4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
Hellborn píše: Nějak ověřený?
Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.
Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.
Naposledy editováno 01.04.2015 01:02:34
Džanek píše: Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.
Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.
A kolik z těch aut bylo nových nebo mělo vyčištěnou nádrž?
Kamarádovi se po pár nádržích na V-power taky ucpal palivový filtr (rozpustil se X-letý bordel v nádrži a ucpalo to filtr). Je proto ten benzín špatný? Stejné je to s VIFem nebo jinými čistícími prostředky. Chce to použití i myslet.
Džanek píše: Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.
Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.
1)-asi to na sebe navázalo velké množství vody co byla v nádrži a udělalo směs totální břečky-ale věřím tomu,že po další aplikaci by problém nebyl a přípravek by udělal co měl-zabránil zamrznutí...
2)-jakým způsobem to ovlivnilo turbo,to nechápu.možná jen shoda náhod.
3)-nechápu vůbec
4)-rozpoštědla byly a jsou problém-pokud je usazenin moc,tak je nerozpustí,ale jen uvolní a ty se začnou odlupovat ve velkých kusech a ucpávají sací koše,a pod....
tohle neuznávám.nejlepčí odkarbonování motoru je častější výměna oleje.....
...v palivovém systému je to podobné.
Naposledy editováno 01.04.2015 10:44:05
Džanek píše: 4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.
Už to naznačili ostatní, tak jen doplním, že "dekarbonizovat" motor nějakou chemikálií v palivu je už z principu blbost, jelikož krom toho, že se mohou odloupnout velké vrstvy úsad a zničit hlavu (při nejmenším), hlavně nastane ten problém, že motor je již do určité míry vyběhaný a díky vrstvě úsad, hlavně na válcích, má "vymezené vůle". Takže po takovém odkarbonování, kor u starého motoru s velkým nájezdem, bude výsledkem pouze to, že motor začne žrát olej a dost možná i klapat. Takže následně bude třeba minimálně výbrus válců, přehonování a montáž adekvátních pístů. Přitom rovnou zabrousit ventily a možná bude třeba i přefrézovat sedla. Takže různé "čisticí" utrejchy nepoužívat, ve většině případů natropí víc škody, jak užitku.
Tady je to nádherně vidět:
Hydroštely klapou jako šicí stroj, čerpadlo mele z posledního, vypadá to na vakly i na čepech, to, co letí z laufu, také svědčí o tom, jak motor při této "operaci" dostává na prdel. Stejně pak bude muset na rozborku ,takže nejen, že zbytečně vyhozené peníze za nějaký sajrajt, ale navíc ještě zbytečně zkrácený čas do doby, kdy motor skutečně bude muset na repasi.
Do motorky to od ledna taky leju, ale tam je to se spotřebou reálně neměřitelný, záleží, jak moc se válím, ale když to funguje v autě, bude to fungovat i tam.
Za mě je fajn produkt, budu ho kupovat i dál
Nemám s VIF nic společnýho, k aditivum jsem spíš skeptik, ale najdou se takový, co fungujou.
Například do motorky i auta dávám do oleje taky funkční aditiva
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF
jediné co je jisté,je,že jednou všichni zdechnem,všechno ostatní je iluze......
Jak sem psal - u mašiny v benzínu to nemám šanci poznat - u mastodonta s 1,8 l motorem s krouťákem tanku a spotřebou podle křeče v pravý ruce spotřebu ani výkon neřešim, tam to leju z přesvědčení kvůli vstřikovačum atd., benzínový auto žádný nemám, u nafty to ale mám vyzkoušený a dobrý, tam to skutečně znát je.
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
Džanek píše: Minimalne moje motory udrzbu maji... pravdou je,ze u tech naftovejch aut to odchytal filtr a s tou A6 2.8 jsem to vyjezdil,natankoval novej benzin a prestalo to. To OPC melo najeto cca 140 tis. Nevim co si mam o aditivech do nafty myslet. prestal jsem je pouzivat a aby to nemrzlo, tak tam liju petrolej nebo benzin v pomeru 1:10 uz asi 10 let :D
Každého věc. Jen doufám, že jestli budu někdy kupovat ojetinu, tak že to nebude od tebe. Benzín do nafty v zimě v poměru 1:10?
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF
splasenytrubky píše: Každého věc. Jen doufám, že jestli budu někdy kupovat ojetinu, tak že to nebude od tebe. Benzín do nafty v zimě v poměru 1:10?
Co se ti na tom nelibi na 100 litru nafty 10 litru benzinu??? Ono kdyby to bylo tak spatny, tak by se me to za 8 let provozu asi nekde projevilo ne? Ale svete div se, vse funguje a funguje to lip nez s nejakejma predrazenejma aditivama. Strasne se me libi jak drtiva vetsina z Vás s tim nema prazadny zkusenosti, jen se ohanite vyrobcema a tim co kdo kde kdyz cetl. Vymejslite tady ptakoviny, zaplatite predrazenou srazku bez efektu je pro ten pocit,ze je to drahy a ze je to dobry,ale neberu Vam to :D A neboj, Tobe bych auto neprodal, to ho raci zapalim ;)
Naposledy editováno 07.04.2015 09:36:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
splasenytrubky píše: Každého věc. Jen doufám, že jestli budu někdy kupovat ojetinu, tak že to nebude od tebe. Benzín do nafty v zimě v poměru 1:10?
Mam okopirovanou prirucku k starsimu Fordu, kde v pripade velkych mrazu a letni nafty doporucuji michani s benzinem Special 1:1
Tzn jeste klasicke cerpadlo, v Commonrailu by to mohla byt celkem prdel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
tvoje věc, dělej si co myslíš, že je pro tvůj motor a peněženku dobré. Já to vymlouvat nikomu nebudu, svůj názor jsem na to už napsal, a není to opravdu názor od stolu. A auto si koupím radši nové, zapalovat to svý skutečně nemusíš.
Pher:
a není to Ford T?
Pošli to na ČOI. Ta je schopná dát pumpaři za 2-3% benzínu v naftě půl mega pokuty. Asi tam tyhle návody nečtou.
Ale aby bylo jasno - ano, trocha benzínu při mrazech opravdu pomůže, ale 10% je moc. Osobně bych se bál dát víc než 5%.
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 3 | 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |