíte mi slíbit, že se mi nebudete smát. Já ho prostě miluju. Já bez něj nemůžu žít..

SF1098 sociální edice..



Jeeeeee.........Co ty karbanatkove laufy? ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist