globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poblém s ND
7.2.2015 v 13:51
Čuss.. prosím pomoc :) potřebuji sehnat sací příruby a přírubu od airboxu na YUKI CSR 125 a nemůžu je nikde sehnat.. nějaký návrh kde sehnat nové popřípadě jak opravit ty staré..? Prosím pomoc :)

1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND

7.2.2015 v 14:07 | Nahoru | #1
Zajeď do Prahy do Průhonic,máš to tam kousek a v Pyramidě ti poradí.Kdysi jsem tam nějaké díly objednával také a jsou schopní na Yuki i jiné podobné stroje sehnat téměř cokoliv.Jinak jedině zjistit,čemu je tvůj motor podobný,nebo čí je to replika a shánět jinde.Třeba na Yamaha Virago 535 pasují některé díly z Yuki také a obráceně.

Naposledy editováno 07.02.2015 14:07:53

Poblém s ND

7.2.2015 v 14:09 | Nahoru | #2
Koukni se na typ motoru - nejspíš tam budeš mít 156FMI, nebo 157FMI (těmi písmeny si už nejsem na 100% jist) a jeden z nich (ten OHV) je kopií motoru Honda XR125, tak možná by díly mohly být shodné.

(reakce na) Poblém s ND

7.2.2015 v 14:15 | Nahoru | #3
Vítězslav_Máří> S XV535 nevím, Yuki Darker 250 je snad přesnou kopií XV250, ale Darker 400 sice vypadá přesně jako XV535, ale dle označení je to nejspíš kopie té 400ccm verze pro japonský trh. Takže tam bych na shodu dílů motoru, alespoň některých, moc nesázel. Ale ruku do ohně za to rozhodně nedám.

1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND

7.2.2015 v 15:21 | Nahoru | #4
Ale třeba membrány karburátoru jsou úplně stejné,měnil jsem je tu loni na jednu 535.Oni ty karburátory byli celé stejné.

Poblém s ND

7.2.2015 v 15:22 | Nahoru | #5

Poblém s ND

7.2.2015 v 16:00 | Nahoru | #6
Pokud mám dobře zjištěné informace, tak Yuki CSR 125 (motor) vychází z Hondy CB 125T, tak třeba to k něčemu bude dobré...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

7.2.2015 v 16:19 | Nahoru | #7
Vítězslav_Máří> Ano, karbce stejné jsou, matně si vybavuju, jestli jsme to dřív na fóru neřešili.

Konny88> Děkuju za upřesnění, XR125 beru zpět. I když nevím, jestli i u XR a CB nebyly motory stejné, nebo podobné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

7.2.2015 v 16:36 | Nahoru | #8
J.M.K.> XR je jednoválec, kdežto CB byla jedno i dvouválec a jelikož CSR je dvouválec, tak vycházím z toho, že číňani okopírovali dvouválec z CB 125T a jen ho upravili, aby byl vodou chlazenej, takže z XR součástky na CSR asi pasovat nebudou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

7.2.2015 v 16:49 | Nahoru | #9
Konny88> Aha, děkuju. Právě si CSR vybavuju jen matně a když koukám na tu fotku, co má tazatel v profilu, byl mi ten motor nějak povědomý, ale na válce vidět není. U dvouválce bych čekal spíš kopii motoru CA125, vzpomínám, jak si u nás bráchovo spolužák občas nechával také nějakou Yuki podobnou CSR a snad tam také byl ten motor z Rebela. Ale chladič to 100% nemělo, tak tady to asi bude fakt inspirované tím CB, nebo to šikmoočka předělala. Motor z XR je třeba v tom paskvilu, co na něm Hipík opravoval rám štanglí od koštěte a místo laufu plechovku od Kozla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

7.2.2015 v 17:09 | Nahoru | #10
J.M.K.> Teď jsem se díval na toho Rebela a řekl bych, že to je stejnej motor jako je u CB 125T, takže z obou těchto strojů by mohly nějaký díly pasovat. Obě tyto motorky jsou vzducháč, ale kluci šikmoocí nebo spíš kluci španělští (CSR totiž navrhli Španělé) se chtěli asi pochlapit a ten motor překopali na vodníka, takže se hodně dílů změnilo, ale třeba ty příruby by mohly být stejný

Ohledně XR, tak ano, v proslavené Hipíkově ''mašině'' je tento motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 00:20 | Nahoru | #11
Konny88> Děkuju za postřehy a upřesnění, něco jsem vlastně možná kdysi pochytil o tom, že CSR je dílem španělským. Ale vyráběné je to beztak v Číně, ne? A to V.D.O. je bohužel příkladem toho, že z hovna bič neupleteš = i opravdu dobrý motor bude k hovnu, když jej vyrobíš z bahna.
Jinak, když koukám znovu na tu CSR, co má JanHuml v profilovce, tak levý dekl motoru a dekl řetězky jsou opravdu nachlup stejné, jako je měl kámoš na Tine125 (kopie CA125). Při pohledu na Tvou profilovku je pravý dekl sice jiný, ale to je dodatečným dobastlením čerpadla. Ale docela se mi ježí vlasy při pohledu na to vedení výfuku, svody skrz kyvku, to musí být pakárna je vyndat, pokud tedy nejsou rozpojitelné v té sekci pod motorem (kaťáky jsou v těch předních dílech, nebo v těch pod motorem?).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 10:51 | Nahoru | #12
J.M.K.> I já děkuju za postřehy . Ano, CSR vymysleli Španělé, ale výroba je jak jinak než v Číně. Ohledně V.D.O., tak o této značce je skoda mluvit. Vím, že Yuki je taky Čína, ale kvalitou zpracování je naštěstí o hooodně dál než to V.D.O.
Ohledně toho výfuku, naštěstí se dá každé vedení výfuku zvlášť oddělat od toho tlumiče co je pod motorem, jinak bych si ani nedokázal představit, jak by se to tahalo ven z motorky . Katíky by měly být na svodech a to pod motorem je asi jen nějaký tlumič. Našel jsem v počítači fotku, jak vypadá vnitřek toho tlumiče, ale katík to asi není...





1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND

8.2.2015 v 13:12 | Nahoru | #13
Moc vám všem děkuji.. :) vážím si každé pomoci.. ale problém je v tom že když jsem posílal e-mail do YUKI tak mi napsaly že ty příruby (od karburátoru do motoru) jsou dlouhodobě nedostupné a chtěl jsem ještě přírubu z airboxu (od airboxu do karburátoru) a to mi napsal že jsi mám koupit celý airbox.. :/ tak nevím a nikde na internetu nemůžu sehnat stránku co by měla tyhle díly.. :/

(reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 13:23 | Nahoru | #14
JanHuml> Ten airbox můžeš objednat přímo na stránkách Yuki http://www.yuki.cz/...motocykly-ctyrkolky/ (zvolit položku náhradní díly), ale cena není zrovna moc přívětivá za celý airbox





1 reakcí na tento příspěvek Poblém s ND

8.2.2015 v 13:36 | Nahoru | #15
Já vím ale přece nebudu kupovat celý airbox jen abych měl tu přírubu.. :/ a ta příruba není součástí toho airboxu mám to vše rozebrané..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 13:39 | Nahoru | #16
Konny88> Tak Yuki je jen česká značka dovozce, který sem tahá různé typy motorek, vyráběné v různých čínských fabrikách. Ze začátku to byl průser, kvalita šílená, čouhaly z toho dráty... naštěstí prozřel a už si dává na kvalitu pozor, ale já bych k tomu neměl důvěru tak jako tak. Některé z těch motorek se zase pod značkou Jawa dovážejí do Argentiny. Je proto normální, že najdeš tu samou motorku pod několika značkami, liší se jen polepy a prolisy na karterech. A zrovna V.D.O. si na požadavcích na kvalitu bohužel moc nezakládá (přitom čínským maníkům stačí udělat bububu: "Koukejte to dělat pořádně, jinak půjdou mzdy dolů!" a to na ně platí), navíc zrovna ten "chopper", co se s ním natrápil Hipík, se též prodává v Polsku pod zn. ROMET a přitom je to opět nemlich ta samá motorka.
K té fotce... vypadá to, že ta "mřížka" je po celém průřezu trubky, takže to kaťák bude - ta voština je "nosnou konstrukcí" pro aktivní vrstvu, určitě to bude klasický "trojčinný" platino-rhodiový kaťák. Jen při absenci lambdy pro udržení přesného stechiometrického poměru směsi nemá takovou účinnost. A taky je tam zrada, že když bude moc bohatá směs, nebo budou vynechávat jiskry, tak se kat přehřeje a zničí (proto se také auta s katem nesmějí roztahovat).

(reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 13:48 | Nahoru | #17
JanHuml> Vím, že je blbost kupovat celý airbox kvůli jedné přírubě a navíc pokud není příruba součástí airboxu, tak je to ještě větší blbost to celé kupovat . Nešlo by to nahradit třeba nějakou větší hadicí?

Poblém s ND

8.2.2015 v 13:53 | Nahoru | #18
Tak to vážně nevím jak něco takového nahradit.. :/ :/ nemáte nějaký návrh jak by se daly tyto příruby opravit..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 14:06 | Nahoru | #19
J.M.K.> Díky za info. Vím, že se různé čínské motorky prodávají v různých zemích pod jinými značkami, jen kvalita zůstává stejná .

K tomu katíku, ta mřížka vyplňuje celý ten tlumič a když říkáš, že to je katalizátor (asi jo, když to má tu mřížku), tak co je pak to na těch svodech? Že by to mělo dvojitý katík? Pak mě napadá, že na těch svodech je udělaná jen nějaká restrikce, protože ty samé svody jen bez těch zvětšenejch částí má i CSR 250...

Jinak kdyby se ten katík i vlivem bohaté směsi zničil, tak na chod motoru to stejně nebude mít vliv, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 14:19 | Nahoru | #20
Konny88> Nemáš zač. Že by to mělo na svodu dva katy, bych neřekl, spíš bych sázel na tu restrikci, nebo pomocný tlumič - to ale popírá zásadu, že kat by měl být co nejblíž motoru, aby se dokázal co nejrychleji zahřát (provozní teplota cca 400 - 800°C, jinak reakce nefunguje). A když se aktivní vrstva katu zničí (kritických je už 1000°C, které se hravě dosáhnou katalytickým hořením nespáleného benzinu a při 1400 stupních vrstva "vyhoří), na chod motoru to vliv nemá, jen se pochopitelně zhorší emise a ty se na motorkách naštěstí nekontrolují. Jen by byl problém u auta (nebo i některých motorek, které to mají) se dvěma lambdami, kdy je jedna před katem (řídí směs) a druhá kontrolní za katem, tam by ECU vadný kat "poznala" a hlásila by chybu, možná i nahodila nouzový režim s sníženým výkonem. U řešení s jednou lambdou (před katem) pochopitelně ECU nefunkční kaťák neidentifikuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

8.2.2015 v 14:56 | Nahoru | #21
J.M.K.> Taky se mi nezdá, že by to na jednom svodu mělo 2 katy. Na tom koleni bude asi restrikce a pod motorem bude kat, který spojuje oba výfuky dohromady. Když totiž zacpu rukou jednu koncovku výfuku, tak motor pořád normálně jede, takže v tom katíku pod motorem se oba výfuky musí spojovat. Jinak vím, že u aut, který mají 2 lambdy bude zničenej katík dělat velký problémy, ale v tomto případě to bude určitě jedno a navíc, když se u motorek neměří emise, tak je mi to už úplně ukradený jestli ten katík bude fungovat nebo nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s ND

9.2.2015 v 00:19 | Nahoru | #22
Konny88> Motoru to bude šumafuk, jestli bude kat funkční, nebo ne. Někteří jej kuchají, ale kor u takto slabého motoru nemůže kat tvořit nijak významný odpor proudění, aby se to na motoru projevilo.

(reakce na) Poblém s ND

9.2.2015 v 13:34 | Nahoru | #23

J.M.K. píše: Konny88> Motoru to bude šumafuk, jestli bude kat funkční, nebo ne. Někteří jej kuchají, ale kor u takto slabého motoru nemůže kat tvořit nijak významný odpor proudění, aby se to na motoru projevilo.


A viděl jsi to někdy u těchto strojů? Nebo je to jen , že si něco domýšlíš. Já to vyndaval u spousty motorek a čtyřkolek a mohu ti říct, že ten svod je sakra ucpanej. A pak je to hodně znát na průběhu motoru.

Poblém s ND

9.2.2015 v 14:16 | Nahoru | #24
Jednou jsem zkusil oddělat tu část co je pod motorem (ten katík) a nahradil jsem ho ocelovýma trubkama a jako musím říct, že po zvukové stránce to byla paráda, motor měl o dost hlubší projev, ale zase na druhou stranu to ztratilo spodek. Ve vysokých otáčkách to jelo dobře, ale v nížších to bylo slabší, tak jsem ten katalizátor vrátil zpět. Možná kdyby se do těch trubek dala nějaká restrikce, aby byl ve výfuku stejný protitlak jako kdyby to bylo s tím katalizátorem, tak by to asi jelo stejně a mělo by to i ten lepší zvuk, ale mě se s tím nechtělo drbat, tak jsem to vrátil do origo stavu

Poblém s ND

9.2.2015 v 17:13 | Nahoru | #25
...nám na Yuki Sport se ta příruba uklepala vibracemi, nevydržela protože airbox je napevno a motor si kmitá centimetry sem a tam...
...novou jsem naštěstí sehnal, a potom vyhodil celý airbox a nahradil ho přímým filtrem na skůtr. Jede to stejně blbě jako předtím

Poblém s ND

31.1.2019 v 14:19 | Nahoru | #26
starší téma ale kdyby tady an to někdou koukal mám obě příruby nové na prodej, email fireboy95@seznam.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaký a kolik dolít oleje do předníc... Yuki CSR 125 sst_moto 2 10.3.2023 v 17:19 Rexiik
Jak sundat rotor magneta na yuki csr Yuki CSR 125 Seymo 9 8.6.2022 v 22:18 Hayakuk
Yuki CSR 125 nastavení plováků karb... Yuki CSR 125 sst_moto 0 23.4.2021 v 18:12 sst_moto
Problém se spojkou Yuki CSR 125 Standaa365 2 13.3.2020 v 20:07 Standaa365
Yuki csr nejde nastartovat Yuki CSR 125 tonda2134 7 21.1.2020 v 18:37 tonda2134


TOPlist