globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: aditiva VIF
29.3.2015 v 13:36
Zdar. Má někdo zkušenosti s přidaváním VIF aditiva do motorky? Mám Versyse 650. DĚKUJI

(reakce na) aditiva VIF

31.3.2015 v 20:15 | Nahoru | #61
splasenytrubky> nezlob se možná tomu rozumíš selským rozumem ale jak to lítá ve skutečnosti o tom nemáš páru, jinak bys něco podobneho nenapsal,

Naposledy editováno 31.03.2015 20:16:48

aditiva VIF

31.3.2015 v 20:23 | Nahoru | #62
.

aditiva VIF

31.3.2015 v 21:30 | Nahoru | #63
Osvědčená kvalita! Leju to léta,naco kupovat ...třeba vervu která je o tři kačky dražší když toto navýší cenu cca o 50h/litr. Hlavně ti vo tankují sračky u ono by to měli používat. Sorry

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

31.3.2015 v 22:27 | Nahoru | #64

Hellborn píše: Nějak ověřený?



Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.

Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 00:14 | Nahoru | #65
Džanek> ano, co popisuješ se občas projeví u starších aut se zanedbávanou údržbou. Jenže když už máš jednou zanesené vstřikování, máš volbu, jestli aditivum riskneš,(některým komplikacím se dá bránit údržbou), nebo to necháš dál umírat. (zhoršující se výkon, spotřeba, výhledově investice do oprav)

aditiva VIF

1.4.2015 v 00:48 | Nahoru | #66
Sluší se říct, že čerp. stanice musí prodat tolik a tolik procent z prodeje bio složky(nevím přesně kolik), to jestli jí prodají zvlášť jako bio naftu, nebo ji přimíchají do běžné nafty, už je jejich věc. Takže teoreticky lze koupit i dnes naftu s 0%meřa. Jinak bio nafta je super věc, dokuď stále zbývá dost prostoru pro obilí. Osobně na tyhle všelijaké eko paliva nevěřím, a tak nezbývá než čekat, kdy vědci zvládnou jadernou fůzi, která jediná může z dlouhodobého hlediska nahradit fosilní paliva a ropná lobby přestane brzdit rozšíření nových technologií. Pevně věřím, že se děti jednou bodou učit o ropě jako se dnes učí o století páry.

Naposledy editováno 01.04.2015 01:02:34

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 08:22 | Nahoru | #67

Džanek píše: Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.

Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.



A kolik z těch aut bylo nových nebo mělo vyčištěnou nádrž?

Kamarádovi se po pár nádržích na V-power taky ucpal palivový filtr (rozpustil se X-letý bordel v nádrži a ucpalo to filtr). Je proto ten benzín špatný? Stejné je to s VIFem nebo jinými čistícími prostředky. Chce to použití i myslet.

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 10:42 | Nahoru | #68

Džanek píše: Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.

Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.



1)-asi to na sebe navázalo velké množství vody co byla v nádrži a udělalo směs totální břečky-ale věřím tomu,že po další aplikaci by problém nebyl a přípravek by udělal co měl-zabránil zamrznutí...
2)-jakým způsobem to ovlivnilo turbo,to nechápu.možná jen shoda náhod.
3)-nechápu vůbec
4)-rozpoštědla byly a jsou problém-pokud je usazenin moc,tak je nerozpustí,ale jen uvolní a ty se začnou odlupovat ve velkých kusech a ucpávají sací koše,a pod....
tohle neuznávám.nejlepčí odkarbonování motoru je častější výměna oleje.....
...v palivovém systému je to podobné.

Naposledy editováno 01.04.2015 10:44:05

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 12:19 | Nahoru | #69

Džanek píše: 4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.



Už to naznačili ostatní, tak jen doplním, že "dekarbonizovat" motor nějakou chemikálií v palivu je už z principu blbost, jelikož krom toho, že se mohou odloupnout velké vrstvy úsad a zničit hlavu (při nejmenším), hlavně nastane ten problém, že motor je již do určité míry vyběhaný a díky vrstvě úsad, hlavně na válcích, má "vymezené vůle". Takže po takovém odkarbonování, kor u starého motoru s velkým nájezdem, bude výsledkem pouze to, že motor začne žrát olej a dost možná i klapat. Takže následně bude třeba minimálně výbrus válců, přehonování a montáž adekvátních pístů. Přitom rovnou zabrousit ventily a možná bude třeba i přefrézovat sedla. Takže různé "čisticí" utrejchy nepoužívat, ve většině případů natropí víc škody, jak užitku.

Tady je to nádherně vidět:



Hydroštely klapou jako šicí stroj, čerpadlo mele z posledního, vypadá to na vakly i na čepech, to, co letí z laufu, také svědčí o tom, jak motor při této "operaci" dostává na prdel. Stejně pak bude muset na rozborku ,takže nejen, že zbytečně vyhozené peníze za nějaký sajrajt, ale navíc ještě zbytečně zkrácený čas do doby, kdy motor skutečně bude muset na repasi.

aditiva VIF

1.4.2015 v 13:58 | Nahoru | #70
VIF používám do auta - diesel, zatím spokojenost - zlepšili se mi studené starty.

aditiva VIF

1.4.2015 v 16:35 | Nahoru | #71
tvl ta Oktafka na videu ma zabudovanu technologiu na generovanie hmly ako T72 alebo BVP. Ja myslim ze slusny sposob ako zabranit cajtom zamerat a odfotit priestupok

aditiva VIF

1.4.2015 v 16:53 | Nahoru | #72
Já to používám taky, hlavně v zimě, ale i v létě do golfa TDi... Výsledek? Co já vím, dobrej pocit

aditiva VIF

1.4.2015 v 16:56 | Nahoru | #73
Ale k věci, při pořádným výplachu motoru(opakováné předávkování VIF) do pašíka 1.9 TDI PD se zlepšili hodnoty vstřiků, to stejné i u mě na rotačce... V jízdě a chodu téměř nerozpoznatelný... NIcméně po otevření motoru lze poznat jednoduše, zda-li majitel jezdit na čistou naftu nebo na srajdy, takže jestli to trochu zlepší vlastnosti nafty, mělo by to pomoct motoru v životnosti, ale né v jízdě jako takové. Hawk

aditiva VIF

1.4.2015 v 18:59 | Nahoru | #74
VIF benzím jsem si koupil k vánocům, jen tak na vyzkoušení. Mám rád reálný údaje a podle nich mám v autě od prvního použití reálně nižší spotřebu. Jezdím +/- stejný trasy, styl, na nádrž dám od ledna 750 - 800 km Berlingo 1.6 rok 2001 natočeno hektar, motor je utahanej dost ... a to jezdím 70% do práce z práce á 9km, takže prakticky pořád studený, občas tahám vozík s motorkou nebo motorku vozím v autě, jinak sám, s rodinou akorát tak v neděli nebo výlet jednou za čas. Po dálnici bych najel i víc. Kdybych napsal, kolik jsem najel před použitím VIF, tak byste mi stejně nevěřili ... Za mě to funguje a není to žádný placebo. Kupuju nejlevnější benzín 95 u ONO
Do motorky to od ledna taky leju, ale tam je to se spotřebou reálně neměřitelný, záleží, jak moc se válím, ale když to funguje v autě, bude to fungovat i tam.
Za mě je fajn produkt, budu ho kupovat i dál
Nemám s VIF nic společnýho, k aditivum jsem spíš skeptik, ale najdou se takový, co fungujou.
Například do motorky i auta dávám do oleje taky funkční aditiva

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

1.4.2015 v 20:05 | Nahoru | #75
tady je názorná ukázka toho,jak je to asi s naftou a jak si je někdo jistý,která pumpa co prodává......

jediné co je jisté,je,že jednou všichni zdechnem,všechno ostatní je iluze......

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 22:34 | Nahoru | #76

Dolph-cz píše: tady je názorná ukázka toho,jak je to asi s naftou a jak si je někdo jistý,která pumpa co prodává......

jediné co je jisté,je,že jednou všichni zdechnem,všechno ostatní je iluze......


někde to jisté je, někde ne.

aditiva VIF

2.4.2015 v 05:49 | Nahoru | #77
Řeší se tu i aditiva do nafty, i když to přímo s vláknem nesouvisí. Do naftovejch dodávek (Fiat Ducato 3,0 l) dávám aditivum od Kernite už asi rok. Náklady na 1 l jsou cca 60 hal. (je dražší než VIF) Spotřeba šla dolu o cca 0,5 l, motor běží líp, líp to tahne - běžnej provoz s nákladem 1,5-2 t, někdy i kára celkem 3 t, takže celkem klidně i přes 6 tun souprava. Takže do nafty to dává smysl, mě se to reálně osvědčilo. A vyjde to cenově líp, než kupovat nějakou spešl naftu, která je min. o 1,- Kč, ale taky o 3,- dražší. Stejně ti prodejci tam lejou to samý, třeba ten VIF - jen to prodaj místo o 50 hal. co je to stojí alespoň o korunu dráž...
Jak sem psal - u mašiny v benzínu to nemám šanci poznat - u mastodonta s 1,8 l motorem s krouťákem tanku a spotřebou podle křeče v pravý ruce spotřebu ani výkon neřešim, tam to leju z přesvědčení kvůli vstřikovačum atd., benzínový auto žádný nemám, u nafty to ale mám vyzkoušený a dobrý, tam to skutečně znát je.

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

3.4.2015 v 20:28 | Nahoru | #78
Minimalne moje motory udrzbu maji... pravdou je,ze u tech naftovejch aut to odchytal filtr a s tou A6 2.8 jsem to vyjezdil,natankoval novej benzin a prestalo to. To OPC melo najeto cca 140 tis. Nevim co si mam o aditivech do nafty myslet. prestal jsem je pouzivat a aby to nemrzlo, tak tam liju petrolej nebo benzin v pomeru 1:10 uz asi 10 let :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

3.4.2015 v 21:36 | Nahoru | #79

Džanek píše: Minimalne moje motory udrzbu maji... pravdou je,ze u tech naftovejch aut to odchytal filtr a s tou A6 2.8 jsem to vyjezdil,natankoval novej benzin a prestalo to. To OPC melo najeto cca 140 tis. Nevim co si mam o aditivech do nafty myslet. prestal jsem je pouzivat a aby to nemrzlo, tak tam liju petrolej nebo benzin v pomeru 1:10 uz asi 10 let :D


Každého věc. Jen doufám, že jestli budu někdy kupovat ojetinu, tak že to nebude od tebe. Benzín do nafty v zimě v poměru 1:10?

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

3.4.2015 v 23:03 | Nahoru | #80
Ty vole 1:10 to se nedává ani do bagru nebo do T 815

(reakce na) aditiva VIF

4.4.2015 v 00:32 | Nahoru | #81
Carcharot> přesně tak.

aditiva VIF

4.4.2015 v 20:35 | Nahoru | #82
Do své Škody 120 tankuju Optimal 95 (není-li special) a startuje opravdu velmi dobře. Tak ty přísady svou funkci mají.

aditiva VIF

5.4.2015 v 21:34 | Nahoru | #83
Benzin v naftě v takovém poměru už dost snižuje mazivost a čerpadlo i vstřiky dostávají solidně na prdel. Výrobci také už u starších motorů nepředepisovali pro srandu králíkům, že části pal. soustavy, jako filtry apod. se nesmějí prát v benzinu, ale pouze v naftě.

aditiva VIF

6.4.2015 v 19:11 | Nahoru | #84

(reakce na) aditiva VIF

7.4.2015 v 09:33 | Nahoru | #85

splasenytrubky píše: Každého věc. Jen doufám, že jestli budu někdy kupovat ojetinu, tak že to nebude od tebe. Benzín do nafty v zimě v poměru 1:10?


Co se ti na tom nelibi na 100 litru nafty 10 litru benzinu??? Ono kdyby to bylo tak spatny, tak by se me to za 8 let provozu asi nekde projevilo ne? Ale svete div se, vse funguje a funguje to lip nez s nejakejma predrazenejma aditivama. Strasne se me libi jak drtiva vetsina z Vás s tim nema prazadny zkusenosti, jen se ohanite vyrobcema a tim co kdo kde kdyz cetl. Vymejslite tady ptakoviny, zaplatite predrazenou srazku bez efektu je pro ten pocit,ze je to drahy a ze je to dobry,ale neberu Vam to :D A neboj, Tobe bych auto neprodal, to ho raci zapalim ;)

Naposledy editováno 07.04.2015 09:36:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

8.4.2015 v 20:10 | Nahoru | #86

splasenytrubky píše: Každého věc. Jen doufám, že jestli budu někdy kupovat ojetinu, tak že to nebude od tebe. Benzín do nafty v zimě v poměru 1:10?


Mam okopirovanou prirucku k starsimu Fordu, kde v pripade velkych mrazu a letni nafty doporucuji michani s benzinem Special 1:1
Tzn jeste klasicke cerpadlo, v Commonrailu by to mohla byt celkem prdel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

8.4.2015 v 20:35 | Nahoru | #87
Džanek>

tvoje věc, dělej si co myslíš, že je pro tvůj motor a peněženku dobré. Já to vymlouvat nikomu nebudu, svůj názor jsem na to už napsal, a není to opravdu názor od stolu. A auto si koupím radši nové, zapalovat to svý skutečně nemusíš.

Pher:

a není to Ford T?
Pošli to na ČOI. Ta je schopná dát pumpaři za 2-3% benzínu v naftě půl mega pokuty. Asi tam tyhle návody nečtou.

Ale aby bylo jasno - ano, trocha benzínu při mrazech opravdu pomůže, ale 10% je moc. Osobně bych se bál dát víc než 5%.

1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

8.4.2015 v 21:54 | Nahoru | #88
Míchat naftu s benzinem v poměru 1:1 - to musí být v té příručce snad překlep. I klasické řadové čerpadlo tím musí dostat solidně na prdel, nemluvě o tom, že starší motory mohly "odesrat" pokus o natočení lehkým palivem i utržením hlavy. Pokud nebyly na toto natáčení uzpůsobeny (převzato z vojenské "Rukověti řidiče motorových vozidel" z cca 50. let).

aditiva VIF

8.4.2015 v 22:10 | Nahoru | #89
Jenom osobní zkušenost s přimícháváním benzínu do nafty. Měl jsem Golfa 1ku s motorem 1.5 D. Když se očekávaly mrazy pod -10C tak jsem naftu doplnil benzínem baj voko 1:10 a nikdy jsem nezamrzl. S Golfíčkem jsem nalítal 300 000 a v pohodě, žádný problém s čerpadlem nebo vstřiky. Golfíčka jsem potom prodal kámošce která ho asi po 60 000 odložila do pole a už se ho nevyplatilo opravovat. Zlatý auto.

(reakce na) aditiva VIF

8.4.2015 v 22:17 | Nahoru | #90
splasenytrubky> tak nejak, myslim ze je od Siery z osmdesatek

Na starym komurkovym 1,6D jsem pridaval 10% v silnych mrazech. Ale srabacky pridal jeste 1% oleje njn, ty motory daly bezne pres pul mega bez zavad, max rozvodak a Wassrpumpa. To uz dneska neni a nebude...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 Dnes v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee


TOPlist