globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Versys 650 - error code 32 "subthrottle sensor""
29.4.2024 v 12:49
Zdravím,

včera jsem bez mé znalosti servisního manuálu odpojil ze skrtící klapky "subthrottle sensor", protože jsem se potřeboval dostat ke svíčkám a po zkompletování na mě vyskočila chyba č. 32. Jde o automatické otevírání a zavírání přídavných klapek sání. Máte s tím někdo zkušenost jak ten sensor nastavit na původní hodnotu? Asi jsem s tím trochu pootočil a teď to hlásí chybu pravděpodobně odchylky od továrního nastavení.

Jednou věcí co mě zaujala je to, že přestože mám senzor zapojený, tak z druhé strany klapek lze manuálně klapku otevřít a tím pádem regulovat plyn pouze klapkami na plynu. V podstatě to vyřadit, ale svítí ta chyba....

Máte s touto chybou a sensorem někdo zkušenost co s tím? Děkuji

Versys 650 - error code 32 "subthrottle sensor""

29.4.2024 v 12:52 | Nahoru | #1
neni nastaveni popsane v tom servisnim manualu?

1 reakcí na tento příspěvek Versys 650 - error code 32 "subthrottle sensor""

29.4.2024 v 13:04 | Nahoru | #2
Tam písou o kontrole napětí za pomocí adaptéru pro nastavení, který nemám a nemohu ho na netu najít, pouze ebay.

Jde o otočný proměnný rezistor, který mění výstupní napětí podle činnosti škrticí klapky. ECU snímá tuto změnu napětí a určuje množství vstřikovaného paliva a časování zapalování podle otáček motoru a otevření škrticí klapky.

(reakce na) Versys 650 - error code 32 "subthrottle sensor""

29.4.2024 v 15:08 | Nahoru | #3
RiosCZE> My tady asi většinou víme, jak funguje TPS.
V servisním manuálu bude měření ohmmetrem.
https://www.riderfor...rvice-code-32.87746/


Other than Service Code 32, are you getting other service codes (i.e., Service Code 62)? If no, we could rule out a defective subthrottle valve actuator.

Instead of rigging a special pass-through connector, with the subthrottle sensor connector disconnected, I suggest you try measuring resistance between BL Lead [C] and BR/BK Lead [D] -- see pic below. You should be getting about 4-6 kilo ohms (as per service manual). Then try measuring resistance between BR lead [1] and BR/BK Lead [D]. With the subthrottle fully closed, you should get about 1 kilo ohms (more or less). With the subthrottle fully open, you should get about 4 kilo ohms (more or less). With the subthrottle variably fully closed to fully open, you should get varying resistance from 1 to 4 kilo ohms (more or less). If you're not getting the above resistance values, then your subthrottle sensor is shot -- replace entire throttle body.
If subthrottle sensor is not suspect, then it could be the main harness. If not the main harness, then it could be the ECU.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 jandam 26 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee


TOPlist