globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:30 | Nahoru | #1

zelva0007 píše: t_freedom> Tak ja to chci (za predpokladu, ze to funguje) pro pocit sucha a bezpeci. Proste jen tak. Timto zpusobem, ze za to budu automaticky brat na kazdem vyjezdu a spolehat na TC jsem nad tim neuvazoval (ale dava to smysl). Spise jako takovou pojistku, kdyz to prezenu. Ale pokud to na SF nefunguje jak ma, tak je to bezpredmetne.



Ja to na motorce nikdy nemel, ale z auta soudim, ze pak nejsi schopny zaznamenat, kdy to funguje a kdy ne (krom blikani kontrolek). Takze v aute s TC se proste citu pro plyn nenaucis a naopak to tam zacnes driv nebo pozdeji sazet. Stejne, jak to rika t-freedom pro motorky. IMHO je videt posun v umeni jezdcu i v MotoGP. Driv si davali okruh driftem jen skutecni borci jako Stoner, dneska to posle TC kontrolovanym driftem i novacek na okruhu s patricne drahou okruhovkou. Jestli je to dobre, nebo spatne nevim. Ja za sebe bych byl pysnejsi na zvladani driftu bez TC. Ale ja jsem dinosaurus a moderni lidi chteji byt rychlejsi a pritom v suchu a bezpeci.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2018 v 14:44 | Nahoru | #2
DrDNA01> Souhlasim. Jak jsem rikal, chtel jsem to jen pro pocit “kdyby nahodou”. Thats all. Pravda, ze kdysi jsem chtel i ABS a nemam ho a jezdim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist