kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: drippera> To je cely rozdil mezi temi verzemi? jen brzdy a tlumice?
esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..
Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..
Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??
Upřímně si myslím, že to bude dost podobný jako Radošovo 1090R. Ne? Na kraťučko poskládané kvalty, silný a lineární tah furt, super brzdy, skvělá převodovka, ergonomii trochu doladit řidítkama a hotovo. Nemyslím si, že to bude takový brutus, jak říkal Sršeň. 1078 Vs1090. I když divočejší to být může, neříkám že ne, ale nijak výrazně?