globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: aditiva VIF
29.3.2015 v 13:36
Zdar. Má někdo zkušenosti s přidaváním VIF aditiva do motorky? Mám Versyse 650. DĚKUJI

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

31.3.2015 v 22:27 | Nahoru | #1

Hellborn píše: Nějak ověřený?



Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.

Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 00:14 | Nahoru | #2
Džanek> ano, co popisuješ se občas projeví u starších aut se zanedbávanou údržbou. Jenže když už máš jednou zanesené vstřikování, máš volbu, jestli aditivum riskneš,(některým komplikacím se dá bránit údržbou), nebo to necháš dál umírat. (zhoršující se výkon, spotřeba, výhledově investice do oprav)

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 08:22 | Nahoru | #3

Džanek píše: Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.

Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.



A kolik z těch aut bylo nových nebo mělo vyčištěnou nádrž?

Kamarádovi se po pár nádržích na V-power taky ucpal palivový filtr (rozpustil se X-letý bordel v nádrži a ucpalo to filtr). Je proto ten benzín špatný? Stejné je to s VIFem nebo jinými čistícími prostředky. Chce to použití i myslet.

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 10:42 | Nahoru | #4

Džanek píše: Bohuzel...
1) Nissan Patrol Y60 - aditivum proti zamrzani nafty zasralo filtr,kterej se nasledne musel vymenit,vyresil jsem to tim, ze do nafty na zimu liju petrolej nebo benzin
2) Audi A6 2.5 TDI - po aplikaci aditiv zaclo zlobit turbo
3) Audi A6 2.8 v6 - citelnej ubytek vykonu
4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.

Tech negativnich pripadu je vic. Prvni 3 se tykaj konkretne me.



1)-asi to na sebe navázalo velké množství vody co byla v nádrži a udělalo směs totální břečky-ale věřím tomu,že po další aplikaci by problém nebyl a přípravek by udělal co měl-zabránil zamrznutí...
2)-jakým způsobem to ovlivnilo turbo,to nechápu.možná jen shoda náhod.
3)-nechápu vůbec
4)-rozpoštědla byly a jsou problém-pokud je usazenin moc,tak je nerozpustí,ale jen uvolní a ty se začnou odlupovat ve velkých kusech a ucpávají sací koše,a pod....
tohle neuznávám.nejlepčí odkarbonování motoru je častější výměna oleje.....
...v palivovém systému je to podobné.

Naposledy editováno 01.04.2015 10:44:05

(reakce na) aditiva VIF

1.4.2015 v 12:19 | Nahoru | #5

Džanek píše: 4) Opel Astra OPC - po naliti aditiva na odkarbonovani motoru se motor odporoucel do vecnejch lovist.



Už to naznačili ostatní, tak jen doplním, že "dekarbonizovat" motor nějakou chemikálií v palivu je už z principu blbost, jelikož krom toho, že se mohou odloupnout velké vrstvy úsad a zničit hlavu (při nejmenším), hlavně nastane ten problém, že motor je již do určité míry vyběhaný a díky vrstvě úsad, hlavně na válcích, má "vymezené vůle". Takže po takovém odkarbonování, kor u starého motoru s velkým nájezdem, bude výsledkem pouze to, že motor začne žrát olej a dost možná i klapat. Takže následně bude třeba minimálně výbrus válců, přehonování a montáž adekvátních pístů. Přitom rovnou zabrousit ventily a možná bude třeba i přefrézovat sedla. Takže různé "čisticí" utrejchy nepoužívat, ve většině případů natropí víc škody, jak užitku.

Tady je to nádherně vidět:



Hydroštely klapou jako šicí stroj, čerpadlo mele z posledního, vypadá to na vakly i na čepech, to, co letí z laufu, také svědčí o tom, jak motor při této "operaci" dostává na prdel. Stejně pak bude muset na rozborku ,takže nejen, že zbytečně vyhozené peníze za nějaký sajrajt, ale navíc ještě zbytečně zkrácený čas do doby, kdy motor skutečně bude muset na repasi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S


TOPlist