včera jsem bez mé znalosti servisního manuálu odpojil ze skrtící klapky "subthrottle sensor", protože jsem se potřeboval dostat ke svíčkám a po zkompletování na mě vyskočila chyba č. 32. Jde o automatické otevírání a zavírání přídavných klapek sání. Máte s tím někdo zkušenost jak ten sensor nastavit na původní hodnotu? Asi jsem s tím trochu pootočil a teď to hlásí chybu pravděpodobně odchylky od továrního nastavení.
Jednou věcí co mě zaujala je to, že přestože mám senzor zapojený, tak z druhé strany klapek lze manuálně klapku otevřít a tím pádem regulovat plyn pouze klapkami na plynu. V podstatě to vyřadit, ale svítí ta chyba....
Máte s touto chybou a sensorem někdo zkušenost co s tím? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Versys 650 - error code 32 "subthrottle sensor""
Jde o otočný proměnný rezistor, který mění výstupní napětí podle činnosti škrticí klapky. ECU snímá tuto změnu napětí a určuje množství vstřikovaného paliva a časování zapalování podle otáček motoru a otevření škrticí klapky.
V servisním manuálu bude měření ohmmetrem.
https://www.riderfor...rvice-code-32.87746/
Other than Service Code 32, are you getting other service codes (i.e., Service Code 62)? If no, we could rule out a defective subthrottle valve actuator.
Instead of rigging a special pass-through connector, with the subthrottle sensor connector disconnected, I suggest you try measuring resistance between BL Lead [C] and BR/BK Lead [D] -- see pic below. You should be getting about 4-6 kilo ohms (as per service manual). Then try measuring resistance between BR lead [1] and BR/BK Lead [D]. With the subthrottle fully closed, you should get about 1 kilo ohms (more or less). With the subthrottle fully open, you should get about 4 kilo ohms (more or less). With the subthrottle variably fully closed to fully open, you should get varying resistance from 1 to 4 kilo ohms (more or less). If you're not getting the above resistance values, then your subthrottle sensor is shot -- replace entire throttle body.
If subthrottle sensor is not suspect, then it could be the main harness. If not the main harness, then it could be the ECU.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 | jandam | 26 | 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee |