globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:25 | Nahoru | #1
drippera> no, moc bych na to nesázel... první TC system od Ducati...v tý době se tak nějak začínalo...a vím, že z toho nebyli nadšení ani všichni novináři...
Mám za to, že tohle vypínání dělal rozdíl rychlostí kol při poskočení na nervnostech, nebo prostě když si to přední odlepil a elektronika si myslela, že se zadní točí rychleji

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 15:40 | Nahoru | #2

t_freedom píše: drippera> no, moc bych na to nesázel... první TC system od Ducati...v tý době se tak nějak začínalo...a vím, že z toho nebyli nadšení ani všichni novináři...
Mám za to, že tohle vypínání dělal rozdíl rychlostí kol při poskočení na nervnostech, nebo prostě když si to přední odlepil a elektronika si myslela, že se zadní točí rychleji



Jo. To možné je. No, zkrátka jsem to měl vypnuté, takže fungování jsem nikterak víc nepruboval. A díky bohu to nastavení drželo i po vypnutí klíčku. Že jsem to nemusel přenastavovat před každou jízdou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist