kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jo spořit na úrok 4% ...to by jí nadchlo... ale když nakoupíš za 170...a za 20 let prodáš za ...ehm.,...ehm ...no neprodáš, ale to je jedno ...no ne? Rodinné zlato se neprodává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: drippera> CO-JE-TO-ZA-MRDKU šak to nemá, ani pořádné vohlinsy a M50 taky né ... beztak to bude v inzerci dřív, než na Valachoch sleze poslední sníh
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: drippera> To je cely rozdil mezi temi verzemi? jen brzdy a tlumice?
esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..
Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Petta> kotrola trakce, ta se pro lamu jako ja ceni
když seš lama, tak zůstaneš lamou... protože kontrola trakce tě naučí leda na výjezdu otočit plnej a zírat jak to zrychluje...
Je to kurva návykový... poprvé jsem sedl na Tuono V4 a nějak mi to nechtěl mozek dovolit, v náklonu tomu naložit plnej kotel ze 170HP. Po čase to prostě děláš a přestaneš nad tím přemýšlet. Takže jestli to člověk neumí a je lama, tak si jen zvykne a nebude to řešit...
Naposledy editováno 15.02.2018 13:09:06
t_freedom píše: když seš lama, tak zůstaneš lamou... protože kontrola trakce tě naučí leda na výjezdu otočit plnej a zírat jak to zrychluje...
Je to kurva návykový... poprvé jsem sedl na Tuono V4 a nějak mi to nechtěl mozek dovolit, v náklonu tomu naložit plnej kotel ze 170HP. Po čase to prostě děláš a přestaneš nad tím přemýšlet. Takže jestli to člověk neumí a je lama, tak si jen zvykne a nebude to řešit...
Zrovna nedávno jsem nad tím přemýšlel,jestli by mi to k něčemu bylo,když mozek by mě stejně asi nedovolil to doklapnout,když to přece nejde
Dělalo to asi toto..
Když to bylo nastavené na jakýkoliv stupeň zásahu, tak si to stejně občas sepnulo úplně samo, jak se tomu chtělo. Nejhorší bylo, když jedete 130-140km/h ustálenou rychlostí a najednou "škub" plyn konstantní, vozovka suchá, ani přejezd bílé čáry, ani had na silnici, nic. Rozbil jsem si vajca o nádrž, ale ten zásah byl tak půl vteřinový. Jenmože je to jako když najednou úplně zavřeš plyn a nečekáš to. Ostatně i to stačilo k pořádnému vyleknání. Kontrola dat po jízdě na DDA ukázala jasnou píčovinu. Otáčky motoru, plyn, rychlost, vše bylo správně a ten zásah DTC tam byl taky. Nikdo si s tím nevěděl rady. No tak jsem to vždycky vypnul a jezdil bez toho. Sociál DTC nemá a nikdy mi to nechybělo.
Na Tuonu V4FAC je to daleko sofistikovanější a propracovanější TC. Tam to funguje jak má a jak psal Freedom, je to návyková a parádní věc. Na SF to ale není potřeba. Pokud teda nejsi lopata.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: esko ma Öhlins podvozek, kovany kola a trakci. M50 tehdy jeste nebyly, obe verze maji M4 trmeny..
Je tu nekdo, kdo je na Brutale 1078RR??
Upřímně si myslím, že to bude dost podobný jako Radošovo 1090R. Ne? Na kraťučko poskládané kvalty, silný a lineární tah furt, super brzdy, skvělá převodovka, ergonomii trochu doladit řidítkama a hotovo. Nemyslím si, že to bude takový brutus, jak říkal Sršeň. 1078 Vs1090. I když divočejší to být může, neříkám že ne, ale nijak výrazně?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mám za to, že tohle vypínání dělal rozdíl rychlostí kol při poskočení na nervnostech, nebo prostě když si to přední odlepil a elektronika si myslela, že se zadní točí rychleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: t_freedom> Tak ja to chci (za predpokladu, ze to funguje) pro pocit sucha a bezpeci. Proste jen tak. Timto zpusobem, ze za to budu automaticky brat na kazdem vyjezdu a spolehat na TC jsem nad tim neuvazoval (ale dava to smysl). Spise jako takovou pojistku, kdyz to prezenu. Ale pokud to na SF nefunguje jak ma, tak je to bezpredmetne.
Ja to na motorce nikdy nemel, ale z auta soudim, ze pak nejsi schopny zaznamenat, kdy to funguje a kdy ne (krom blikani kontrolek). Takze v aute s TC se proste citu pro plyn nenaucis a naopak to tam zacnes driv nebo pozdeji sazet. Stejne, jak to rika t-freedom pro motorky. IMHO je videt posun v umeni jezdcu i v MotoGP. Driv si davali okruh driftem jen skutecni borci jako Stoner, dneska to posle TC kontrolovanym driftem i novacek na okruhu s patricne drahou okruhovkou. Jestli je to dobre, nebo spatne nevim. Ja za sebe bych byl pysnejsi na zvladani driftu bez TC. Ale ja jsem dinosaurus a moderni lidi chteji byt rychlejsi a pritom v suchu a bezpeci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Upřímně si myslím, že to bude dost podobný jako Radošovo 1090R. Ne? Na kraťučko poskládané kvalty, silný a lineární tah furt, super brzdy, skvělá převodovka, ergonomii trochu doladit řidítkama a hotovo. Nemyslím si, že to bude takový brutus, jak říkal Sršeň. 1078 Vs1090. I když divočejší to být může, neříkám že ne, ale nijak výrazně?
Prej je to posledni opravdova Brutale. Neco jako SF u Ducati. Udajne to ma tah na posrani. Hrozne by me to zajimalo.. Je to krasna masina a v laku od Tamburiniho by byla neskutecna. Bohuzel na recenze nedam a nikoho, kdo ji zkusil, taky ne..
Joker: no, premyslim. pres zimu casu dost na rozmysleni. fakt je, ze na 1090 mi ten posed moc nesedi. Uzka riditka, hodne zlomeny nohy. Za to na 800, tam se citim hodne dobre. Ale zase to nejede tolik, no. Uvidim..
Jinak ja ABS uplne nesnasim. Diky nemu jsem se podival do kaceru, kdyz jsem ho zapomnel vypnout. Proste nezabrzdis. Radsi si i pisknu prednim, nez tohle. Na Dragsteru uz jsem ho chtel vypreparovat ven..
Naposledy editováno 15.02.2018 15:07:21
t_freedom píše: drippera> no, moc bych na to nesázel... první TC system od Ducati...v tý době se tak nějak začínalo...a vím, že z toho nebyli nadšení ani všichni novináři...
Mám za to, že tohle vypínání dělal rozdíl rychlostí kol při poskočení na nervnostech, nebo prostě když si to přední odlepil a elektronika si myslela, že se zadní točí rychleji
Jo. To možné je. No, zkrátka jsem to měl vypnuté, takže fungování jsem nikterak víc nepruboval. A díky bohu to nastavení drželo i po vypnutí klíčku. Že jsem to nemusel přenastavovat před každou jízdou.