1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND
Naposledy editováno 07.02.2015 14:07:53
1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
Konny88> Děkuju za upřesnění, XR125 beru zpět. I když nevím, jestli i u XR a CB nebyly motory stejné, nebo podobné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
Ohledně XR, tak ano, v proslavené Hipíkově ''mašině'' je tento motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
Jinak, když koukám znovu na tu CSR, co má JanHuml v profilovce, tak levý dekl motoru a dekl řetězky jsou opravdu nachlup stejné, jako je měl kámoš na Tine125 (kopie CA125). Při pohledu na Tvou profilovku je pravý dekl sice jiný, ale to je dodatečným dobastlením čerpadla. Ale docela se mi ježí vlasy při pohledu na to vedení výfuku, svody skrz kyvku, to musí být pakárna je vyndat, pokud tedy nejsou rozpojitelné v té sekci pod motorem (kaťáky jsou v těch předních dílech, nebo v těch pod motorem?).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
Ohledně toho výfuku, naštěstí se dá každé vedení výfuku zvlášť oddělat od toho tlumiče co je pod motorem, jinak bych si ani nedokázal představit, jak by se to tahalo ven z motorky . Katíky by měly být na svodech a to pod motorem je asi jen nějaký tlumič. Našel jsem v počítači fotku, jak vypadá vnitřek toho tlumiče, ale katík to asi není...
1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND
1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
K té fotce... vypadá to, že ta "mřížka" je po celém průřezu trubky, takže to kaťák bude - ta voština je "nosnou konstrukcí" pro aktivní vrstvu, určitě to bude klasický "trojčinný" platino-rhodiový kaťák. Jen při absenci lambdy pro udržení přesného stechiometrického poměru směsi nemá takovou účinnost. A taky je tam zrada, že když bude moc bohatá směs, nebo budou vynechávat jiskry, tak se kat přehřeje a zničí (proto se také auta s katem nesmějí roztahovat).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
K tomu katíku, ta mřížka vyplňuje celý ten tlumič a když říkáš, že to je katalizátor (asi jo, když to má tu mřížku), tak co je pak to na těch svodech? Že by to mělo dvojitý katík? Pak mě napadá, že na těch svodech je udělaná jen nějaká restrikce, protože ty samé svody jen bez těch zvětšenejch částí má i CSR 250...
Jinak kdyby se ten katík i vlivem bohaté směsi zničil, tak na chod motoru to stejně nebude mít vliv, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND
J.M.K. píše: Konny88> Motoru to bude šumafuk, jestli bude kat funkční, nebo ne. Někteří jej kuchají, ale kor u takto slabého motoru nemůže kat tvořit nijak významný odpor proudění, aby se to na motoru projevilo.
A viděl jsi to někdy u těchto strojů? Nebo je to jen , že si něco domýšlíš. Já to vyndaval u spousty motorek a čtyřkolek a mohu ti říct, že ten svod je sakra ucpanej. A pak je to hodně znát na průběhu motoru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký a kolik dolít oleje do předníc... Yuki CSR 125 | sst_moto | 2 | 10.3.2023 v 17:19 Rexiik |
Jak sundat rotor magneta na yuki csr Yuki CSR 125 | Seymo | 9 | 8.6.2022 v 22:18 Hayakuk |
Yuki CSR 125 nastavení plováků karb... Yuki CSR 125 | sst_moto | 0 | 23.4.2021 v 18:12 sst_moto |
Problém se spojkou Yuki CSR 125 | Standaa365 | 2 | 13.3.2020 v 20:07 Standaa365 |
Yuki csr nejde nastartovat Yuki CSR 125 | tonda2134 | 7 | 21.1.2020 v 18:37 tonda2134 |