globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:39 | Nahoru | #1

zelva0007 píše: drippera> To je cely rozdil mezi temi verzemi? jen brzdy a tlumice?



esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..

Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 12:51 | Nahoru | #2
Petta> kotrola trakce, ta se pro lamu jako ja ceni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 13:42 | Nahoru | #3

Petta píše: esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..

Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??



Upřímně si myslím, že to bude dost podobný jako Radošovo 1090R. Ne? Na kraťučko poskládané kvalty, silný a lineární tah furt, super brzdy, skvělá převodovka, ergonomii trochu doladit řidítkama a hotovo. Nemyslím si, že to bude takový brutus, jak říkal Sršeň. 1078 Vs1090. I když divočejší to být může, neříkám že ne, ale nijak výrazně?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:28 | Nahoru | #4
Petta> Sháníš 1078RR? Někdo tu psal,že je citlivější na plynu než 1090RR, ostřejší brzdy, méně pohodlná-horší ergonomie...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist